דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד עצירות – 22 הסעדים של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים וזמינים בבית

מה לעשות נגד עצירות – 22 הסעדים של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים וזמינים בבית

מה זה עצירות?

עצירות היא הפרעת עיכול נפוצה הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בתנועות מעיים נדירות ו/או מעבר של שרפרפים קשים.במקרים מסוימים עצירות יכולה להיות חמורה מאוד ויכולה להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים.

ישנם גורמים רבים ושונים לעצירות, כולל הרגלי תזונה, חוסר פעילות גופנית, לחץ ותרופות מסוימות.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לטפל ולמנוע עצירות, הנעים בין שינויים תזונתיים ואורח חיים לתרופות ללא מרשם.

22 הסעדים של סבתא לעצירות

אם אתם מחפשים דרכים להקל על עצירות ללא שימוש בתרופות, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שאולי סבתא שלכם השתמשה בהן.להלן 22 תרופות של סבתא לעצירות המבוססות על מרכיבים טבעיים וזמינים בבית.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה קלאסית לעצירות.שזיפים מיובשים הם עשירים באופן טבעי בסיבים תזונתיים ומכילים סוג של סוכר המסייע לעורר את המעיים ולהקל על עצירות.נסה לשתות 8 גרם מיץ שזיפים פעם ביום כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלך.

2.אלוורה

אלוורה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.שתו כל בוקר כוס מיץ אלוורה כל בוקר כדי לעורר את המעי ולהקל על עצירות.

3.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור טבעי לסיבים ויכול לעזור להגדיל את תכולת המים של הצואה שלך, מה שמקל על העברת.נסה להוסיף 1-2 כפות זרעי פשתן טחונים לדגני בוקר או שייק שלך בכל יום.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים ויכול לעזור להקל על עצירות.נסה לקבל קערת שיבולת שועל לארוחת הבוקר כל בוקר ולהוסיף קצת זרעי פשתן קרקע לסיבים נוספים.

5.תפוחים

תפוחים עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף כמה פרוסות תפוח לדגני בוקר או שייק ארוחת הבוקר שלך בכל יום.

6.מים

שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על מעיים רגילים ולהקל על עצירות.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול שלך ולהקל על עצירות.נסה להשיג לפחות 30 דקות של אימון כל יום.

8.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף כוס יוגורט רגיל לארוחת הבוקר או לארוחת הצהריים שלך כל יום.

9.אגסים

אגסים עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף כמה פרוסות אגס לדגני בוקר או שייק ארוחת הבוקר שלך בכל יום.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה מיושנת לעצירות.נסה לקחת 1 כפית של שמן קיק בבוקר כדי לעזור לעודד תנועות מעיים קבועות.

11.קפה

קפה יכול לעזור לעורר את המעי ולהקל על עצירות.נסה לקבל 1-2 כוסות קפה לאורך כל היום.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף מיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ולשתות אותו בבוקר.

13.צימוקים

צימוקים הם מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף קומץ צימוקים לדגני בוקר או שייק שלך בכל יום.

14.תה סנה

תה סנה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.נסה לשתות כוס תה סנה בכל בוקר.

15.Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תוסף סיבים טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף 1-2 כפות קליפת פסיליום לדגני בוקר או שייק שלך בכל יום.

16.צ’ילה פפרס

פלפלי צ’ילה ידועים כמעוררים את המעי ומקלים על עצירות.נסה להוסיף כמה פרוסות פלפל צ’ילה לדגני בוקר או שייק שלך בכל יום.

17.

שמן שומשום וחלב

שמן שומשום וחלב יכולים להוות תרופה נהדרת לעצירות.שני המרכיבים הללו מכילים חומצות שומן חיוניות המסייעות לשמן את המעיים ולקדם Rתנועות מעי אגוליות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של שמן שומשום בכוס חלב חם ושתו אותו לפני השינה.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של ג’ינג’ר קרקע או הל כדי לשפר את הטעם והיתרונות של תרופה זו.

תאנים

תאנים עשירות בסיבים תזונתיים ויכולים להוות תרופה טבעית נהדרת לעצירות.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים שלוש עד ארבע תאנים בכוס מים לילה.בבוקר שתו את המים יחד עם התאנים.לחלופין, אתה יכול גם לאכול את התאנים הספוגות.יש לקחת תרופה זו באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא משלשל טבעי ויכול להוות תרופה נהדרת לעצירות.זה עוזר לשמן את המעיים ולקדם תנועות מעיים רגילות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת בכוס חלב חם ושתה אותו לפני השינה.לחלופין, תוכלו גם לערבב כף דבש אחת בכוס מים ולשתות אותו לפני השינה.

שבישים

שזיפים מיובשים הם תרופה טבעית נהדרת לעצירות.הם עשירים בסיבים תזונתיים ועוזרים לרכך את הצואה ולקדם תנועות מעיים רגילות.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים שניים או שלושה שזיפים שזיפים שזיפים בכוס מים לילה.בבוקר, שתו את המים יחד עם שזיפים שזיפים.לחלופין, תוכלו גם לאכול את שזיקי השזיפים הספוגים.יש לקחת תרופה זו באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

עצירות יכולה להיות בעיה מתסכלת שעלולה להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות הזמינות בבית שיכולות לעזור להקל ולמנוע עצירות.תרופות אלה כוללות שמן שומשום וחלב, תאנים, דבש ושזיפים.ניתן להשתמש בכל התרופות הללו בבטחה וביעילות כדי לעזור להקל על עצירות.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות טבעיות בעלות עצירות בטוחות?

א: כן, תרופות טבעיות לעצירות נחשבות בדרך כלל לבטוחות אם משמשות כמופנות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן, במיוחד אם אתה בהריון או מניקה.

ש: באיזו תדירות עלי לקחת תרופות טבעיות לעצירות?

א: יש לקחת תרופות טבעיות לעצירות כביכול.באופן כללי, עדיף לקחת תרופות אלה על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לצרכים האישיים שלך.

למרות עצירות יכולה להיות בעיה מתסכלת, חשוב לזכור שיש מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל ולמנוע עצירות.משמן סומסום וחלב לתאנים, דבש ושזיפים שזיפים מיובשים, תרופות טבעיות אלה זמינות בבית וניתן להשתמש בהן בבטחה וביעילות כדי לעזור להקל על עצירות.למידע נוסף על מה לעשות נגד עצירות, הגדרת Wikipedia.org הוא משאב נהדר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן