דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות עבור צרבת – 3 תרופות של סבתא רפואית ופופולרית
ded dcdadaddaa daddda dadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadd

מה לעשות עבור צרבת – 3 תרופות של סבתא רפואית ופופולרית

איך לנהל צרבת
צרבת היא סימפטום שכיח להתרגזות במערכת העיכול.לרוב זה מנוסה כתחושת צריבה בחזה, בדרך כלל לאחר אכילה או שתייה.זה עשוי להיות מלווה גם בטעם חמוץ בפה, מחדש או בחילה.אמנם בדרך כלל צרבת אינה דאגה בריאותית רצינית, אך זה יכול להיות מטרד וגורם לאי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנהל צרבת.

טיפולים רפואיים

אם אתם חווים צרבת תכופה או קשה, חשוב להתייעץ עם רופא על מנת לקבוע את הגורם הבסיסי ולדון בטיפולים רפואיים מתאימים.טיפולים נפוצים לצרבת כוללים נוגדי חומצה, חוסמי קולטנים H-2 ומעכבי משאבת פרוטון.

נוגדי חומצה הם תרופות המפחיתות את כמות החומצה בקיבה.ניתן לקחת אותם כגלולה או נוזלים ולרוב נלקחים לאחר הארוחות או כאשר מתחילים תסמיני צרבת.דוגמאות לחומצה נוגדת חומצה כוללות Maalox, Mylanta ו- Tums.

חוסמי קולטני H-2 הם תרופות החוסמות את פעולת ההיסטמין, חומר כימי שמעורר את ייצור חומצת הקיבה.דוגמאות לחוסמי קולטני H-2 כוללות Cimetidine (Tagamet), Famotidine (Pepcid) ו- Nizatidine (Axid).

מעכבי משאבת פרוטון הם תרופות המפחיתות את כמות החומצה המיוצרת על ידי הקיבה.בדרך כלל הם נלקחים פעם ביום ומשמשים לטיפול בצרבת תכופה.דוגמאות למעכבי משאבת פרוטון כוללות אומפרזול (Prilosec), Lansoprazole (Prevacid) ו- Esomeprazole (Nexium).

הסעדים של סבתא

בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם כמה “סעדים של סבתא” פופולריים שעשויים לספק הקלה מצרבת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לצרבת.תיאורציה כי חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת צרבת על ידי איזון בין רמות החומציות של הגוף.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לצרבת, מערבבים 1-2 כפות חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים.שתו את התערובת לאט.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה צמחית למערכת העיכול.ההערכה היא שמסייעת להפחית את צרבת על ידי הפחתת דלקת והרגעת דרכי העיכול.כדי להשתמש בג’ינג’ר לצרבת, תלולה 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים עד 3 כוסות ביום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת עבור צרבת.ההערכה היא כי היא מנטרלת חומצת קיבה ומספקת הקלה מצרבת.כדי להשתמש בסודה לשתייה לצרבת, מערבבים ½ כפית סודה לשתייה בכוס מים ושתייה.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות של סבתא אלה כדי להחליף טיפול רפואי.אם אתם חווים צרבת תכופה או קשה, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את הגורם הבסיסי ולדון בטיפולים רפואיים מתאימים.

טיפול בצרבת עם תרופות רפואיות

צרבת היא מצב כואב ולא נוח הנגרם כתוצאה מחומצה עודפת בקיבה.חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל צרבת מתמשכת על מנת לקבל אבחנה מדויקת וליצור תוכנית טיפול שעובדת עבורך.ישנם מגוון של תרופות רפואיות העומדות לרשותם כדי לסייע בטיפול בצרבת, כולל תרופות ללא מרשם, תרופות מרשם ושינויים באורח החיים.

תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם, כמו נוגדי חומצה וחוסמי H2, יכולות לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני הצרפת.חשוב לעקוב אחר ההוראות על החבילה ולא לקחת יותר מהמינון המומלץ.תרופות נפוצות ללא מרשם כוללות את Maalox, Mylanta ו- Tums.

תרופות מרשם

אם תרופות ללא מרשם אינן מספקות הקלה, הרופא שלך עשוי לרשום תרופה חזקה יותר.תרופות אלה, כמו מעכבי משאבת פרוטון, פועלות על ידי הפחתת כמות החומצה המיוצרת על ידי הקיבה.PRESC משותףתרופות RIPTION כוללות PRILOSEC, PROCECID ו- NEXIUM.

טיפול בצרבת עם שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח חיים מסוים יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר והימנעות ממזונות המעוררים צרבת יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.בנוסף, הימנעות מאכילה מאוחרת בלילה, לא לשכב לאחר האכילה, והימנעות משקאות מסוימים, כמו משקאות מוגזים ואלכוהול, יכולים כולם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.שמירה על משקל בריא והימנעות מבגדים צמודים יכולה גם לעזור.

הסעדים של סבתא פופולרית לצרבת

בנוסף לתרופות רפואיות, ישנם כמה תרופות פופולריות של סבתא עבור צרבת שאנשים רבים נשבעים בהם.אמנם סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הם הועברו לאורך דורות ויכולים לספק הקלה מסוימת לסובלים מצרבת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לצרבת.נהוג לחשוב כי החומץ עוזר לנטרל את חומצת הקיבה ולספק הקלה.חשוב לדלל את החומץ במים, שכן שתיית חומץ לא מדולל עלולה לעצבן את הגרון והבטן.ניתן לצרוך כף חומץ בכוס מים לפני או אחרי ארוחות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.נחשב לסייע בהפחתת דלקת ובסיוע בעיכול.ניתן לצרוך ג’ינג’ר במגוון דרכים, כולל טרי, אבקה או כתה.עם זאת, חשוב לציין שג’ינג’ר יכול להשפיע לרעה על תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתכלול אותו בתזונה שלך.

סודה לשתייה

סודה לשתייה, או נתרן ביקרבונט, היא תרופה ביתית נוספת לצרבת.נהוג לחשוב שהסודה לשתייה עוזרת לנטרל את חומצת הקיבה ולספק הקלה.יש לערבב אותו עם מים ולצרוך אותם לפני או אחרי הארוחות.חשוב לציין כי סודה לשתייה יכולה להיות קשה על הבטן ואסור לצרוך אותה בכמויות גדולות.

אמנם ישנם כמה תרופות רפואיות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הצרבת, אך ישנם גם כמה תרופות פופולריות של סבתא שאנשים רבים נשבעים בהם.חומץ תפוחים, ג’ינג’ר וסודה לשתייה הם כולם תרופות ביתיות פופולריות ששימשו לטיפול בצרבת במשך דורות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בצרבת?

א: הדרך הטובה ביותר לטפל בצרבת היא לדבר עם הרופא שלך כדי לקבל אבחנה מדויקת וליצור תוכנית טיפול שעובדת עבורך.זה עשוי לכלול שינויים באורח החיים, תרופות ללא מרשם, תרופות מרשם או שילוב של שלושת.

ש: האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש לצרבת?

א: הסעדים של סבתא, כמו חומץ תפוחים, ג’ינג’ר וסודה לשתייה, הם תרופות ביתיות פופולריות לצרבת.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם. <A href = "https://en.wikipedia.org/wiki/heart

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן