דף הבית » תרופות סבתא » סטרידור – 5 תרופות סבתא סודיות והרפיה
daddadddda  daadaddaddaa daddaad dadddddaa dddadadd

סטרידור – 5 תרופות סבתא סודיות והרפיה

סטרידור – 5 תרופות סבתא סודיות והרפיה

סטרידור הוא צליל חזק, קשה ולעתים מפחיד הנגרם לרוב כתוצאה מחסימה חלקית בדרכי הנשימה.זה יכול להיות סימן למצב קשה ואין להתעלם ממנו.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הסטרידור ולספק הקלה.כאן נדון בחמש תרופות סבתא סודיות וטכניקות הרפיה שעשויות לעזור להרגיע את אי הנוחות הנגרמת על ידי סטרידור.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית לטיפול בסטרידור.זה עוזר לדלל את הריר ולפתוח את דרכי הנשימה, מה שמקל על הנשימה.כדי להשתמש בטכניקה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, עץ תה או מנטה.מניחים מגבת מעל הראש והקערה, ושואפים עמוק למשך 10 דקות.

2.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כמה מהתה הטובים ביותר עבור סטרידור כוללים קמומיל, אלם חלקלק, שורש ליקוריץ ושורש מרשמלו.פשוט תלול כפית אחת מהעשב שבחרת לכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים עד שלוש כוסות ביום.

3.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.יש לו גם תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להקל על סטרידור.מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מיץ לימון ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

4.גרגר מי מלח

מי מלח גרגרים מסייעים להפחתת הדלקת בגרון ויכולים לעזור להקל על תסמיני הסטרדור.ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד אותו למשך 30 שניות.לירוק את הפיתרון וחזור על התהליך שלוש פעמים ביום.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ושמן עץ התה יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות מהשמן שבחרת לקערת מים חמים ושאיפה את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות למפזר או לאדים ולתת לאדים לעשות את עבודתו.

מסקנה

סטרידור יכול להיות מפחיד ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה.שאיפת קיטור, תה צמחים, דבש, גרגר מי מלח ושמנים אתרים יכולים לעזור כולם להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.זכור להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יתכן שהם לא מתאימים לכולם.

טיפ

שתיית שפע נוזלים חשובה לשמירה על לחות בגרון ולמניעת סטרידור.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על בריאות גרונכם ולהפחית את הסיכון לסטרדור.

4.לימון ודבש

לימון ודבש הם שניים מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור סטרידור.לימון עשיר בוויטמין C ובעל תכונות אנטיבקטריאליות, ואילו דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות.להכנת לימון ודבש, מערבבים יחד חלקים שווים מיץ לימון ודבש ושותים אותו פעמיים ביום.כמו כן, נאמר כי תרופה זו מסייעת בסוגיות נשימה אחרות, כמו גודש ושיעול.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם גם דרך נהדרת לטפל בסטרידור.תה קמומיל הוא בחירה פופולרית, מכיוון שידוע שמסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים בגרון.גם תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, מנטה ואקליפטוס יכולים להועיל גם הם.פשוט תלולות 2-3 כפיות מכל אחת מהעשבים האלה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

סיכום

סטרידור הוא מצב שיכול להיות די מדאיג, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.אלה כוללים שאיפת קיטור, גרגים מלוחים, שום, לימון ודבש ותה צמחים.אמנם סעדים אלה עשויים לא לרפא לחלוטין את Stridor, אך הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהקל על הנשימה.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בסעדים עבור Stridor?

ת: עדיף להשתמש בסעדים עבור סטרידור בתדירות גבוהה יותר.עם זאת, זה אניחשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לרפא את המצב ואין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי.

ש: האם יש תופעות לוואי של שימוש בתרופות טבעיות עבור Stridor?

ת: באופן כללי, אין תופעות לוואי ידועות של שימוש בתרופות טבעיות עבור Stridor.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה טיפולים חדשים.

ש: האם יש הוכחות מדעיות לכך שסעדים טבעיים לעבודות סטרידור?

ת: אמנם קיימות עדויות מדעיות מוגבלות התומכות בשימוש בתרופות טבעיות עבור סטרידור, אך אנשים רבים מצאו הקלה מהתסמינים דרך השימוש בהם.עדיף לדבר עם רופא כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

סטרידור הוא מצב שיכול להיות מפחיד, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.משאיפת קיטור ועד תה צמחים, תרופות אלה יכולות לספק הקלה ולהקל על הנשימה.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ואין להשתמש בהם במקום המלצות רופא.

למידע נוסף על סטרידור כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן