דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ברכיים – 11 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ומצוינים

כאבי ברכיים – 11 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ומצוינים

חיים עם כאבי ברכיים: 11 תרופות של סבתא עברו במשפחה
כאבי ברכיים הם תלונה שכיחה בקרב אנשים בכל הגילאים, ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל פציעה, שימוש יתר ומצבים ניווניים הקשורים לגיל.אמנם עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתבקש טיפול בכאבי ברכיים, אך ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות שהועברו במשפחה במשך דורות.רבים מהתרופות הללו משתמשים במרכיבים נפוצים וזמינים בקלות, וידוע כי הם מספקים הקלה מכאבי ברכיים קלים עד בינוניים.

להלן 11 סעדים של סבתא שהועברו במשפחה כדי לעזור להקל על כאבי ברכיים:

1.תפוחי אדמה עוף

עוף תפוחי אדמה הוא תרופה ביתית המשמשת במשך מאות שנים.להכנת עוף תפוחי אדמה, פשוט מגרד תפוח אדמה גולמי ועטוף אותו בפיסת בד.מרחו את הבד ישירות על אזור הברך המושפע והשאירו אותו עד 15 דקות.עוף תפוחי האדמה פועל על ידי ציור דלקת ויכול לספק הקלה מכאבי ברכיים קלים עד בינוניים.

2.שמן חרדל

שמן חרדל שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי פרקים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות המסייעות להפחתת הנפיחות ומספקים הקלה מכאב.לשימוש, פשוט לעסות כמות קטנה של שמן חרדל ישירות לאזור הברך הפגוע.

טיפ:

לקבלת הקלה נוספת, הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס לשמן החרדל לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי מפרקים.לשימוש, מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו ישירות על האזור הפגוע עד 20 דקות.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאבי ברכיים קלים עד בינוניים.

מהם כמה תרופות נפוצות לכאבי ברכיים?

כאבי ברכיים יכולים להיות מצב מתיש להפליא ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו גיל, פציעה או מחלות מפרקים ניווניות.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים העומדים לרשותם כדי לסייע בטיפול ובניהול הכאב.כאן אנו בוחנים את 11 הסעדים של סבתא שהועברו במשפחה ומצוינים לטיפול בכאבי ברכיים.

1.טיפול בקרח

טיפול בקרח, או קריותרפיה, הוא דרך פשוטה ויעילה להפחתת דלקת וכאב בברך.ניתן לעשות זאת בבית עם חבילת קרח או ירקות קפואים עטופים, או דחיסה קרה.הקור יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך, כמו גם להרדים את האזור כדי להפחית את אי הנוחות.

2.טיפול בחום

טיפול בחום הוא דרך נהדרת נוספת להקל על הכאב והנוקשות בברך.החום מסייע בהגברת זרימת הדם לאזור, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת הכאב ולשפר את הניידות.ניתן לבצע טיפול בחום בבית עם בקבוק מים חמים או חבילת חום הניתנת למיקרוגל.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים סביב מפרק הברך, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.תרגילי השפעה נמוכים כמו שחייה והליכה הם אפשרויות טובות, מכיוון שהם לא שמים יותר מדי מאמץ על הברך.חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתתחיל תוכנית אימון כלשהי כדי להבטיח שהיא מתאימה למצבך.

4.עיסוי

עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית את הכאב והנוקשות בברך.זה יכול לעזור להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עיסוי יכול להיעשות בבית או על ידי מטפל בעיסוי מוסמך.

5.מתיחות

מתיחות יכולות לעזור בשיפור הגמישות ולהפחתת הכאב בברך.חשוב להבטיח כי המתיחות עדינות ולא מאומצות מדי, מכיוון שהדבר יכול לגרום נזק נוסף.עדיף להתחיל לאט ולהדרגה בהדרגה את עוצמת המתיחות ככל שהברך מתחזקת.

6.תמיכה בברך

תומכי הברך יכולים לעזור להפחית את הכאב ולשפר את STיְכוֹלֶת.הם יכולים גם לעזור להפחית את הסיכון לפגיעה נוספת.ניתן לקנות תומכים בברכיים באופן מקוון או בבית מרקחת, ויש להשתמש בהם כמתווה.

7.מנוחה

מנוחה חשובה בעת התמודדות עם כאבי ברכיים.חשוב לקחת הפסקות קבועות מפעילויות שמניחות מאמץ על הברך ולא להוציא אותה יתר על המידה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

8.איזון ויציבה

שמירה על תנוחה ואיזון טוב יכולה לעזור להפחית את המתח על הברך ולשפר את הניידות.חשוב להבטיח כי פעילויות כמו הליכה וריצה נעשות בצורה נכונה, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הסיכון לפציעה ולשפר את היציבות.

9.דיאטה

תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בוויטמינים, מינרלים ומזונות אנטי דלקתיים יכולה לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.

10.טיפולים אלטרנטיביים

ישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות בברך.אלה כוללים דיקור סיני, טיפול כירופרקטי ותרופות צמחיות.חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתנסה טיפולים אלטרנטיביים.

11.תרופות נגד כאבים

תרופות נגד כאבים יכולות לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.חשוב לדבר עם רופא לפני נטילת תרופות נגד כאבים, מכיוון שחלקן יכולות להיות בעלות תופעות לוואי ויכולות להיות מסוכנות אם נלקחות במינונים גדולים.

מסקנה

כאבי ברכיים יכולים להיות מצב מתיש להפליא ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו גיל, פציעה או מחלות מפרקים ניווניות.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים העומדים לרשותם כדי לסייע בטיפול ובניהול הכאב.כאן בדקנו 11 תרופות של סבתא שהועברו במשפחה ומצוינים לטיפול בכאבי ברכיים, כולל טיפול בקרח, טיפול בחום, פעילות גופנית, עיסוי, מתיחה, תמיכה בברך, מנוחה, איזון ותנוחה, דיאטה, טיפולים אלטרנטיביים, ותרופות כאב.חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתתחיל טיפול כלשהו כדי להבטיח שהוא מתאים למצבך.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר לכאבי ברכיים?

הטיפול הטוב ביותר בכאבי ברכיים יהיה תלוי בגורם ובחומרת הכאב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן