דף הבית » תרופות סבתא » נוזלים בברך – 17 הסעדים הסודיים של סבתא המסייעים בהחלמה
dadddcddd dddada  ddadadddd ddadddddd dadc daddaad dde

נוזלים בברך – 17 הסעדים הסודיים של סבתא המסייעים בהחלמה

הברך והנוזלים שיכולים לעזור בהחלמה

הברך היא מפרק מורכב הדורש מגוון טיפולים כדי לשמור על בריאותו ולתפקד כראוי.מפיזיותרפיה לתרופות אנטי דלקתיות, ישנם מספר טיפולים שונים העומדים לרשותם כדי להקל על כאבי ברכיים ולהחזיר את הניידות.עם זאת, ישנן גם כמה אפשרויות שאולי לא שקלת שעלולות לעזור בהחלמה.הנה, נחקור 17 תרופות סודיות של סבתא שיכולות לעזור בהחלמת הברך שלך.

H2 – תרופות טבעיות

ישנם מספר תרופות טבעיות שתוכלו לשלב בתוכנית הטיפול שלכם כדי לעזור בתהליך הריפוי.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

  • כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך.ניתן לצרוך אותו כתוסף או להחיל ישירות על העור.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין הוא נוסף אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בברך.ניתן לצרוך אותו כתוסף או להחיל ישירות על העור.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בברך.ניתן לצרוך אותו כתה או להחיל ישירות על העור.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ונפיחות בברך.ניתן לצרוך אותו כמשקה או ליישם אותו ישירות על העור.

H2 – קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים יכולים להיות יעילים מאוד בהפחתת הכאב והנפיחות בברך.החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להגדיל את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת, בעוד שדחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהרדים את האזור.

טיפ ייחודי ומועיל:

בעת שימוש בקומפרסים חמים וקרים, חשוב להחליף בין השניים.מרחו קומפרס חם למשך 15 דקות, ואחריו דחיסה קר למשך 15 דקות, וחזרו על מחזור זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

H2 – טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול להועיל מאוד להפחתת הכאב והדלקת בברך.זה יכול לעזור להגדיל את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות באזור, ומאפשר ניידות טובה יותר והפחתת הכאב.מטפל בעיסוי יכול ליצור תוכנית טיפול בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלך.

הסעדים הסודיים של סבתא לנוזל הברך

הסעדים הסודיים של סבתא לנוזל הברך הם דרך נהדרת לעזור לגופך לרפא ולהתאושש במהירות.נוזל הברך יכול להיות בעיה כואבת ולא נוחה, אך בעזרת תרופות פשוטות אלה, אתה יכול להפחית במהירות את הדלקת ולהפחית את כמות הנוזל בברך.זכור כי תרופות אלה אינן מהוות תחליף לייעוץ רפואי ויש להשתמש בהן בשילוב עם כל טיפול שנקבע.

1.קומפרסים חמים

אחד התרופות היעילות ביותר לנוזל הברך הוא קומפרסים חמים.החלת דחיסה חמה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, פשוט הרטיבו מטלית עם מים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום למשך כעשר דקות בכל פעם.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם להשרות מטלית בתערובת ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

3.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב 1 כפית אבקת כורכום עם כף דבש ולצרוך אותו פעמיים ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לנוזל הברך והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפיתעל ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב 1 כפית ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש 1 ולצרוך אותו פעמיים ביום.

5.אמבטיה מלח אפסום

לקיחת אמבטיה מלח אפסום היא דרך קלה ויעילה להפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו 2 כוסות מלח אפסום.משרים באמבטיה כעשרים דקות ואז מתייבשים במגבת.תרופה זו צריכה להיעשות פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, מערבבים 1 כף שמן זית עם כפית מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם לעסות את האזור המושפע בתערובת למשך כעשר דקות.

7.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא תרופה יעילה לנוזל הברך וניתן להשתמש בה להפחתת כמות הנוזל בברך.לשם כך, מערבבים 1 כף אבקת קליפת עץ ערבה לבנה עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב 1 כף אבקת קליפת ערבה לבנה עם כף דבש ולצרוך אותה פעמיים ביום.

8.Epsom Salt Soak

מלח Epsom ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, מערבבים 2 כפות מלח אפסום עם כוס מים חמים וספגו את האזור הפגוע למשך כעשר דקות.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.בזיל

בזיל הוא חומר אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף עלי בזיליקום עם כוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם לעסות את האזור המושפע בתערובת למשך כעשר דקות.

10.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לנוזל הברך וניתן להשתמש בה כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.לשם כך, מערבבים כפית 1 של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ותלמו אותו למשך כעשר דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

11.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את כמות הנוזל בברך.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח 1 כף של שמן זרעי פשתן פעמיים ביום בארוחות.

12

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן