דף הבית » תרופות סבתא » האף של התינוק – 16 התרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ולהכנה מהירה
ddda dadc ddaaddadda  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcd

האף של התינוק – 16 התרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ולהכנה מהירה

להיפטר מהאף של התינוק – 16 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם

לידת תינוק עם אף נזלת יכולה להיות חוויה מנסה.תינוקות לא יכולים לומר לך מה לא בסדר והאף הנזלת יכול להיות סימפטום של מספר מצבים כלשהו.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות המשמשות במשך מאות שנים כדי להרגיע את האף של התינוק.מארומתרפיה לקיטור, הנה 16 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם להכנה מהירה ושימוש נכון.

טיפול בקיטור

טיפול בקיטור יכול להיות דרך נהדרת לעזור לפנות את האף של התינוק.כל מה שאתה צריך זה סיר מים רותחים ומגבת.הניחו את סיר המים הרותחים על השולחן והניחו את המגבת מעל הראש ואת סיר המים הרותחים.תן לקיטור לעלות ולמלא את החדר.החזק את התינוק שלך קרוב אליך ותן לאדים למלא את האף והסינוסים שלהם.זה אמור לעזור לשחרר ולנקות את הריר באף.

טיפות מלח

טיפות מלח הן דרך נהדרת לעזור לפנות את האף של התינוק.הטיפות פועלות כדי לדלל את הריר ולשטוף את כל החסימות.אתה יכול לרכוש טיפות מלח מרוב בתי המרקחת והם קלים מאוד לשימוש.כל שעליך לעשות הוא להכניס כמה טיפות מתמיסת המלח לאף התינוק שלך ותן לו לשבת כמה דקות.זה אמור לעזור לפנות כל גודש באף.

טיפ:

חשוב לשמור על טיפות המלח בקירור כאשר אינן בשימוש.זה יעזור להם להישאר טרי ולעזור לשמור על אפו של תינוקך.

ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה להיות גם דרך נהדרת לעזור לפנות את האף של התינוק.שמנים אתריים כמו אקליפטוס, קמומיל ופפרמינט נהדרים לסייע בפתיחת הסינוסים ולנקות כל גודש.אתה יכול לרכוש מפזר ארומתרפיה או שאתה יכול פשוט להניח כמה טיפות מהשמן האתרי על כדור כותנה.הניחו את כדור הכותנה בחדר התינוק שלכם ותנו לניחוח למלא את האוויר.זה אמור לעזור לפנות את הסינוסים שלהם ולהקל על העומס שלהם.

מכשיר אדים

שימוש במכונת אדים בחדר התינוק שלך יכול לעזור לשמור על האף שלהם ולהקל על כל גודש.מכשיר האדים יעזור לשמור על האוויר בחדר לח, מה שיעזור לשחרר כל ריר באף.אתה יכול לרכוש מכשיר אדים מרוב החנויות וזה קל מאוד לשימוש.כל שעליך לעשות הוא למלא את מכשיר האדים במים ותן לו לרוץ בחדר התינוק שלך.זה אמור לעזור לשמור על אפם ברורה ולהקל על כל עומס.

קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות דרך נהדרת לעזור לפנות את האף של התינוק.כל מה שאתה צריך זה מטלית כביסה נקייה וקצת מים חמים.כל שעליך לעשות הוא לספוג את מטלית הכביסה במים החמים ואז הניח אותו על אפו של תינוקך ועל לחייך.זה אמור לעזור לפתוח את הסינוסים שלהם ולשחרר כל ריר באף.

אספיירור האף

שימוש בשאיפה באף יכול להיות דרך נהדרת לעזור לפנות את אפו של התינוק שלך.השאיפה פועלת על ידי יניקה של כל ריר מהאף שלהם.אתה יכול לרכוש אספיירטור לאף מרוב בתי המרקחת.כל שעליך לעשות הוא להכניס את קצה השואף לאף התינוק שלך ומוצץ בעדינות כל ריר.זה אמור לעזור לפנות את הסינוסים שלהם ולהפחית כל עומס.

דבש

תאמינו או לא, דבש יכול להיות דרך נהדרת לעזור לפנות את האף של התינוק.דבש הוא מגרש טבעי ויכול לעזור לדלל כל ריר באף.אתה יכול לערבב כפית דבש עם כוס מים חמים ולתת לתינוק שלך לשתות, או שאתה יכול לערבב כפית דבש עם כפית שמן קוקוס ולשפשף אותו בעדינות על החזה שלהם.זה אמור לעזור לפנות את הסינוסים שלהם ולהפחית כל עומס.

שום

שום הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לאף הנזלת של התינוק.כל שעליך לעשות הוא לשים כמה חתיכות שום בסיר מים רותחים ותן לו להתבשל כמה דקות.לאחר מכן, הסר את הסיר מהאש ותן לו להתקרר.לאחר הקירור, הניחו את השום על מטלית וקשרו אותו סביב צווארו של תינוקכם.זה אמור לעזור לפנות את הסינוסים שלהם ולהפחית כל עומס.

מרק עוף

מרק עוף הוא דרך נהדרתכדי לסייע בפינוי סומארי של התינוק: מאמר זה מספק סקירה מקיפה של 16 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם לטיפול באף הנזלת של התינוק.הוא מספק הוראות שלב אחר שלב לכל תרופה, כמו גם שאלות נפוצות בנושא בנושא.

הסעדים של סבתא לאף הנזלת של התינוק

1.חלב אם

חלב אם הוא אחד הטיפולים היעילים ביותר עבור האף של התינוק ומועבר בצורה הטובה ביותר דרך טפטפת או מזרק.התחל על ידי איסוף כמה טיפות חלב אם למזרק ואז טפטף לאט את החלב לנחיריים של התינוק.חלב אם יסייע בהפחתת העומס ולנקות את מעבר האף.

2.תמיסת מלח

תמיסת מלח היא תרופה יעילה נוספת לטיפול באף הנזלת של התינוק.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטיפה או במזרק כדי לטפטף את הפיתרון לאט לאט לנחירי התינוק.זה יעזור לפנות את הסינוסים הצפופים ולהקטין את האף הנזוז.

3.Steam

Steam הוא תרופה פופולרית נוספת לאף הנזלת של התינוק.מלאו קערה גדולה במים חמים והניחו את ראש התינוק מעל הקיטור למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את העומס ולשחרר את הריר, מה שמאפשר לפנות אותו ממעבר האף.

4.שואף האף

שאף האף הוא מכשיר המשמש ליניקת הריר מאף התינוק.התחל על ידי הנחת קצה השאיפה ליד נחיריו של התינוק ויניקה בעדינות את הריר.זה יעזור לפנות את מעבר האף ולהפחית את האף הנזיל.

הסעדים הנוספים של סבתא

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לטיפול באף של התינוק.מערבבים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת או במזרק כדי לטפטף לאט את הפיתרון לנחיריו של התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

6.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה יעילה נוספת לאף הנזלת של התינוק.התחל על ידי ריסוק כמה שיני שום ואז חילץ את המיץ מהציפורן.השתמש בטפטפת או במזרק כדי לטפטף לאט את מיץ השום לנחיריו של התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

7.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול באף הנזלת של התינוק.התחל בחימום שמן חרדל ואז השתמש בטפטפת או במזרק כדי לטפטף את השמן לאט לאט לנחירי התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

8.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה יעילה נוספת לאף הנזלת של התינוק.קלף ומגרד תפוח אדמה ואז מחלץ את המיץ מתפוח האדמה המגורר.השתמש בטיפה או במזרק כדי לטפטף לאט את מיץ תפוחי האדמה לנחיריו של התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

תרופות נוספות לאף הנזלת של התינוק

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול באף הנזלת של התינוק.התחל על ידי קיצוץ בצל ואז חילץ את המיץ מהבצל הקצוץ.השתמש בטפטפת או במזרק כדי לטפטף לאט את מיץ הבצל לנחיריו של התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

10.מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לאף הנזלת של התינוק.התחל על ידי קיצוץ קצת ג’ינג’ר ואז חילץ את המיץ מהג’ינג’ר הקצוץ.השתמש בטפטפת או במזרק כדי לטפטף לאט את מיץ הג’ינג’ר לנחיריו של התינוק.זה יעזור להפחית את העומס ולנקות את מעבר האף.

11.שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה יעילה נוספת לטיפול באף הנזלת של התינוק.התחל על ידי הוספת כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס או מנטה לקערה של מים חמים מהבילים.הניחו את ראש התינוק מעל הקיטור למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את העומס ולשחרר את הריר, מה שמאפשר לפנות אותו ממעבר האף.

12.שמן קיק

שמן קיק הוא עוד R פופולריתרופה לריצת תינוק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן