דף הבית » תרופות סבתא » כאב אוזניים – 12 תרופות אפקטיביות של סבתא מהמטבח
dbdd ddddadddd  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc daddaad

כאב אוזניים – 12 תרופות אפקטיביות של סבתא מהמטבח

כאב אוזניים – 12 תרופות אפקטיביות של סבתא מהמטבח

כולנו חווינו את הכאב של כאב אוזניים לפחות פעם אחת בחיינו.בין אם זה נגרם כתוצאה מזיהום, הצטברות שעווה או אלרגיות, כאבי אוזניים יכולים להיות חמורים למדי ולהוביל למצוקה אצל ילדים ומבוגרים כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו לדורות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי אוזניים.

במאמר זה נדון ב -12 על הסעדים היעילים ביותר של סבתא מהמטבח שיכולים לעזור להקל על הכאב והאי הנוחות הקשורים לאוזני אוזניים.אנו נספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם כראוי ובבטיחות.

1.קומפרס חם

דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאב אוזניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מגבת קטנה במים חמים ואז לחץ אותה בעדינות על האוזן המושפעת במשך 5 עד 10 דקות בכל פעם.הקפד להשתמש במגבת נקייה בכל פעם ובדוק את טמפרטורת המים כדי לוודא שזה לא חם מדי.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.כדי להשתמש בו לכאב אוזניים, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.השתמש בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהתערובת באוזן, ואז לחבר את האוזן בכדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 5 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה והטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז החוצה.

טיפ:

עדיף להשתמש בחומץ שהוא אורגני ולא מסונן, מכיוון שזה יכיל תרכובות מועילות יותר.

3.שמן שום

שמן שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי חזק, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לכאבי אוזניים.להכנת שמן שום, פשוט שלב כמה שיני שום כתוש עם כף שמן זית.מחממים את התערובת למשך מספר דקות, ואז מאפשרים לה להתקרר.מרחו כמה טיפות של השמן באוזן, ואז חברו אותו עם כדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 10 דקות, ואז הטה את הראש כדי לאפשר לשמן להתנקז.

4.מיץ בצל

מיץ בצל משמש כתרופה כאב אוזניים במשך שנים רבות.פשוט מגררים בצל קטן ואז סוחטים את המיץ.מרחו כמה טיפות ממיץ הבצל באוזן ואז חברו אותו עם כדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 5 דקות, ואז הטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז.

5.מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח כדי לשלוף זיהום ולהפחתת נפיחות וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.להכנת מי המלח מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש בטיפה כדי להכניס כמה טיפות של מי המלח לאוזן, ואז לחבר את האוזן בכדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 5 דקות, ואז הטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה למחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.כדי להשתמש בו לכאב אוזניים, מערבבים כף של ג’ינג’ר מגורד עם כף שמן זית חם.מחממים את התערובת למשך מספר דקות, ואז מאפשרים לה להתקרר.מרחו כמה טיפות של השמן באוזן, ואז חברו אותו עם כדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 10 דקות, ואז הטה את הראש כדי לאפשר לשמן להתנקז.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.כדי להשתמש בו לכאב אוזניים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית.השתמש בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהתערובת באוזן, ואז לחבר את האוזן בכדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 5 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה והטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז החוצה.

8.שמן קלנדולה

שמן קלנדולה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להכין שמן קלנדולה, מערבבים כפית פרחי קלנדולה עם כף שמן זית.מחממים את התערובת למשך מספר דקות, ואז מאפשרים לה להתקרר.מרחו כמה טיפות של השמן באוזן, ואז חברו אותו עם כדור כותנה.השאר אותו פנימה למשך 10 דקות, ואז הטה את הראש כדי לאפשר לשמן להתנקז.

9.שמן מולין

שמן מולין הוא חיטוי חזק ואנטי דלקתי שיכול

מהם הסעדים היעילים ביותר של סבתא לכאבי אוזניים?

סבתות מספקות תרופות ביתיות טבעיות במשך מאות שנים, וניתן להשתמש בחלק מהתרופות הללו לטיפול בכאבי אוזניים.למרות שסעדים ביתיים עשויים לא תמיד לעבוד, ישנן עדויות המצביעות על כך שחלק מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות למדי לטיפול בכאבי אוזניים.להלן 12 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לכאבי אוזניים:

1.שמן שום

שמן שום נחשב לאחד התרופות היעילות הביתיות ביותר לכאבי אוזניים.כדי להכין שמן שום, אתה פשוט צריך לרסק כמה שיני שום ולהוסיף אותן לכמות קטנה של שמן זית חם או שמן שומשום.ואז, מחממים את התערובת בעדינות ומסננים את השמן לבקבוק טפטוף.השתמש בטיפה כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של שמן השום לאוזן הפגועה.

2.חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד עם מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

3.מיץ בצל

מיץ בצל נחשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלצו את המיץ מבצל והשתמשו בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.

4.מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר נחשב שיש לו תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלצו את המיץ מחתיכת ג’ינג’ר והשתמשו בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.

5.שמן זית

שמן זית נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חיממו כמות קטנה של שמן זית והשתמשו בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של השמן לאוזן הפגועה.

6.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום נחשבים בעלי משכך כאבים ואנטי דלקתי, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה עלי בזיליקום טריים והכניסו אותם לבד.מחממים את הבד ומניחים אותו מעל האוזן הפגועה למשך מספר דקות.

7.דבש

דבש נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

8.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת כאב ודלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות בד במים חמים והניחו אותו מעל האוזן הפגועה למשך מספר דקות.

9.מי מלח

מי מלח נחשב שיש להם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

10.שפשוף אלכוהול

שפשוף אלכוהול נחשב כבעלי תכונות חיטוי ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלק אחד לשפשף אלכוהול בחלק אחד מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס שתיים או שלוש טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

11.תה קמומיל

תה קמומיל נחשב כבעלי תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים.סנון אתתה והשתמש בסטיפה כדי להניח שתיים או שלוש טיפות התה לאוזן הפגועה.

12.מי חמצן

על פי ההערכה, מי חמצן יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלק אחד מי חמצן עם חלק אחד מים חמים.השתמש ב- Dro

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן