דף הבית » תרופות סבתא » מחלת הנשיקה – 5 הסעדים של סבתא סודית ושימושית

מחלת הנשיקה – 5 הסעדים של סבתא סודית ושימושית

מהי מחלת הנשיקה?

מחלת הנשיקה, או מונונוקלאוזיס, היא מחלה זיהומית הנגרמת על ידי נגיף אפשטיין-באר (EBV).בדרך כלל הוא מתפשט דרך רוק, בדרך כלל באמצעות נשיקה או שיתוף כלים.תסמינים של נגיף זה יכולים לנוע בין קל לחמור, וכוללים חום, כאב גרון, בלוטות לימפה נפוחות, עייפות וכאבי גוף.למרות שאין תרופה למונונוקלאוזיס, קיימים מספר טיפולים העומדים לסייע בהקלת התסמינים.

הסעדים של סבתא למחלת הנשיקה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.להלן חמישה מהתרופות היעילות ביותר שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים של מחלת הנשיקה.

1.דבש ולימון

השילוב של דבש ולימון הוא אחד התרופות הוותיקות והסבתות הפופולריות ביותר לגרון כואב.הדבש עוזר להרגיע את הגרון, ואילו הלימון עוזר להפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מיץ לימון טרי.שתו תערובת זו כמה פעמים ביום כדי להקל על כאבי גרון כואבים.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ומשמש לעתים קרובות לטיפול בזיהומים.כדי להשתמש בשום כתרופה למחלת הנשיקה, פשוט מוחץ כמה שיני שום טרי ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.

3.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות היעילות ביותר לגרונות כאב.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולעזור להקל על הכאב.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת ולהרגיע כאבי גרון.שתו כוס תה צמחים מספר פעמים ביום כדי להקל על תסמיני מחלת הנשיקה.קמומיל, ג’ינג’ר ולימון בלאם הם כולם עשבי תיבול נהדרים לשימוש.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בזיהומים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

הישאר לחות!שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על התייבשות הגוף.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של מחלת הנשיקה.

חמשת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להקל על הסימפטומים של מחלת הנשיקה.עם זאת, חשוב לזכור שהדרך הטובה ביותר למנוע נגיף זה היא לתרגל היגיינה טובה ולהימנע ממגע עם רוק.

חלק 2: הסעדים של סבתא למונוקלאוזיס

מונונוקלאוזיס זיהומי, או “מחלת הנשיקה” כפי שהיא ידועה בדרך כלל, נגרמת על ידי נגיף אפשטיין-באר והיא מדבקת מאוד.אמנם אין תרופה לנגיף זה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים אליו.סבתות ידועות זה מכבר כי הם מעבירים תרופות לבית למגוון מחלות, ומונונוקלאוזיס אינו יוצא מן הכלל.

1.תרופת דבש ולימון

זוהי תרופה שנבדקה בזמן שהועברה לאורך דורות.השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית חום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם שתי כפות דבש ומערבבים אותו לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה אופטימלית.

2.מרק שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות רבות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם למונונוקלאוזיס.כדי להכין תרופה זו, קוצצים כמה שיני שום והוסיפו אותם לסיר מים רותחים.מבשלים במשך 10 דקות ואז מסננים את השום החוצה.מוסיפים פנימה כמה כפות דבש וכמה טיפות מיץ לימון ושותה את המרק מספר פעמים ביום.

3.תה ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב הקשור למונונוקליוזיס.לעשות את זהתרופה, מגרדים כמה כפות ג’ינג’ר טרי ומוסיפים אותו לכוס מים רותחים.תלול למשך 5 דקות ואז מסננים את הג’ינג’ר.מוסיפים פנימה כמה כפות דבש וכמה טיפות מיץ לימון ושותה את התה מספר פעמים ביום.

4.חלב כורכום

כורכום הוא עשב רב עוצמה ששימש במשך מאות שנים ברפואה ההודית המסורתית.ידוע שהוא אנטי דלקתי יעיל ויכול לעזור להפחית דלקת הנגרמת על ידי מונונוקליוזיס.כדי להכין תרופה זו, הוסף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ומערבבים עד לשילוב.שתו תערובת זו פעם ביום להקלה אופטימלית.

5.תה Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.כדי להכין תרופה זו, הוסף כמה כפות של שורש Echinacea לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את שורש האכינצאה החוצה ומוסיפים כמה כפות דבש וכמה טיפות מיץ לימון.שתו את התה מספר פעמים ביום להקלה אופטימלית.

מסקנה

סבתות העבירו תרופות ביתיות למונונוקלאוזיס במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו הוכחו כיעילות לסייע בהפחתת התסמינים הקשורים לנגיף.אמנם אין תרופה לנגיף, אך שימוש בתרופות אלה יכול לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים אליו.אז אם אתה או מישהו שאתה מכיר סובל ממונונוקלאוזיס, שקול לנסות את אחת מחמשת התרופות הביתיות האלה.

שאלות נפוצות

ש: מהי מחלת הנשיקה?

א: מחלת הנשיקה היא שם נוסף למונונוקליוזיס זיהומי, הנגרם על ידי נגיף אפשטיין-באר.זהו נגיף מדבק מאוד המתפשט דרך רוק ומכונה בדרך כלל “מחלת הנשיקה”.

ש: האם יש תרופות ביתיות למונונוקלאוזיס?

א: כן, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים למונונוקלאוזיס.אלה כוללים תרופת דבש ולימון, מרק שום, תה ג’ינג’ר ודבש, חלב כורכום ותה Echinacea.כל הסעדים הללו הועברו לאורך דורות על ידי סבתות והם ידועים כיעילים לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן