דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכאבי ברכיים – 10 תרופות סבתות מומלצות p

טיפול בכאבי ברכיים – 10 תרופות סבתות מומלצות p

כאבי ברכיים: 10 תרופות של סבתא
כאבי ברכיים הם תלונה נפוצה בקרב אנשים בכל הגילאים.מספורטאים לקשישים, מיליוני אנשים סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה מפציעה, דלקת פרקים או מצבים אחרים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של כאבי ברכיים.להלן 10 תרופות של סבתא ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ברכיים.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם אחד הטיפולים היעילים ביותר לכאבי ברכיים.השתמש בקומפרס קר במשך 48 השעות הראשונות לאחר פציעה כדי להפחית נפיחות.לאחר מכן, עברו לדחיסה חמה כדי להגביר את זרימת הדם ולהפחתת הכאב.כדי ליצור קומפרס חם או קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד או השתמשו בבקבוק מים חמים.

2.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים בברכיים.מלח אפסום מכיל מגנזיום סולפט, המסייע בהפחתת הנפיחות ולהרגיע שרירים.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה לפחות 20 דקות.

טיפ ייחודי:

כדי לשפר את השפעות הריפוי של אמבטיית מלח אפסום, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למים.לבנדר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, מה שהופך אותו לתוספת אידיאלית לאמבט מלח אפסום.

3.כורכום

כורכום משמש זה מכבר ברפואה הסינית והאיורוודית המסורתית לטיפול בדלקת וכאב.החומר הפעיל בכורכום, כורכומין, מסייע בהפחתת דלקת וכאב במפרקים.כדי להשיג את התועלת המרבית, קח תוסף המכיל כורכומין, או הוסף כורכום לאוכל שלך.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בכאבי ברכיים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב במפרקים.אתה יכול להוסיף ג’ינג’ר לאוכל שלך או להכין תה על ידי תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת כאבי ברכיים.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, רכיבה על אופניים והליכה יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם וטווח התנועה בברכיים.התחל עם תרגילים עדינים והגדיל בהדרגה את העוצמה ככל שתתחזק.

6.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת לחזק את השרירים ולשפר את הגמישות בברכיים.זה גם עוזר להפחית מתח, מה שעלול להקל על ניהול הכאב.חפש שיעור יוגה המיועד במיוחד לאנשים עם כאבי ברכיים או דלקת פרקים.

7.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו ארניקה, ג’ינג’ר וכורכום יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בברכיים.אתה יכול לקנות עשבי תיבול אלה בצורת תמיסה או כמוסה, או להכין תה משלך על ידי תלול עשבי התיבול במים חמים.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ברכיים.הנוהל כולל הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.

9.עיסוי

עיסוי יכול להוות טיפול יעיל לכאבי ברכיים.העיסוי מסייע בהפחתת דלקת וכאב על ידי הגדלת זרימת הדם ושרירים הדוקים.חפש מטפל בעיסוי המתמחה בטיפול בכאבי ברכיים.

10.Bromelain

ברומליין הוא אנזים טבעי שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברכיים.אתה יכול לקחת ברומלין כתוסף או לאכול אננס טרי.

10 התרופות של סבתא אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ברכיים.אמנם טיפולים אלה עשויים לא לרפא לחלוטין את כאבי הברך שלך, אך הם יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב, ומאפשרים לך לחיות חיים נוחים ופעילים יותר. ### סיכום

התרופות הביתיות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ברכיים ויכולים להיות דרך יעילה להפחתת אי הנוחות ולשיפור הניידות.מאמר זה מספק סקירה של עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא, כולל משחות אקטואליות, קומפרסים חמים וקרים, ותה צמחים, ו- Oתשתלט על הדרך הטובה ביותר להשתמש בכל אחת מהן.בנוסף, נשאבת שאלה נפוצה המספקת מידע נוסף בנושא.כל הטיפולים שנדונו הם בטוחים וטבעיים, וניתן להשתמש בהם בשילוב עם ייעוץ רפואי.

## סקירה כללית של טיפול בכאבי ברכיים עם הסעדים של סבתא

כאבי ברכיים יכולים להיות מצב מתיש המגביל את התנועה ויכול לגרום לאי נוחות משמעותית.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על כאבי ברכיים.הסעדים של סבתא הם טיפולים בטוחים, טבעיים ויעילים שיכולים לעזור להפחית כאב, נפיחות ודלקת.להלן סקירה של עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי ברכיים.

### 1. תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר וכורכום ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בברכיים.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של העשב שנבחר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ואז שותים אותו חם, עד שלוש פעמים ביום.

### 2. קומפרסים חמים

שימוש בקומפרסים חמים בברך הפגועה יכול לעזור להפחית את הכאב ולהפחתת הדלקת.לשימוש, משרים מטלית נקייה במים חמים ואז למרוח אותו על הברך למשך 15-20 דקות.הקפד להשתמש בבד שאינו חם מדי, ואל תחיל חום על הברך במשך יותר מ 20 דקות בכל פעם.

### 3. קומפרסים קרים

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים גם להפחתת כאב ודלקת.לשימוש, משרים מטלית נקייה במים קרים ואז למרוח אותו על הברך למשך 15-20 דקות.אל תשתמש בקומפרסים קרים יותר מ 20 דקות בכל פעם.

### 4. חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וכאב בברכיים.לשימוש, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

### 5. אמבטיות מלח אפסום

מלח אפסום ידוע ביכולתו להפחית דלקת וניתן להשתמש בו בצורה של אמבטיות כדי לעזור להפחית את כאבי הברך.לשימוש, הוסף כוס אחת של מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

### 6. עיסוי

עיסוי יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב בברכיים.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן על האזור המושפע ואז עיסוי בתנועות מעגליות למשך 10-15 דקות.

### 7. כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן ליישם אותו דרך הפה או מיושם באופן אקטואלי להפחתת כאב ונפיחות.כדי לקחת את זה בעל פה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף שמן קוקוס ואז מורחים אותה על האזור הפגוע.

### 8. משחות אקטואליות

ניתן ליישם משחות אקטואליות כמו משחה ארניקה ונמר טייגר על הברכיים כדי להפחית את הדלקת והכאב.לשימוש, החל כמות קטנה של המשחה על האזור המושפע ואז עיסוי בתנועות מעגליות למשך 10-15 דקות.

### 9. ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן ליישם אותו דרך הפה או מיושם באופן אקטואלי כדי להפחית את הכאב והנפיחות.כדי לקחת את זה בעל פה, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כף שמן קוקוס ואז מורחים אותה על האזור הפגוע.

### 10. ברנדי סיידר

סיידר ברנדי הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וכאב בברכיים.לשימוש, מערבבים כף אחת של ברנדי סיידר עם כוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום.

## שאלות נפוצות

### האם זה בטוח להשתמש בתרופות של סבתא לכאבי ברכיים?

כן, הסעדים של סבתא הם בדרך כלל טיפולים בטוחים וטבעיים שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהטיפולים הללו, במיוחד אם יש לך מצבים רפואיים בסיסיים.בנוסף, יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים רפואיים אחרים ואין להשתמש בהם כתחליף למקצועןעצה רפואית.

## סיכום

הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה ויעילה להפחתת כאבי הברך ולשיפור הניידות.מתה צמחי מרפא ועד משחות אקטואליות, טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן