דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בגרון – 7 תרופות משמעותיות של סבתא שכדאי להכיר
dadaddddaa dddaddf  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa dadc daddaa

נפיחות בגרון – 7 תרופות משמעותיות של סבתא שכדאי להכיר

נפיחות בגרון היא מצב שכיח שיכול להיות בעל מגוון סיבות.בעוד שטיפול רפואי הוא הדרך הטובה ביותר לטפל בגורם הבסיסי, ישנם תרופות של סבתא מסורתיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים בטווח הקצר.להלן שבעה שכדאי להכיר.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד התרופות הביתיות הידועות ביותר לכאבי גרון.דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת, בעוד שללימון יש תכונות חיטוי ואנטיבקטריאלי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו אותו לאט וחזרו על מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה יעילה למחלות כמו כאב גרון.זהו אנטיביוטיקה טבעית ומסייע להפחתת הדלקת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת יעילות מקסימאלית, השתמש בחומץ תפוחים לא מסונן עם “האם” שלם.זוהי הצורה הלא מעובדת ביותר של חומץ סיידר תפוחים והיא מכילה את האנזימים והחיידקים המועילים ביותר.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון שן שום של שום ומערבב אותו עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי חזק ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ומסננים לפני השתייה.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה לכאבי גרון.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור לשטוף את כל החיידקים שעלולים לגרום לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית מלח אחת לכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.חזור על כמה פעמים ביום.

טימין

טימין הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.להכנת תה טימין, הוסף כפית אחת של עלי טימין מיובשים לכוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ומסננים לפני השתייה.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום.

פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה עוצמתית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהילחם בזיהום.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו מספר פעמים ביום. ## סיכום
סבתות עוברות תרופות לבית במשך דורות, ולא בכדי.נפיחות בגרון יכולה להיות מטרד אמיתי וניתן לטפל בהן במגוון תרופות טבעיות.במאמר זה נדון ב -7 על הסעדים המשמעותיים ביותר של סבתא לנפיחות בגרון שכדאי להכיר.החל מגרגולציה עם מי מלח וכלה בשתיית תה צמחים, תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור לספק הקלה ויש להשתמש בהן בנוסף לכל טיפול המומלץ על ידי הרופא שלך.

## תרופות ביתיות לנפיחות בגרון

### גרגר עם מי מלח
גרגר עם מי מלח עשוי לסייע בהפחתת נפיחות בגרון על ידי הפחתת דלקת והתרופפות ריר.כדי להכין את תמיסת מי המלח, ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם הפיתרון למשך 30 שניות וירק החוצה.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות שככה.

### שתיית תה צמחים
תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ומנטה יכולים לעזור להפחית את גירוי הגרון ונפיחות.להכנת התה, תלולה כפית של עשב לבחירתך בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.שתו כמה כוסות תה לאורך היום כדי לעזור להפחית את נפיחות הגרון.

### החלת חום
APחום חום לאזור הגרון יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות.השתמש בבקבוק מים חמים או כרית חימום והחל אותו על הגרון למשך 15 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות שככה.

### צורכת ויטמין C
ויטמין C מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.אכלו מזונות העשירים בוויטמין C כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות.אתה יכול גם ליטול תוסף ויטמין C במידת הצורך.

### אכילת שום גולמי
שום גולמי כולל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון.אכלו שן אחד של שום גולמי ביום או קחו תוספי שום.

### שתיית חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

### החלת דבש
לדבש גולמי יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון.מערבבים 1 כף דבש גולמי בכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

## שאלות נפוצות

### מהם הגורמים השכיחים ביותר לנפיחות בגרון?
הגורמים השכיחים ביותר לנפיחות בגרון כוללים אלרגיות, זיהומים וריפלוקס חומצי.

### האם יש תרופות ביתיות אחרות לנפיחות בגרון?
כן, תרופות ביתיות אחרות לנפיחות בגרון כוללות שתיית שפע של נוזלים, הימנעות מגירויים כמו עשן ואבק והימנעות מאוכל חריף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן