דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בעין – 21 תרופות סבתות טבעיות ומסורתיות
dadaddddaa ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddedad

נפיחות בעין – 21 תרופות סבתות טבעיות ומסורתיות

נפיחות בעין – 21 תרופות סבתות טבעיות ומסורתיות

כשמדובר בהתמודדות עם נפיחות בעין, ישנם מספר רב של תרופות טבעיות ומסורתיות שתוכלו לנסות.החל משימוש בפריטי מטבח פשוטים כמו מלפפונים לתרופות מורכבות יותר כמו שמן קיק, ישנן דרכים רבות להפחית ולמנוע נפיחות בעין.

להלן 21 תרופות טבעיות ומסורתיות של סבתא לנפיחות בעין:

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם אחד הטיפולים הנפוצים ביותר לנפיחות בעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים קרים ומרחי אותו על האזור למשך 10 עד 15 דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על כל אי נוחות.

2.פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והאנטי-דלקתיות שלהם, מה שהופך אותם נהדרים לטיפול בנפיחות בעין.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות ולהניח אותם על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקלה.

טיפ:

אתה יכול גם להשתמש במלפפון מגורר כחלופה לפרוסות מלפפון.פשוט מגרד מלפפון ומרחי את התערובת על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

3.שקיות תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון אשר הופכות אותו נהדר לטיפול בנפיחות בעין.פשוט כבש שקית תה ירוק במים חמים למשך מספר דקות ואז מניחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקלה.

4.מכשפה לוז

Hitch Hazel ידוע בתכונותיו המפוארות והאנטי דלקתיות, אשר הופכות אותו נהדר לטיפול בנפיחות בעין.כל שעליך לעשות הוא לספוג כדור כותנה בלוז המכשפה ולהחיל אותו על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לסייע בהפחתת הנפיחות ולספק הקלה.

חלק 2 – 21 תרופות טבעיות ומסורתיות של סבתא לנפיחות בעין

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עיניים.זה תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי של העין.לשימוש, קח עלה אלוורה טרי ורה ושבר אותו פתוח.משפשף בעדינות את המוהל דמוי הג’ל מהעלה על האזור סביב העין שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

2.שקיות תה קמומיליות

שקיות תה קמומיל הן תרופה נהדרת להקלה על נפיחות בעין.התכונות האנטי דלקתיות של הקמומיל עוזרות להפחתת דלקת ונפיחות.לשימוש, הניחו שקית תה חמה מעל העין המושפעת במשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.התכונות הקירור והמרגיע של מלפפון עוזרות להפחתת נפיחות ודלקת.לשימוש, הניחו כמה פרוסות מלפפון קר מעל העין המושפעת במשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

4.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להפחתת דלקת ונפיחות.לשימוש, משרים כדור כותנה במי ורדים והניחו אותו מעל העין המושפעת במשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה יכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מים חמים והשרגו בתוכו כדור כותנה.מניחים את כדור הכותנה מעל העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

הסעדים של סבתא מסורתית

6.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת דלקת ונפיחות.לשימוש, משרים כדור כותנה בשמן קיק והניחו אותו מעל העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

7.קומפרס קר

דחיסה קרה היא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.הטמפרטורה הקרה מסייעת להפחתת דלקת ונפיחות.לשימוש, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והניחו אותו מעל העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

8.מכשפה לוז

מכשפה לוז היא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.תכונותיו האנטי -חיוביות והמתמודדות יכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.לשימוש, להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה והניחו אותו מעל העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה יכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו בתוכו כדור כותנה.מניחים את כדור הכותנה מעל העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

10.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות בעין.התכונות הקירור והמרגיע של תפוחי אדמה עוזרים להפחתת דלקת ונפיחות.לשימוש, מגרדים תפוח אדמה גולמי והניחו את תפוח האדמה המגורר על העין המושפעת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהנפיחות שככה.

סיכום

נפיחות בעין יכולה להיות לא נוחה ומעצבנת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן