דף הבית » תרופות סבתא » עור פנים חלק – 2 תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה
dadda dadaddd ddcda  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa ddda

עור פנים חלק – 2 תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה

עור בריא – 2 תרופות של סבתא מיוחדת

אין כמו התחושה של עור פנים חלק.לרוע המזל, רבים מאיתנו חווים בעיות עור כמו אקנה, יובש, קמטים ועמימות.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות לבעיות העור הללו שהועברו לאורך דורות.במאמר זה נדבר על שני תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה שיכולים לעזור לך להחזיר את עור הפנים החלק שלך.

מיץ לימון לאקנה

אקנה הוא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי הורמונים, חיידקים או הסביבה.זה יכול להיות מביך וקשה להתמודד איתו, אבל לסבתא שלך יש תרופה שיכולה לעזור.מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויסייע בהפחתת הדלקת ולייבש את העור.לשימוש, פשוט חותכים לימון לשניים וסחטו את המיץ על כרית כותנה.החל בעדינות את המיץ על אזורי האקנה שלך.הקפידו לשטוף את מיץ הלימון לאחר 15 דקות.

שיבולת שועל ליובש

בעיית עור נפוצה נוספת היא יובש.זה יכול להיגרם על ידי גורמים כמו מזג אוויר קר, רוח או חוסר הידרציה נאותה.לשם כך, סבתא שלך ממליצה על מסכת שיבולת שועל.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1/4 כוס שיבולת שועל עם 1/4 כוס מים ותן לו לשבת 10 דקות.מרחו את התערובת על הפנים ונותנים לה להתייבש למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחות לאחר מכן.

טיפ: השתמש בקרם לחות טבעי

דרך נהדרת לשמור על עור חלק ומיובש היא להשתמש בקרם לחות טבעי.חפש מוצרים המכילים מרכיבים כמו אלוורה, שמן קוקוס וחמאת שיאה.המרכיבים הללו עדינים ויעילים, כך שהם לא יסתמו את הנקבוביות שלך או יגירו את עורך.בנוסף, הם יעזרו להשאיר את העור שלך ולהרגיש חלק ורך.

שני התרופות הטבעיות הללו הן רק כמה מהתרופות הרבות שהועברו לאורך דורות.הם יכולים לעזור להפחית דלקת, יובש ובעיות עור אחרות.עם זאת, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה, ולכן יתכן שתצטרך להתאים את הסעדים כך שיתאימו לסוג העור שלך.אם אתה מודאג מתגובות עור כלשהן, עדיף להתייעץ עם רופא עור לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

הסעדים של סבתא לעור פנים חלק יותר

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות במשך דורות כדי לעזור לשמור על עורן נראה חלק וצעיר.כאן נדון בשני תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה שיכולים לעזור בשיפור המראה והתחושה של עור הפנים שלך.

1.מסכת פנים שיבולת שועל ודבש

אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעור פנים חלק יותר הוא מסכת פנים פשוטה ושיבולת שיבולת שיבולת שועל.מסכה זו קלה להפליא והיא מלאה במרכיבים טבעיים הידועים בתכונותיהם המזינים בעור.כדי להכין את המסכה, תצטרך כף אחת של דבש, כף שיבולת שועל אחת, וכף אחת של מים חמים.

מערבבים יחד את הדבש ואת שיבולת השועל עד שהם יוצרים משחה.ואז מוסיפים את המים החמים ומערבבים עד שהכל משולב היטב.ברגע שהמסיכה מוכנה, החל אותה על הפנים שלך והשאיר אותה על 15 עד 20 דקות לפני ששטיפה אותה במים פושרים.מסכה זו תעזור להזין עמוק ולהתייבש את עורך, ותעניק לה מראה חלק יותר וצעיר יותר.

2.מסיכת פנים מלפפון ויוגורט

תרופה טבעית נוספת לעור פנים חלק יותר היא מסיכת פנים מלפפון ויוגורט.מסכה זו נהדרת להרגיע והרגעת עורכם, ועוזרת להפחית דלקת ואדמומיות.כדי להכין את המסכה, תזדקק לכף אחת של יוגורט רגיל, כף אחת של מחית מלפפון, וכף אחת של דבש.

מערבבים יחד את מחית היוגורט ומלפפון עד שהם יוצרים משחה.ואז מוסיפים את הדבש ומערבבים עד שהכל משולב היטב.ברגע שהמסיכה מוכנה, החל אותה על הפנים שלך והשאיר אותה על 15 עד 20 דקות לפני ששטיפה אותה במים פושרים.מסכה זו תעזור להזין ולהתייבש את עורכם, תוך שהיא גם מספקת לה נוגד חמצוןTS המועיל לשמירה על עור גוון חלק יותר ונעורי יותר.

סיכום

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות במשך דורות כדי לעזור לשמור על עורן נראה חלק וצעיר.כאן דנו בשני תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה שיכולים לעזור בשיפור המראה והתחושה של עור הפנים שלך.תרופות אלה כללו מסיכת פנים שיבולת שועל ודבש, כמו גם מסיכת פנים מלפפון ויוגורט.שתי המסכות הללו קלות להכנה ומלאות במרכיבים טבעיים הידועים בתכונות מזניות העור שלהם.אם אתם מחפשים דרך טבעית לעזור לשמור על עורך נראה חלק יותר וצעיר יותר, אז הסעדים של סבתא אלה עשויים להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש במסכות פנים אלה? עליך להשתמש במסכות אלה פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • האם מסכות אלה יעזרו להפחית קמטים? כן, מסכות אלה יכולות לעזור להפחית את המראה של קמטים על ידי לחות והזנת עורך.

למידע נוסף כיצד לשמור על עורך נראה חלק וצעיר, אתה יכול קרא על היסודות של טיפוח העור .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן