דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים – 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובבית
dedbddd ddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc de

מכאבי אוזניים – 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובבית

מכאבי אוזניים: 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובבית

כאבי אוזניים יכולים להיות חוויה מאוד לא נעימה שיכולה לנוע בין עדין לחמור.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וקלות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.להלן חמישה מהסעדים של סבתא לטיפול מהיר ובבית בכאבי כאב אוזניים.

1.שמן שום

שום ידוע כבר מזמן יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות להועיל מאוד בהקלת כאבי כאב.להכנת שמן שום, פשוט מחממים כמה שיני שום במחבת עם קצת שמן זית ואז מסננים את השום.השתמש בטפטפת עיניים כדי להכניס כמה טיפות של השמן החם לאוזן הפגועה.יש לעשות זאת כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

2.מלח

מלח יכול לשמש גם כתרופה טבעית לכאבי אוזניים.פשוט מחממים כוס מלח בתנור עד שהוא חם ואז מניחים אותו במטלית נקייה.החל את הבד על האוזן הפגועה למשך 10-15 דקות.המלח החם עוזר להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ:

הקפד להשתמש במטלית נקייה בכל פעם שאתה משתמש בתרופה זו מכיוון שמלח יכול לגרום לגירוי אם נשאר על העור זמן רב מדי.

3.מיץ בצל

מיץ בצל משמש זה מכבר כתרופה לכאבי כאב אוזניים.פשוט חותכים בצל לשניים ואז סוחטים את המיץ לטפטפת.הכניסו כמה טיפות ממיץ הבצל לאוזן הפגועה.התכונות האנטי דלקתיות של מיץ הבצל יסייעו בהפחתת הכאב והדלקת.

4.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כאב אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 חלק חומץ תפוחים עם 2 חלקים מים ואז השתמש בטפטפת עיניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

5.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה גם כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת של כאב אוזניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז הניחו אותו מעל האוזן הפגועה.השאירו את הבד במקום 10-15 דקות.החום מהבד עוזר להפחית את הכאב והדלקת.

חמש הסעדים הללו קלים ופשוטים לשימוש ויכולים להועיל מאוד במתן הקלה מכאבי כאב אוזניים.עם זאת, אם הכאב נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי.

תרופות צמחי מרפא לאוזני אוזניים

תרופות צמחי מרפא הן אחת השיטות העתיקות ביותר לטיפול בכאבי אוזניים.הם שימשו מאז ימי קדם להפחתת כאב ודלקת.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים, משכך כאבים ואנטיבקטריאליים שהופכים אותם ליעילים לטיפול בכאבי אוזניים.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לכאבי אוזניים כוללים שום, ג’ינג’ר, קמומיל ומולין.

שום

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטיביוטיות ונוגדות פטריות שהופכות אותו לטיפול יעיל הן לזיהומים חיידקיים ויראליים.ניתן להשתמש בשום בכמה דרכים שונות, כמו אכילת שיני שום גולמיות, הכנת תמיסת שמן שום או שתיית תה שום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי אוזניים.זה ידוע בתכונות האנטי-דלקתיות, האנטיספטיות והמשכך כאבים.ניתן להשתמש בו בכמה דרכים שונות, כמו הכנת תה ג’ינג’ר, יישום דחיסת ג’ינג’ר, או צריכת כמוסות ג’ינג’ר או תמציות.

תרופות ביתיות לכאבי אוזניים

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, ישנם מספר תרופות ביתיות המשמשות לרוב לטיפול בכאבי אוזניים.אלה כוללים קומפרסים חמים או קרים, שאיפת קיטור ותמיסת מי מלח.

קומפרס

קומפרסים חמים או קרים הם דרך פשוטה ויעילה להפחתת כאב ודלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומניעים את העודף.לאחר מכן החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך כעשר דקות.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מטלית נקייה במים קרים ולסחוב את העודף.ואז החל את הבד על ההשפעהאזור D למשך כעשר דקות.

שאיפת קיטור

תרופה ביתית פופולרית נוספת לכאבי אוזניים היא שאיפת קיטור.זה כרוך בשאיפת קיטור מסיר מים רותחים או קערה של עשבי תיבול חמים וארומטיים.זה עוזר לריר דק באוזניים ולהפחית דלקת.

תמיסת מי מלח

פיתרון מי מלח הוא תרופה ביתית נוספת לכאבי אוזניים.ניתן להשתמש בו כדי לשטוף שעווה ופסולת מתעלת האוזן.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים.לאחר מכן השתמש בטפטפת כדי להחיל כמה טיפות מהפתרון על האוזן הפגועה.

מסקנה

ניתן לטפל באוזני אוזניים במגוון תרופות צמחי מרפא ובית.סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים עבור מרבית האנשים.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו שום, ג’ינג’ר, קמומיל ומולין להפחתת כאב ודלקת.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כמו קומפרסים, שאיפת קיטור ופתרונות מי מלח לטיפול כאב אוזניים.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטובות ביותר של צמחי מרפא לאוזן?

התרופות הטובות ביותר של צמחי מרפא לכאבי אוזניים כוללים שום, ג’ינג’ר, קמומיל ומולין.

האם תרופות ביתיות בטוחות לטיפול באוזני אוזניים?

כן, תרופות ביתיות כמו קומפרסים, שאיפת קיטור ופתרונות מי מלח הם בדרך כלל בטוחים ויעילים עבור מרבית האנשים.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן