דף הבית » תרופות סבתא » מורסה בנרתיק – 12 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות

מורסה בנרתיק – 12 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות

מורסה בנרתיק: 12 תרופות סבתות חשובות

מורסה בנרתיק היא זיהום כואב ומקומי של הנרתיק או הפות, הנגרמים בדרך כלל על ידי חיידקים.זה יכול לגרום לכאב קשה, גירוד וגירוי, ואף יכול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים אחרים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על הכאב והאי הנוחות הקשורים למורסה הנרתיקית.כאן נדון ב -12 מהסעדים היעילים והמוסמכים ביותר של סבתא למורסה בנרתיק.

H2 – שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית למורסה בנרתיק.ידוע שיש לו תכונות אנטי-פטרייתיות, אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.בנוסף, שמן עץ התה יכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות ממנו עם שמן שקדים ואז מרחו אותו על האזור הפגוע.

H2 – שום

שום הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית למורסה בנרתיק.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בשום, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן זית.לאחר מכן, החל את התערובת על האזור המושפע.

H3 – טיפ ייחודי

חשוב לציין שלשום יש ריח חזק, לכן ייתכן שתרצה להימנע משימוש בו אם אתה רגיש לריחות.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית למורסה בנרתיק.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לאחר מכן, החל אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית למורסה בנרתיק.הוא עשיר בחומצה לוריית, שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי קצת שמן קוקוס על האזור המושפע.

H2 – כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית למורסה הנרתיקית.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כף דבש.לאחר מכן, החל אותו על האזור המושפע.

H2 – אלוורה

אלוורה היא תרופה מסורתית נוספת למורסה בנרתיק.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, פשוט החל קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

H2 – מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה פופולרית למורסה בנרתיק.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס מלח אפסום עם כמה טיפות שמן לבנדר.לאחר מכן, הוסיפו את התערובת לאמבטיה חמה וספגו בתוכה כ 20 דקות.

H2 – לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא תרופה מסורתית למורסה הנרתיקית.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כף לוז מכשפה עם כוס מים חמים.לאחר מכן, החל אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

H2 – סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת למורסה בנרתיק.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לאחר מכן, החל אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

H2 – מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית למורסה בנרתיק.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, פשוט שתו כוס מיץ חמוציות כל יום.

H2 – מלפפון

מלפפון הוא מסחרתרופה נאלית למורסה בנרתיק.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בו, פשוט פורס מלפפון והחל אותו על האזור המושפע.

H2 – יוגורט

יוגורט הוא תרופה מסורתית נוספת למורסה בנרתיק.ידוע שיש לו תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום

הסעדים של סבתא למורסה בנרתיק

השימוש בתרופות צמחיות למורסה בנרתיק היה נוהג פופולרי במשך מאות שנים.תרופות אלה משמשות לטיפול במחלות ומחלות שונות, והם יכולים לשמש גם כדי לסייע בהקלה על הכאב הקשור במורסה הנרתיקית.להלן רשימה של 12 הסעדים של סבתא חשובים ומוסמכים שתוכלו לנסות:

1.שום

שום שימש במשך מאות שנים כחומר אנטיבקטריאלי וכדי לסייע בהפחתת הדלקת.זה יכול להיות מרוס ומוחל באופן אקטואלי על האזור סביב המורסה.לחלופין, תוכלו ליטול כמוסות שום או לאכול שום גולמי על בסיס יומי.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק וניתן ליטול אותו בצורת קפסולה או אבקה.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה לצורך הקלה, או להילקח בצורת תה.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הזיהום ולהאיץ את הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותם בצורה כמוסה.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת זיהום ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה מספר פעמים ביום.

6.Echinacea

Echinacea הוא מגבר חיסוני חזק ויכול לעזור לגוף להילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או תה.

7.Goldenseal

Goldenseal הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

8.קלנדולה

קלנדולה היא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא חומר אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

10.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

11.אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

12.קמומיל

קמומיל הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ולעזור בריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על המורסה או לקחת אותו בקפסולה או בצורת תה.

סיכום

הסעדים של סבתא למורסה בנרתיק הם בחירה פופולרית עבור נשים רבות.ישנן מגוון אפשרויות זמינות, החל משום וכורכום ועד חומץ המכשפות וחומץ תפוחים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולעזור בריפוי.בנוסף, נטילת תוספי מזון לחיסון כמו Echinacea ו- Goldenseal יכולה לעזור לגוף להילחם בזיהום.

שאלות נפוצות

ש: מהי מורסה בנרתיק?

ת: מורסה בנרתיק היא זיהום כואב המתרחש כאשר מוגלה אוספת בכיס או בחלל ליד הנרתיק.זה יכול להיגרם על ידי מגוון של BActeria, כולל Staphylococcus aureus ו- Streptococcus pyogenes.

ש: מהם הסימפטומים של מורסה בנרתיק?

ת: תסמינים שכיחים של מורסה בנרתיק כוללים כאבים בבטן התחתונה, חום ופריקה בנרתיק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן