דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ברכיים – 5 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומרגיעים
dbddd ddadbdddd  ddadadddd dadc daddaad daddaddcdadddd

כאבי ברכיים – 5 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומרגיעים

חיים עם כאבי ברכיים: 5 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים

כאבי ברכיים יכולים להיות נושא קשה לניהול.זה יכול לנוע בין כאב עמום לתחושה חדה ודקירה.זה יכול להפריע לפעילויות היום-יומיות ולהקשות על ליהנות מהחיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להקל על כאבי ברכיים.במאמר זה נחקור חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על כאבי ברכיים.

Epsom Salt Soak

השרידה באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את המפרקים הנוקשים.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתיים עד ארבע כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות, להקל על הכאב ולהרגיע שרירים.

קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.להכנת דחיסת ג’ינג’ר, תלולה כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים את התערובת וספגים בד בנוזל.הניחו את הבד על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת של הקלה, הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לדחיסת הג’ינג’ר.שמן לבנדר הוא משכך כאבים טבעי ויכול לעזור בהפחתת דלקת נוספת.

תה כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לכאב ודלקת.להכנת תה כורכום, הוסף כפית אחת של אבקת כורכום לכוס מים רותחים ומערבבים עד שהוא מומס.לאחר מכן, מוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כדי לגרום לחומץ תפוחים להשרות, הוסף כוס אחת של חומץ תפוחים לשתי כוסות מים חמים וספגו את האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

הדבק הזהב

משחה מוזהבת היא תרופה פופולרית לכאבי ברכיים והיא מיוצרת כורכום, פלפל שחור ושמן קוקוס.כדי להכין את העיסה, שלב כף אחת של כורכום, כפית אחת של פלפל שחור, וכף אחת של שמן קוקוס בקערה.מערבבים את החומרים יחד עד שנוצר משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע ועסה אותו למשך 10-15 דקות.השאירו את העיסה למשך 15 דקות נוספות לפני שטיפתו במים חמים.

הסעדים של סבתא לכאבי ברכיים

סבתות נותנות עצות וסעדים במשך דורות, ועצותיהן עדיין יכולות להיות מועילות כיום.ישנם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי ברכיים, שחלקם קיימים כבר מאות שנים.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי ברכיים הפופולריים בקרב אנשים בכל הגילאים וניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה מהירה ויעילה.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם תרופה עתיקה לכאבי ברכיים, והם יכולים להיות יעילים מאוד.קומפרסים חמים יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב, ואילו קומפרסים קרים יכולים להפחית נפיחות.לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור יכול להיות דרך יעילה לטיפול בכאבי ברכיים.

2.Epsom Salt Soaks

ספיגת מלח אפסום הם דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב באזור הברך.השריית הברך בתמיסה של מלח אפסום ומים חמים יכולה לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.

3.משחות צמחים

משחות צמחים כמו קומפרי וארניקה שימשו במשך מאות שנים להפחתת דלקת וכאב.יישום משחות אלה ישירות על העור יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב באזור הברך.

4.עיסוי

עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית כאב ודלקת.עיסוי אזור הברך יכול לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור בשיפור טווח התנועה באזור הברך.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת להפחית כאב ודלקת באזור הברך.זה יכול לעזור בשיפור STRאנגליה וטווח התנועה.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, רכיבה על אופניים ויוגה יכולים להועיל במיוחד לסובלים מכאבי ברכיים.

מסקנה

כאבי ברכיים יכולים להיות מצב מתיש, אך ישנם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.סבתות נותנות עצות וסעדים במשך מאות שנים, ואלה עדיין יכולים להיות יעילים כיום.קומפרסים חמים וקרים, ספיגת מלח אפסום, משחות צמחים, עיסוי ופעילות גופנית הם כולם תרופות פופולריות של סבתא לכאבי ברכיים הפופולריים בקרב אנשים בכל הגילאים וניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה מהירה ויעילה.

שאלות נפוצות

ש: מהן כמה תרופות פופולריות של סבתא לכאבי ברכיים?

א: התרופות הפופולריות של סבתא לכאבי ברכיים כוללים קומפרסים חמים וקרים, ספיני מלח אפסום, משחות צמחים, עיסוי ופעילות גופנית.

ש: כיצד יכול פעילות גופנית לעזור בכאבי ברכיים?

א: פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית כאב ודלקת באזור הברך.זה יכול לעזור בשיפור חוזק וטווח התנועה.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, רכיבה על אופניים ויוגה יכולים להועיל במיוחד לסובלים מכאבי ברכיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן