דף הבית » תרופות סבתא » נגיף שלשול – 3 תרופות סבתות בריאות וטבעיות

נגיף שלשול – 3 תרופות סבתות בריאות וטבעיות

שלשול – 3 תרופות סבתות בריאות וטבעיות
שלשול יכול להיות מחלה לא נוחה ומתסכלת.חשוב להבין את הגורם לשלשול ואת הטיפולים השונים הקיימים.תרופה אחת ששימשה במשך דורות היא תרופות סבתות- טיפולים טבעיים והוליסטיים שקל למצוא ולהשתמש בהם.להלן 3 מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לטיפול בשלשול:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לשלשול, ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול רבות, כולל בחילה, התכווצויות וקלקוליות.זה נחשב לעבוד על ידי הגדלת אנזימי העיכול בבטן, מה שעלול להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה משלשול.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, נסה להכין תה על ידי הוספת ג’ינג’ר מגורד טרי למים רותחים.תן לתה תלול במשך 10 דקות לפני מתאמץ ושותה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לגמו מהתה לאט לאורך כל היום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיש לה יתרונות רבים, כולל הקלה משלשול.זה נחשב לעבוד על ידי שחזור איזון החיידקים במעיים, שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים גולמי ולא מסונן לכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום.

טיפ:

אם הטעם של חומץ תפוחים חזק מדי, נסה להוסיף כפית דבש לתערובת כדי להמתיק אותו.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בשלשול.זה נחשב לפעול על ידי הפחתת דלקת בדרכי העיכול, שיכולות להקל על תסמיני השלשול.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה, תלול כפית אחת או שתיים של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאורך כל היום.

תרופות סבתות טבעיות אלה יכולות להיות דרך נהדרת להקל על תסמיני השלשול.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.בנוסף, אם הסימפטומים שלך נמשכים יותר מכמה ימים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

סבתא לתרופות לשלשול

שלשול הוא מצב לא נוח ולעתים קרובות מביך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות טבעיות ובריאות שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את משך המחלה.במאמר זה נחקור שלושה מהתרופות הללו ונדון ביעילותם.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד מתרופות הסבתות הנפוצות ביותר לשלשול.סעד זה נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית ג’ינג’ר טרי בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ את התה, ממותק עם דבש אם תרצה ונצרך מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לשלשול.תרופה זו נחשבת לסייע להחזיר את האיזון הטבעי של הגוף של חיידקים בבטן, שיכול לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.להכנת תה חומץ תפוחים, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וצורכים מספר פעמים ביום.

תה מנטה

תה מנטה הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לשלשול.תרופה זו נחשבת לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול, שיכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.להכנת תה מנטה, פשוט תלול כפית אחת של מנטה מיובשת בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ את התה, ממותק עם דבש אם תרצה ונצרך מספר פעמים ביום.

סיכום

תרופות סבתות לשלשול הן דרך טבעית ובריאה לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים ולקצר את משך המחלה.שלושה מה- Demed הנפוצים ביותרIES הם תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים ותה מנטה.יש לצרוך את כל הסעדים הללו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי לצרוך תרופות סבתות לשלשול?

עדיף לצרוך את התרופה מספר פעמים ביום, כמו שלוש או ארבע פעמים ביום, לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

האם סעודות סבתות לשלשול בטוחות לשימוש?

כן, תרופות סבתות לשלשול בדרך כלל בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית, במיוחד אם אתה בהריון או מניקה.בנוסף, חשוב לעקוב אחר ההוראות להכנה וצריכת התרופה בזהירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן