דף הבית » תרופות סבתא » מורסה נוקבת – 17 תרופות סבתות חשובות ומצוינות

מורסה נוקבת – 17 תרופות סבתות חשובות ומצוינות

מהי מורסה נוקבת?

מורסה נוקבת היא אוסף מקומי של מוגלה בגוף.זה נגרם על ידי זיהום חיידקי ויכול להופיע בכל מקום בגוף, כולל האיברים הפנימיים.מורסות נוקבות כואבות ויכולות להיות מסכנות חיים אם לא נותרו מטופלות.בדרך כלל הם מטופלים באנטיביוטיקה, ניקוז והסרה כירורגית.

17 הסעדים של סבתא למורסה נוקבת

טיפול במורסה נוקבת יכול להיות אתגר, במיוחד אם הזיהום נמצא עמוק בגוף.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למצב.להלן 17 מהסעדים של סבתא אלה למורסה נוקבת:

1.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למצב.הקפידו להשתמש במטלית נקייה ובמים חמים, לא חמים.

2.דבש

לדבש יש תכונות חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית מים ליצירת משחה ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

4.שום

לשום תכונות אנטיביוטיות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מרסקים 1 שן שום ומערבבים אותו עם כפית שמן זית.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מערבבים 1 כפית אבקת ג’ינג’ר עם כפית מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה המפוארת.מדללים 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

7.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מערבבים 1 כוס מלח אפסום עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

8.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה למורסה המפוארת.מדללים 1 כפית שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

9.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה המפוארת.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מדללים 1 כפית שמן לבנדר בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למורסה נוקבת.מדלל 1 כפית לוז מכשפה בכוס 1 של וואט חםER ומורחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

12.חילבה </h3

הסעדים של סבתא למורסים נוקשים

מורסות נוקבות יכולות להיות מצב רפואי כואב וחמור, אך למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לטפל ולהרגיע את האזור ולהפחית את הסיכוי לזיהום.להלן 17 תרופות של סבתא חשובות ומצוינות למורסות נוקבות.

1.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא כי התכונות האנטיבקטריאליות של דבש יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בדבש, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע וכיסוי בתחבושת.חזור על מספר פעמים ביום, והנפיחות והכאב צריכים להתחיל לשכוח.

2.שום

שום שימש זה מכבר כאנטיביוטיקה טבעית ויכול להיות שימושי מאוד בטיפול במורסים נוקבים.כדי להשתמש בשום, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כמות קטנה של מים להכנת משחה.החל את הדבק ישירות על האזור המושפע, וכיסוי בתחבושת.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.בצל

בצל יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בצל, פשוט חתוך בצל טרי לשניים ומרוח את הצד החתוך ישירות על האזור המושפע.מכסים בתחבושת ויצאו עד שעה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.כורכום

כורכום משמש זה מכבר כאנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית מים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על האזור המושפע וכיסוי עם תחבושת.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית ומורחים ישירות על האזור הנגוע.מכסים בתחבושת ויצאו עד שעה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קיק

שמן קיק בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בשמן קיק, פשוט מרחו כמה טיפות שמן קיק ישירות על האזור המושפע וכיסו עם תחבושת.השאירו עד שעה וחזרו על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן קוקוס

לשמן קוקוס יש תכונות טבעיות ואנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע וכיסו עם תחבושת.השאירו עד שעה וחזרו על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.מכסים בתחבושת ויצאו עד שעה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן נים

שמן נם הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים למורסים נוקבים.כדי להשתמש בשמן נם, מערבבים כמה טיפות של שמן נם עם כפית שמן זית ומורחים ישירות על האזור הנגוע.מכסים בתחבושת ועזבו עדשעה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות ויכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן