דף הבית » תרופות סבתא » עור יבש על הידיים – 14 תרופות של סבתא חמה ולא מרשם
dadda ddda dadc ddddddd  daadaddaddaa dadc daddaad dded ddc

עור יבש על הידיים – 14 תרופות של סבתא חמה ולא מרשם

עור יבש על הידיים-14 תרופות של סבתא חמה ולא מרשם

אף אחד לא אוהב שיד יבש, מגרד וסדוק.לרוע המזל, רבים מאיתנו חווים את המצב הלא נעים הזה של עורנו.בין אם זה נובע ממזג אוויר קר, שטיפת ידיים תכופה או מצב רפואי, עור יבש על הידיים יכול להוות מטרד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע ולהרטיב את העור.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך דורות ונחשבים לחלק מארסנל הסעדים של סבתא לעור יבש.

במאמר זה נדון ב -14 על התרופות החמות והסבתות החמות והלא מרשם אשר ניתן להשתמש בהן כדי לעזור בעור יבש על הידיים.אנו נספק מידע על מה הסעדים עובדים בצורה הטובה ביותר וכיצד להשתמש בהם.לבסוף, אנו נציע טיפ ייחודי ומועיל שיעזור לשמור על הידיים שלך ולהרגיש נהדר.

H2: שמנים טבעיים

אחד התרופות הקלות והחסכוניות ביותר לעור יבש הוא שמנים טבעיים.ידוע כי שמנים טבעיים, כמו קוקוס, זית, אבוקדו וחוחובה, הם קרם לחות מצוינים.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי על האזורים המושפעים, ותכונותיהם הטבעיות עוזרות להרגיע ולהתייבש את העור.בנוסף, ניתן להשתמש בשמנים טבעיים בשילוב עם תרופות אחרות ליצירת תערובת לחות וריפוי עוצמתית לעור.

H2: מותק

דבש הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור בטיפול בעור יבש.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.דבש הוא גם קרם לחות מצוין, והוא עוזר לנעול לחות בעור.כדי להשתמש בדבש כתרופה לעור יבש, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע והשאיר אותו דולק למשך 20 דקות לפני השטיפה.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור להשתמש בהם באופן קבוע.זה יעזור להבטיח כי העור יישמר היטב ונטול יובש.בנוסף, חשוב להגן על העור מפני היסודות על ידי לבישת כפפות בעת ביצוע מטלות בית או כשהוא בחוץ במזג אוויר קר.זה יעזור למנוע ייבוש נוסף של העור.

הסעדים של סבתא מס ‘7: שמן זית

שמן זית הוא אחד התרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לעור יבש על הידיים.זה ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק.זה יכול גם לעזור לנעול לחות ולשמור על התייבשות העור.כדי להשתמש בשמן זית לעור יבש על הידיים, פשוט לעסות אותו לעור ולהשאיר אותו דולק לפחות 10 דקות.לאחר מכן, שטפו אותו במים חמים ומרחו קרם לחות.

הסעדים של סבתא מס ‘8: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לעור יבש על הידיים.הוא עשיר בחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהשאיר את העור לחות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לעור יבש על הידיים, יש למרוח כמות נדיבה על העור ועסה אותו פנימה. השאר אותו דולק לפחות 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.לאחר מכן, החל קרם לחות כדי לעזור לנעול את הלחות.

הסעדים של סבתא מס ‘9: שמן חוחובה

שמן

שמן חוחובה הוא תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הידיים.הוא ארוז בחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהשאיר את העור לחות.כדי להשתמש בשמן חוחובה לעור יבש על הידיים, פשוט החל כמה טיפות על העור ועסה אותו פנימה. השאר אותו לפחות 10 דקות ואז שטף אותו במים חמים.לאחר מכן, החל קרם לחות כדי לעזור לנעול את הלחות.

הסעדים של סבתא מס ’10: שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הידיים.הוא מכיל חומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהשאיר את העור לחות.כדי להשתמש בשמן אבוקדו לעור יבש על הידיים, למרוח כמה טיפות על העור ועסה אותו פנימה. השאר אותו לפחות 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.לאחר מכן, החל קרם לחות כדי לעזור לנעול את ה- Moisטור.

הסעדים של סבתא מס ’11: שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה טבעית נוספת לעור יבש על הידיים.הוא ארוז בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק.כדי להשתמש בשמן שקדים לעור יבש על הידיים, פשוט לעסות אותו לעור ולהשאיר אותו דולק לפחות 10 דקות.לאחר מכן, יש לשטוף אותו במים חמים ומרחי קרם לחות.

הסעדים של סבתא מס ’12: שמן ויטמין E

שמן ויטמין E ויטמין E הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הידיים.זה ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק.כדי להשתמש בשמן ויטמין E לעור יבש על הידיים, פשוט לעסות אותו לעור ולהשאיר אותו לפחות 10 דקות.לאחר מכן, יש לשטוף אותו במים חמים ומרחי קרם לחות.

הסעדים של סבתא מספר 13: שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הידיים.הוא ארוז בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק.כדי להשתמש ב- OatMeal לעור יבש על הידיים, פשוט ערבבו אותו עם מים ליצירת משחה ולמרוח אותו על העור.השאירו אותו לפחות 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.לאחר מכן, החל קרם לחות כדי לעזור לנעול את הלחות.

הסעדים של סבתא מס ’14: יוגורט טבעי

יוגורט טבעי הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הידיים.הוא ארוז בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק.כדי להשתמש ביוגורט טבעי לעור יבש על הידיים, פשוט החל אותו על העור והשאיר אותו דולק לפחות 10 דקות.לאחר מכן, יש לשטוף אותו במים חמים ומרחי קרם לחות.

סיכום

עור יבש על הידיים הוא בעיה שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות ואפילו כאב.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגן על העור מפני נזק.תרופות אלה כוללות שמן זית, שמן קוקוס, שמן חוחובה, שמן אבוקדו, שמן שקדים, שמן ויטמין E, שיבולת שועל ויוגורט טבעי.ניתן להשתמש בתרופות אלה באופן קבוע כדי לסייע במעצר את העור ולהפחתת דלקת.

שאלות נפוצות קשורות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן