דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בטן וגז – 15 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה
dadaddddaa dddf ddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadd

נפיחות בטן וגז – 15 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה

נפיחות בטן וגז: 15 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה

האם אתה סובל מנפיחות, גז, התכווצויות או בעיות עיכול אחרות?בעיות כאלה נפוצות ויכולות להיות די לא נוחות.למרבה המזל, מגוון תרופות טבעיות הועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 15 סעדים של סבתא לנפיחות בבטן וגז שהוכח שהם עובדים וקל להכנה.

לשתות מים חמים עם לימון

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר להקלה על הנפיחות הוא לשתות כוס מים חמים עם מיץ של חצי לימון בתוכו.לימון הוא עזרה לעיכול טבעי המסייע בהפחתת הגז והנפיחות.המים החמים עוזרים גם להרפות את מערכת העיכול ולהפחית התכווצויות.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לנפיחות, גז והתכווצויות.תה ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומסייע בהפחתת הסימפטומים של בטן נסערת.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך 15 דקות.שתו את התה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי שומר

זרעי שומר הם מרכיב נפוץ בתה עיכול רבים והם ידועים כמסייעים בהפחתת הגז והנפיחות.להכנת תה שומר פשוט, פשוט תלולות שתי כפיות זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

טיפ: אתה יכול גם ללעוס כמה זרעי שומר לאחר ארוחה שתעזור בעיכול.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לנפיחות.תה זה הוא מרגיע טבעי שעוזר להרפות את מערכת העיכול ולהפחית התכווצויות.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

תה מנטה

תה מנטה הוא אחד התרופות היעילות ביותר להקלה על נפיחות, גז והתכווצויות.מנטה עוזר להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של בטן מוטרדת.להכנת תה מנטה, פשוט תלול כפית אחת של עלי מנטה במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מצוינת לנפיחות וגז.החומץ מסייע באיזון רמות החומציות של הגוף ומסייע בהפחתת תסמינים של בטן נסערת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו לפני הארוחות.

זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה פופולרית לנפיחות וגז.כמון עוזר לעורר את מערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של קיבה מוטרדת.להכנת תה כמון, פשוט תלול כפית אחת של זרעי כמון במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה יעילה נוספת לנפיחות וגז.הזרעים עוזרים להפחתת הדלקת במערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של קיבה מוטרדת.להכנת תה חילבה, פשוט תלול כפית אחת של זרעי חילבה במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי אניס

זרעי אניס הם תרופה יעילה לנפיחות וגז.הזרעים עוזרים להפחית את הסימפטומים של בטן נסערת ולשפר את העיכול.להכנת תה אניס, פשוט תלול כפית אחת של זרעי אניס במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי קימל

זרעי קארווי הם תרופה פופולרית לנפיחות וגז.הזרעים עוזרים להפחתת הדלקת במערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של קיבה מוטרדת.להכנת תה נטול, פשוט תלול כפית אחת של זרעי מטרה במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה נפוצה לנפיחות וגז.הזרעים עוזרים לשיפור העיכול ולהפחית את הסימפטומים של בטן מוטרדת.להכנת תה כוסברה, פשוט תלול כפית אחת של זרעי כוסברה במים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה חם או חם לתוצאות הטובות ביותר.

גמיצים רועשים

מיצי פירות יכולים לעזור להפחית את הנפיחות והגז.מיצי פירות מכילים אנזימים המסייעים בפירוק המזון ולשפר את העיכול.בחר מיצים טריים ואורגניים לתוצאות הטובות ביותר.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה מצוינת לנפיחות וגז.הפרוביוטיקה ביוגורט עוזרת לשיפור העיכול ולהפחית את הסימפטומים של בטן מוטרדת.בחר יוגורט רגיל ואורגני לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ כרוב

מיץ כרוב הוא תרופה פופולרית לנפיחות וגז.

6.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול רבות כולל נפיחות.זה עוזר להפחית גז, נפיחות והתכווצויות בטן על ידי הגדלת ייצור אנזימי העיכול.יתר על כן, זה גם מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול שיכולות להפחית עוד יותר את הנפיחות והגז.כדי להכין תה ג’ינג’ר, מגרד חתיכת ג’ינג’ר ותלכד אותו במים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה, מוסיפים דבש או לימון לטעם, ושתו אותו לאט.

7.בננות

בננות הן אחד התרופות הטבעיות הטובות ביותר לנפיחות וגז.הם מכילים כמות גבוהה של אשלגן המסייע בהפחתת הנפיחות.יתר על כן, הם מכילים גם סיבים תזונתיים המסייעים בהפחתת גזים ועצירות.אכלו בננה כמה פעמים ביום להקלה טבעית מפיצוץ וגז.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה מצוינת לנפיחות וגז.זה עוזר להפחית את הגז והנפיחות בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-פסמודיות שלו.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה, מוסיפים דבש או לימון לטעם, ושתו אותו לאט.

9.זרעי שומר

זרעי שומר שימשו במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות עיכול כמו נפיחות וגז.הם מכילים שמנים נדיפים המסייעים להפחתת הגז והנפיחות על ידי הרגעת שרירי דרכי העיכול.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה, מוסיפים דבש או לימון לטעם, ושתו אותו לאט.

10.זרעי מטרה

זרעי קארווי הם עוד תרופה טבעית נהדרת לנפיחות וגז.הם מכילים שמנים נדיפים המסייעים להפחתת הגז והנפיחות על ידי הרגעת שרירי דרכי העיכול.כדי להשתמש בזרעי מטרה, תלול כפית אחת של זרעי מטרה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה, מוסיפים דבש או לימון לטעם, ושתו אותו לאט.

11.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נוספת לנפיחות וגז.זה עוזר להפחית את התכווצויות הגז, הנפיחות והתכווצויות הקיבה בגלל התכונות האנטי-פסמודיות והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה, מוסיפים דבש או לימון לטעם, ושתו אותו לאט.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לנפיחות וגז.זה עוזר להפחית את התכווצויות הגז, הנפיחות והתכווצויות הקיבה בגלל התכונות האנטי-פסמודיות והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו לאט.עשה זאת כמה פעמים ביום להקלה טבעית מפיצוץ וגז.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת לנפיחות וגז.זה עוזר להפחית את התכווצויות הגז, הנפיחות והתכווצויות הקיבה בגלל התכונות האנטי-פסמודיות והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים ושתה אותו לאט.עשה זאת כמה פעמים ביום להקלה טבעית מפיצוץ וגז.

14.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים טובים לבריאותך, במיוחד מערכת העיכול שלך.הם עוזרים להפחית את הנפיחות והגז על ידי שחזור איזון החיידקים הטובים במעיים שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, קח תוסף פרוביוטיקה או אכל מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש.עשה זאת כמה פעמים ביום להקלה טבעית מפיצוץ וגז.

15.פעילות גופנית

תרגילSE היא דרך נהדרת נוספת להפחית את הנפיחות והגז.זה עוזר להפחית גז ונפיחות על ידי גירוי שרירי דרכי העיכול.זה גם עוזר להפחית לחץ שיכול להפחית עוד יותר את הנפיחות והגז.אז הקפידו להתעמל כל יום להקלה טבעית מהנפיחות והגז.

סיכום

נפיחות בטן וגז יכולות להיות לא נוחות ומביכות, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים עם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן