דף הבית » תרופות סבתא » נזלת ליחה – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואיכותי
daddcdaa dcddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda d

נזלת ליחה – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואיכותי

עונת הקרה והשפעת שוב עלינו, ואיתו מגיע סימפטום חדש ומגעיל: נזלת ליחה!זה יכול להיות מצב קשה לטיפול, וזה אפילו גרוע יותר כאשר התרופות הרגילות שלך פשוט לא עובדות.אם אתם מחפשים דרך מהירה וטבעית יותר לטפל באף הנזלת שלכם, מדוע לא לנסות את אחד מ -13 הסעדים של סבתא אלה?

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד הטיפולים היעילים ביותר עבור נזלת ליחה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות, המסייעות להפחתת הדלקת באף ובגרון ויכולה לסייע בפינוי העומס.פשוט מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים למשך 10 עד 15 דקות ומסננים את הנוזל.הוסף כפית דבש ושותה!

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים מכיל כמה אנזימים וחומרים מזינים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת באף ובגרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

3.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת באף ובגרון.פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

4.Steam

קיטור יכול לעזור לפנות את העומס באף ובגרון.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה, נושמים את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את כמות הליחה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים עד שלוש ביום.

6.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לאף נזלת ליחה.המנטול במנטה מנטה מסייע בהפחתת הדלקת באף ובגרון, ואילו הארומה מסייעת לפנות את העומס.פשוט מרתיחים כמה עלי מנטה במים למשך 10 עד 15 דקות ומסננים את הנוזל.הוסף כפית דבש ושותה!

7.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת באף ובגרון.פשוט קוצצים כמה שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת באף ובגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית כורכום בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

9.מי לימון

מי לימון הם תרופה נהדרת לאף נזלת ליחה.חומצת לימון בלימונים מסייעת להפחתת הדלקת באף ובגרון, ואילו הוויטמין C מסייע בהגברת מערכת החיסון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף מיץ לימון בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל מספר תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולנקות את העומס באף ובגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

11.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס מכיל מספר תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולפנות את העומס באף ובגרון.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים עד שלוש ביום.

12.שמן חרדל

שמן חרדל מכיל מספר תרכובות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את העומס באף ובגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית שמן חרדל בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

13.מרק חם

מרק חם הוא תרופה נהדרת לאף נזלת ליחה.החום מסייע בהפחתת הדלקת באף ובגרון, ואילו החומרים המזינים עוזרים להגביר את מערכת החיסון.פשוט הכינו מרק חם בעזרת החומרים המועדפים עליכם ושתו אותו פעמיים עד שלוש ביום.

<H2

הסעדים של סבתאלטיפול מהיר ואיכותי באף נזלת ליחה

נזלת ליחה היא בעיה שכיחה שעלולה להיות קשה לניהול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסבתות שיכולות לעזור במהירות וביעילות לטפל במצב זה.החל בתה צמחים ועד שאיפת קיטור, תרופות אלה יכולות לספק הקלה מאף נזלת ליחה בפרק זמן קצר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר, יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.מרתיחים מים ותלולים את התה למשך חמש עד עשר דקות.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה נוספת לאף נזלת ליחה.מרתיחים מים ושופכים אותם לקערה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.זה יעזור לשחרר את הליחה באף ובגרון.

גרגר מים מלוחים

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את גירוי הגרון והצטברות ליחה.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד למשך 30 שניות.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה פופולרית לאף נזלת ליחה.מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לאף נזלת ליחה.מרתיחים שתי כוסות מים ומוסיפים שתי כפות של ג’ינג’ר מגורד טרי.מבשלים חמש דקות ומסננים.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום להקלה מהירה.

מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה טבעית לאף נזלת ליחה.מרסקים שן שום אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

מיץ בצל

מיץ בצל יעיל גם לטיפול באף נזלת ליחה.מחלצים את המיץ מבצל אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לאף נזלת ליחה.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

תה כורכום

תה כורכום הוא תרופה טבעית נוספת לאף נזלת ליחה.מרתיחים שתי כוסות מים ומוסיפים כפית אחת של אבקת כורכום.מבשלים חמש דקות ומסננים.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום להקלה מהירה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין יעיל גם לטיפול באף ליחה.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה פופולרית לאף נזלת ליחה.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מהירה.

לימון ודבש

לימון ודבש הם תרופה יעילה נוספת לאף נזלת ליחה.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה מפלג.

מסקנה

סבתות השתמשו בתרופות אלה במשך דורות לטיפול באף נזלת ליחה.תה צמחים, שאיפת קיטור, גרגר מים מלוחים, דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, מיץ שום, מיץ בצל, חומץ תפוחים, תה כורכום, פלפל קאיין, ג’ינג’ר ודבש, ולימון ודבש יכולים לעזור להפחית את תסמיני הפלגם.אף.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן לוקח לסעדים אלה לעבוד?

א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן