דף הבית » תרופות סבתא » מתכונים – 8 תרופות של סבתא סודית וותיקה
dedaadbddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dddaaddad

מתכונים – 8 תרופות של סבתא סודית וותיקה

המתכונים של סבתא: 8 תרופות סודיות וישנות

סבתות היו מקור לחוכמה וידע במשך מאות שנים.רבים מהתרופות והמתכונים שלהם הועברו לאורך דורות, וממשיכים להיות רגילים עד היום.לסבתות יש כישרון ליצירת תרופות פשוטות אך יעילות למחלות נפוצות.במאמר זה נחקור 8 תרופות של סבתא סודית וותיקה שעדיין מועילות כיום.

1.תה ג’ינג’ר להקלה על קר ושפעת

עבור סבתות רבות, תה ג’ינג’ר הוא תרופה למצב הצטננות ושפעת.התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-ויראליות של ג’ינג’ר הופכות אותו לתרופה אידיאלית למחלה.להכנת התה, פשוט הוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ותלולים למשך 5 דקות.הוסף מעט דבש לטעם ותיהנה.

2.חומץ תפוחים לצרבת

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה לצרבת ועיכול.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות תערובת של כף אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו את התערובת לפני הארוחות כדי למנוע צרבת ועיכול.

3.שום להגברת חסינות

שום הוא מגבר חיסוני חזק ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להגן על הצטננות ושפעת.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול שום גולמי או נטילת תוסף שום כדי לעזור להגביר את החסינות.

4.דבש לאלרגיות

האני הוא עוד תרופה עתיקה של גיל שסבתות נשבעים עליהן.דבש מקומי נחשב להכיל כמויות קטנות של אבקה מצומח מקומי, שיכולים לעזור להפחית את חומרת האלרגיות העונתיות.נסה להוסיף כפית דבש מקומי לתה הבוקר שלך או שייק כדי לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה העונתית.

5.תה קמומיל להקלה על חרדה

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לחרדה והקלה במתח.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות תה קמומיל לפני השינה כדי להקל על הנפש והגוף לשינה רגועה.

6.מי לימון לניקוי רעלים

מי לימון הם תרופה עתיקה לניקוי רעלים.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות כוס מים חמים עם מיץ של חצי לימון דבר ראשון בבוקר כדי לעזור לנקות את הגוף ולשטוף רעלים.

7.כורכום לדלקת

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה ומשמש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת.סבתות ממליצות לעתים קרובות להוסיף כפית כורכום למזון או לשתות תה כורכום כדי לעזור להפחית דלקת.

8.רוטב תפוחים לעצירות

רוטב תפוחים הוא תרופה מסורתית לעצירות.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול קערה קטנה של רוטב תפוחים לפני השינה כדי לעזור להקל על עצירות.

סבתות היו מקור לחוכמה וידע במשך מאות שנים.רבים מהתרופות והמתכונים שלהם הועברו לאורך דורות, וממשיכים להיות רגילים עד היום.אנו מקווים ששמונה הסעדים הסודיים והסבתא הזקנה הללו יכולים לעזור לכם למצוא הקלה ממחלות נפוצות ולהנהיג חיים בריאים יותר.

הסעדים של סבתא לשיעול, הצטננות ושפעת

לסבתות היו כמה תרופות לשיעול, הצטננות ושפעת שעדיין משמשות כיום.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא דבש ולימון.אומרים כי תרופה זו עוזרת להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, מים רותחים עם ג’ינג’ר טרי והוספת כמה טיפות של מיץ לימון ודבש מאמינים כי הם מסייעים בפינוי גודש.תרופה פופולרית נוספת היא שילוב של שיני שום, בצל ודבש.אומרים כי תרופה זו מסייעת להפחית את העומס, להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.

הסעדים של סבתא לכאבים וכאבים

לסבתות היו כמה תרופות לכאבים וכאבים המשמשים עדיין כיום.אחד התרופות הוא בקבוק מים חמים ושמנים אתרים.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת להפחתת כאבי שרירים וכאבים.בנוסף, אומרים ששילוב של פלפל שחור ודבש מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כואב מוSCLES.תרופה פופולרית נוספת היא שתיית תה ג’ינג’ר חם.אומרים כי תרופה זו מסייעת בהפחתת דלקת, להפחית את הכאב ולספק הקלה מכאבי ראש.

הסעדים של סבתא לטיפול בעור

לסבתות היו כמה תרופות לטיפול בעור המשמשות כיום.אחד התרופות הוא שילוב של דבש ואלוורה.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת בהפחתת דלקת, להפחית אדמומיות ואפילו בגוון העור.בנוסף, אומרים כי שילוב של כורכום וחלב מסייע בהפחתת פגמים, להפחית דלקת ולהפחית את האקנה.תרופה פופולרית נוספת היא שילוב של דבש ושמן זית.תרופה זו נאמרה כי היא מסייעת לחות את העור, להפחית את הדלקת ולהפחית את מראה הקמטים.

הסעדים של סבתא לטיפול בשיער

לסבתות היו כמה תרופות לטיפול בשיער שעדיין משמשות כיום.אחד התרופות הוא שילוב של שמן קוקוס ושמן שקדים.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת להפחית קצוות מפוצלים, להוסיף ברק לשיער ולהזיין את הקרקפת.בנוסף, אומרים כי מים רותחים עם רוזמרין ולבנדר מסייעים בהפחתת קשקשים, להפחית דלקת בקרקפת ועוזרים לעורר צמיחת שיער.תרופה פופולרית נוספת היא שילוב של ביצים ושמן זית.תרופה זו אומרים שהיא מסייעת להפחית את שבירה השיער, מזינה את הקרקפת והוספה ברק לשיער.

הסעדים של סבתא לבעיות עיכול

לסבתות היו כמה תרופות לבעיות עיכול שנמצאות עדיין כיום.אחד התרופות הוא שילוב של יוגורט ודבש.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת להפחית את הנפיחות, הסיוע בעיכול ולהפחית דלקת.בנוסף, אומרים כי מים רותחים עם זרעי כמון והוספת כמה טיפות מיץ לימון מסייעות להפחית את קלקול העיכול, להפחית את הנפיחות והסיוע בעיכול.תרופה פופולרית נוספת היא שילוב של זרעי שומר ודבש.אומרים כי תרופה זו מסייעת להפחית את הגז, להפחית את הנפיחות והסיוע בעיכול.

הסעדים של סבתא להקלה על מתח

לסבתות היו כמה תרופות להקלה במתח המשמשות כיום.אחד התרופות הוא ארומתרפיה.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת להפחית את הלחץ, לשפר את מצב הרוח ולהרגיע את הגוף.בנוסף, אומרים כי כוס תה קמומילית מסייעת בהפחתת חרדה, לשפר את השינה ולהפחית את הלחץ.תרופה פופולרית נוספת היא שילוב של לבנדר ודבש.אומרים כי תרופה זו מסייעת בהפחתת לחץ, לשפר את מצב הרוח ולהרגיע את הגוף.

סיכום

לסבתות היו שפע של תרופות ביתיות המשמשות עד היום.תרופות אלה מכסות מגוון מחלות, כולל שיעול, הצטננות, שפעת, כאבים וכאבים, טיפוח עור, טיפוח שיער, בעיות עיכול והקלה על לחץ.בין אם אתה חובב תרופות ביתיות ובין אם לא, ברור שלסבתות היו כמה טריקים במעלה שרוולים בכל מה שקשור להישאר בריא.

שאלות נפוצות

מהן הסעדים של סבתא לשיעול, הצטננות ושפעת?

כמה תרופות פופולריות לשיעול, הצטננות ושפעת הם דבש ולימון, מים רותחים עם זנגביל טרי ומיץ לימון, ושילוב של שיני שום, בצל ודבש.

מהן הסעדים של סבתא לכאבים וכאבים?

כמה תרופות פופולריות לכאבים וכאבים הם בקבוק מים חמים ושמנים אתרים, שילוב של פלפל שחור ודבש ושתיית תה ג’ינג’ר חם.

מהן הסעדים של סבתא להקלה על לחץ?

כמה תרופות פופולריות להקלה במתח הם ארומתרפיה, כוס תה קמומיל ושילוב של לבנדר ודבש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן