דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות עבור טחורים – 2 תרופות מיושנות שעליך לדעת ולרפא

מה לעשות עבור טחורים – 2 תרופות מיושנות שעליך לדעת ולרפא

תרופות ביתיות לטחורים: 2 תרופות מיושנות לדעת

טחורים הם ורידים נפוחים ברקטום העלולים לגרום לאי נוחות, גירוד וכאב.הם יכולים להיגרם כתוצאה מהתאמצות לתנועת מעיים, לשבת במשך תקופות ארוכות או להריון.אמנם הם יכולים להיות כואבים, אך ישנן דרכים להפחית את החומרה ולשפר את המצב הכללי.להלן שתי תרופות מיושנות שעליכם לדעת ולשקול כדי לעזור לרפא טחורים.

H2 – לוז מכשפה
לוז מכשפה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.זהו עיקול העשוי מהעלים והנביחה של צמח לוז המכשפה.זה עובד על ידי כיווץ הוורידים הנפוחים והפחתת הדלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלה מכאב.

ניתן ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע עם כדור כותנה או ספוגית.חשוב להשתמש בכדור כותנה נקי או ספוגית בכל פעם שאתה מפעיל לוז מכשפה כדי למנוע זיהום.אתה יכול גם לרכוש משחות לוז מכשפות, קרמים או ג’לים לשימוש באזור המושפע.

H2 – אלוורה
אלוורה היא תרופה טבעית נוספת ששימשה לטיפול בטחורים במשך מאות שנים.אלוורה מכיל תרכובות היעילות להפחתת דלקת, גירוד מרגיע ומספק הקלה מכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או ספוגית, או שתוכלו לרכוש ג’ל אלוורה או משחה לשימוש.

H3 – טיפ מועיל
חשוב לציין כי יתכן שייקח מספר שבועות עד שהתרופות הטבעיות הללו יתייחסו למלואן.עם זאת, הם יכולים לספק הקלה מאי נוחות בינתיים.בנוסף, חשוב לשתות הרבה מים ופעילות גופנית באופן קבוע כדי לעודד תנועות מעי בריאות ולהפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.

שימוש במכשפות לוז לטחורים

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.זה בא מהקליפה והעלים של שיח חממליס וירג’יניה, יליד צפון אמריקה.לוז מכשפה ניתן למצוא ברוב בתי המרקחת או בחנויות המזון הבריאותי בצורה נוזלית או משחה.

כדי להשתמש לוז מכשפה לטיפול בטחורים, החל את הנוזל על האזור המושפע מספר פעמים ביום.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בכדור כותנה או כרית כדי לספוג את הנוזל ולטבל אותו בעדינות על העור.לוז מכשפה עוזר להפחית נפיחות, גירוד וכאב.זה יכול גם לעזור להפחית את הדימום ולהרגיע את הגירוי.

שימוש בחומץ תפוחים לטחורים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לטחורים.הוא עשוי ממיץ תפוחים מותסס ומכיל אנזימים וויטמינים המופיעים באופן טבעי.חומץ סיידר תפוחים נחשב כמסייע בהפחתת דלקת ונפיחות.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בטחורים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים.משרים כדור כותנה או כרית בתמיסה ומרחים על האזור המושפע מספר פעמים ביום.אין ליישם חומץ תפוחים ישירות על העור מכיוון שהוא יכול לשרוף ולגרום לגירוי נוסף.

אמצעי זהירות בעת שימוש בתרופות ביתיות לטחורים

לפני השימוש בתרופות ביתיות כלשהן לטחורים, חשוב להתייעץ עם רופא כדי להבטיח שהטיפול יהיה מתאים.במקרים מסוימים, טחורים יכולים להוות סימפטום למצב רפואי חמור יותר.אם תרופות ביתיות אינן מספקות הקלה, או אם המצב מחמיר, יתכן שיהיה צורך בטיפול רפואי נוסף.

שאלות נפוצות

  • ש: מהן תופעות הלוואי של שימוש במכשפות לוז לחוטם?
  • א: תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של שימוש במכשפות לוז לחוטם הן גירוי בעור ויובש.אם תופעות לוואי אלה מתרחשות, נסה להשתמש במוצר אחר או להפחית את תדירות היישום.

לסיכום, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בטחורים.מכשפה לוז וחומץ תפוחים הן שתי תרופות מיושנות ששימשו במשך סנטמשתנה לטפל במצב זה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בסעדים ביתיים כלשהם, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים במקרים מסוימים.עם שימוש נכון, תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים.

Wikipedia.org מגדיר טחורים כ”ורידים נפוחים בחלק התחתון של פי הטבעת והפי הטבעת העלולים לגרום לאי נוחות ודימום. “המצב נגרם בדרך כלל כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות מעיים, הריון, הזדקנות וישיבה במשך תקופות ארוכות.ניתן לנהל את הסימפטומים של טחורים באמצעות שינויים באורח החיים כמו שתיית הרבה מים, אכילת תזונה עתירת סיבים והתאמנה באופן קבוע.תרופות ביתיות כמו מכשפה לוז וחומץ תפוחים יכולים גם לספק הקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן