דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן – 10 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה
dddddd dddddf  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedbdaa ddeda

זיהום באוזן – 10 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

זיהום באוזן: גורמים, תסמינים ו -10 תרופות ביתיות

זיהום באוזן יכול להיות חוויה כואבת ולא נעימה.חשוב לדעת את הסימפטומים והגורמים לזיהומים באוזניים, כמו גם את הסעדים הביתיים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.דלקות אוזניים נגרמות על ידי חיידקים או נגיפים שנכנסים לאוזן ויכולים להיות שכיחים במיוחד אצל ילדים צעירים ותינוקות.הסימפטומים של זיהום באוזניים כוללים בדרך כלל כאבים עזים, ירידה בשמיעה, פריקה מהאוזן, חום ו/או כאב ראש.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור בתסמיני זיהום באוזניים, משמן שום ועד קומפרסים חמים.להלן 10 תרופות ביתיות שיכולות לעזור בדלקות האוזניים ולהאיץ את תהליך הריפוי.

1.שמן שום

שמן שום הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומים באוזניים.פשוט מחממים קצת שמן שום ואז הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.

טיפ:

בעת שימוש בשמן שום לטיפול בזיהום באוזניים, וודא שהשמן אינו חם מדי לפני שמריח אותו על האוזן.

2.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה על האוזן הפגועה יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לזיהום.כדי ליצור דחיסה חמה, תחילה משרים בד במים חמים.ואז, סובבים את עודפי המים, והניחו את הבד מעל האוזן הפגועה.זה יכול לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית נפיחות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות, כולל דלקות אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של הזיהום.

4.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור לנקות את האוזן ולהפחית את כאבי הזיהום.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של זיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם קצת שמן זית חם.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מבצל ומערבב אותו עם קצת שמן זית חם.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של הזיהום.

7.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של זיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי, כמו לבנדר או אקליפטוס.לאחר מכן, מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

8.מי חמצן

מי חמצן יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של זיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של מי חמצן ומים חמים.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

9.כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הכניסו כמה טיפות של כסף קולואידי לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של הזיהום.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של זיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות מיץ ג’ינג’ר עם קצת שמן זית חם.לאחר מכן, השתמש בטפטפת אוזניים כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

מסקנה

דלקות אוזניים יכולות להיות חוויה כואבת ולא נעימה, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה ל

מה גורם לזיהומי אוזניים?

דלקות אוזניים, הידועות גם בשם אמצעי דלקת בשחיקה, נגרמים על ידי הצטברות נוזלים באוזן התיכונה שיכולה להידבק בחיידקים או בנגיף.הגורמים השכיחים לזיהומים באוזניים כוללים אלרגיות, הצטננות, זיהומים בסינוסים או סתימה של תעלת האוזן הנגרמת כתוצאה מנוזל, שעווה או חפץ.ילדים רגישים יותר לדלקות אוזניים מכיוון שהצינורות האוסטאצ’ים שלהם קצרים ואופקיים יותר מאלו של מבוגרים, מה שמקל על חיידקים ונגיפים להיכנס לאוזן.

10 הסעדים של סבתא מוסמכת לזיהומי אוזניים

כשמדובר בטיפול בזיהומים באוזניים, אנשים רבים פונים לתרופות המנוסות והועברו מדורות של סבתות.להלן 10 תרופות של סבתא מוסמכת שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של דלקות אוזניים:

1.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן שום עם מעט שמן זית ומחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.כמו כן, אכילת שום יכולה להועיל מכיוון שהיא מגדילה את מערכת החיסון ועוזרת להילחם בזיהום.

2.מיץ בצל

מיץ בצל מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, חלצו את המיץ מבצל וחממו אותו מעט.הכניסו 2-3 טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.

3.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על האוזן הפגועה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, להשרות מטלית נקייה במים חמים ומרחו אותו בעדינות על האוזן.

4.שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס 2-3 טיפות מי המלח לאוזן הפגועה.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והאנטיבקטריאליות.לשימוש, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס 2-3 טיפות של התערובת לאוזן הפגועה.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן זית ומחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.

7.שמן מוללין

שמן מולין ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן מוללין עם מעט שמן זית ומחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.

8.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום ידועים בתכונותיהם האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות.לשימוש, מרסקים כמה עלי בזיליקום טריים וחילוץ את המיץ.הכניסו 2-3 טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.

9.שמן חרדל

שמן חרדל ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן חרדל עם מעט שמן זית ומחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.

10.כסף קולואידי

כסף קולואידי ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של כסף קולואידי עם מעט שמן זית ומחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.

הסעדים של סבתא מוסמכים אלה יכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של דלקות האוזניים, אך חשוב לזכור שאסור להם להחליף טיפול רפואי נכון.אם הכאב לא נעלם או מחמיר, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות: זיהום באוזן – 10 תרופות סבתות מוסמכות

ש: מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בשום לזיהום באוזניים?

ת: הדרך הטובה ביותר להשתמש בשום לזיהום באוזניים היא לערבב כמה טיפות שמן שום עם קצת שמן זית ולחמם אותו מעט.מכניסים 2-3 טיפות מתערובת השמן לאוזן הפגועה.אכילת שום יכולה להועיל גם היא, מכיוון שהיא מגדילה את מערכת החיסון ועוזרת להילחם בזיהום.

ש: הם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן