דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים – 22 תרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת לילדים
dedbddd ddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddd

מכאבי אוזניים – 22 תרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת לילדים

מכאבי אוזניים: 22 תרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת לילדים

כאב אוזניים של ילד יכול להיות חוויה כואבת מאוד, ויכול להיות קשה למצוא הקלה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות יעילות ומיוחדות בהן סבתות משתמשות במשך דורות כדי לעזור להרגיע את הכאב מכאב אוזניים.החל מתה ותמידי צמחים ועד דחוסים ושינויים באורח החיים, תרופות מנוסות ואמיתיות אלה יכולות לספק הקלה מבורכת לילדך.

1.קומפרס תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית עדינה ומרגיעה המושלמת להרגיע אוזן כואבת.להכנת דחיסה, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים רותחים למשך 10-15 דקות.אפשר לתה להתקרר מעט ואז להשרות בד כותנה נקי בתה.מכה את הבד ומורח אותו על האוזן הפגועה.לקבלת הקלה נוספת, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לתה לפני התעללות.

2.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב אוזניים.כדי ליצור קומפרס ג’ינג’ר, תלולות שתי כפיות של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד במים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את הג’ינג’ר ושופכים את הנוזל לבד כותנה נקי.מכה את הבד ומורח אותו על האוזן הפגועה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לתה הג’ינג’ר לקבלת הקלה נוספת.

3.שמן שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כאב אוזניים.להכנת שמן שום, קוצצים דק שתי שיני שום ומניחים אותם בצנצנת קטנה.שופכים שתי כפות של שמן זית כתית חוץ על השום ומאפשרים לו להיות תלול לפחות 30 דקות.מסננים את השום ושופכים את השמן לבקבוק טפטוף נקי.לשימוש, חיממו מעט את שמן השום והכניסו ארבע עד חמש טיפות לאוזן הפגועה.

טיפ:

כדי למקסם את היתרונות של שמן השום, הכניסו כמה טיפות של השמן לתעלת האוזן לפני השינה ואז מכסים את האוזן בכדור כותנה.זה יעזור לשמור על השמן באוזן לילה ולאפשר לו לעבוד את הקסם שלו.

4.דחיסת בצל

הבצל ידוע בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לכאב אוזניים.להכנת דחיסת בצל, קוצצים דק בצל אחד ולהניח אותו בסיר.מכסים את הבצל בשתי כוסות מים ומביאים אותו לרתיחה.מנמיכים את האש לנמוך ומאפשרים לבצל להתבשל למשך 10 דקות.מסננים את הבצל ושופכים את הנוזל לבד כותנה נקי.מכה את הבד ומורח אותו על האוזן הפגועה.

5.דחיסת תה קלנדולה

קלנדולה היא תרופה צמחית עדינה שיכולה לעזור להרגיע את הכאב והדלקת של כאב אוזניים.להכנת דחיסת תה קלנדולה, תלולות שתי כפיות של פרחי קלנדולה מיובשים במים רותחים למשך 10-15 דקות.אפשר לתה להתקרר מעט ואז להשרות בד כותנה נקי בתה.מכה את הבד ומורח אותו על האוזן הפגועה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לתה לתוספת הקלה.

מהם הסעדים של סבתא לאוזני אוזניים?

סבתות תמיד היו מקור לחוכמה ונוחות לדורות של ילדים.סבתות הן לרוב האנשים הראשונים לפיהם לעצות כאשר לילד יש כאב אוזניים.ישנם סעדים רבים של סבתא לכאבי אוזניים שהועברו לאורך הדורות.חלק מהתרופות הללו פשוטות וקלות לשימוש בעוד שאחרים עשויים לדרוש קצת יותר מאמץ.להלן 22 סעדים של סבתא אפקטיבית ומיוחדת לכאבי אוזניים שהוכחו כמספקים הקלה.

1.קומפרס חם

ניתן ליישם קומפרס חם ישירות על האוזן כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים חמים ומפיץ את העודף.מניחים את הבד החם מעל האוזן והשאירו אותו מספר דקות.זה יעזור להפחית את הלחץ באוזן ולספק הקלה מסוימת.

2.שום

שום ידוע בתכונותיו הרפואיות הרבות וניתן להשתמש בוכדי להקל על כאב כאב אוזניים.פשוט מרסקים שן שום ומכניסים את השום הכתוש לחתיכת בד גבינה.קושרים את בד הגבינה לחבילה והניחו אותו ליד האוזן.חום השום יעזור להפחית את הכאב.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלת כאבי כאב אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב קצת חומץ תפוחים עם מים חמים ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לספק הקלה מכאב אוזניים.

4.בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לשניים ולהניח מחצית אחת ליד האוזן.הבצל יסייע בהפחתת הדלקת וכאב כאב האוזניים.

5.מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם קצת מים חמים ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

6.שמן זית

שמן זית הוא תרופה נהדרת לכאבי אוזניים.פשוט לחמם קצת שמן זית ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

עוד סעדים של סבתא לאוזני אוזניים

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים חמים ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר עם מעט מים חמים ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

9.אלכוהול וחומץ

ניתן להשתמש באלכוהול וחומץ כדי לסייע בטיפול בכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של שפשוף אלכוהול וחומץ ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

10.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.פשוט מערבבים שלושה אחוזים מי חמצן עם מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

11.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של לוז מכשפה עם קצת מים חמים ולהשתמש בטיפה כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

12.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה נהדרת לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב מעט מיץ בצל עם מים חמים ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב מעט מיץ לימון עם מים חמים ולהשתמש בטפטפת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן