דף הבית » תרופות סבתא » מה אתה עושה כשיש לך פריצות מסריחות – 3 תרופות של סבתא אמיתית ובריאה

מה אתה עושה כשיש לך פריצות מסריחות – 3 תרופות של סבתא אמיתית ובריאה

פריצות מסריחות – 3 תרופות של סבתא אמיתית ובריאה
לפליטים יכולים להיות ריח לא נעים, ולמרבה הצער זה קורה לכולנו.אבל במקום להיות נבוך מכך, מדוע לא להתמודד עם זה עם כמה תרופות מנוסות ונבדקות?כאן אנו מסתכלים על שלוש סעדים של סבתא שקיימים כבר דורות ויכולים לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.

אכול פחות בשר
זה אולי נשמע כמו פיתרון ברור מאליו, אבל זה אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו.אכילת פחות בשר יכולה לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.ידוע כי בשר מייצר פריצות מסריחות יותר מאשר סוגי מזון אחרים, וכאשר הוא מעובד ומבושל, הוא יכול ליצור ריח לא נעים עוד יותר.אז כריתת צריכת הבשר שלך, או דואגת שאתה קונה חתכים רזים ולבשל אותם כראוי, יכול לעזור לך לשלוט בריח הפליטים שלך.

הגדל את צריכת הסיבים

סיבים חשובים לתזונה בריאה ומאוזנת, וזה יכול גם לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.אכילת שפע של זבל, אגוזים, ופירות וירקות טריים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בריאה ולהפחית את ריח הפליטים שלך.בנוסף, סיבים עוזרים להפחית את משך הזמן שלוקח מזון לעבור במערכת שלך, כך שהאוכל שלך נוטה פחות להתחיל להתסס וליצור ריח לא נעים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לפליטים מסריחים.זה עוזר לנטרל את החיידקים הגורמים לריח במערכת העיכול שלך ויכול לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף שתי כפות של חומץ תפוחים לכוס מים ושתה אותו לפני הארוחות.לחלופין, אתה יכול להוסיף אותו לרוטב סלט או אוכל אחר.

טיפ: וודא שאתה משתמש בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן לתוצאות הטובות ביותר.

שלושת הסעדים הללו קיימים במשך דורות, והם טבעיים, יעילים וקלים לשימוש.אז בפעם הבאה שהפליטים שלך נעשים מסריחים, נסה את אחד הסעדים האלה ובדוק אם זה עוזר.

מה גורם לפליטים מסריחים?

הפנתה היא חלק רגיל וטבעי מהחיים.כולם עושים את זה, ולכולנו יש ניחוח ייחודי משלנו.אבל לפעמים, ריח הפליטים שלנו יכול להיות לא נעים במיוחד.זה יכול להיות די מביך במצבים חברתיים, וזה אפילו יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בעיכול בסיסית.

ישנם כמה גורמים שונים לפליטים מסריחים, כמו אכילת מזונות מסוימים, עיכול לקוי ובעל מצבים רפואיים מסוימים.אכילת מזונות עשירים בגופרית, כמו ברוקולי, נבטי בריסל וכרובית, יכולה לגרום לפליטים שלך לריח מהרגיל.עיכול לקוי יכול גם לגרום לפליטים מסריחים, מכיוון שגופך אינו מפרק אוכל כמו שצריך.מצבים רפואיים מסוימים, כמו תסמונת המעי הרגיז ומחלות צליאק, יכולים גם לגרום למפלים מסריחים.

3 הסעדים של סבתא אמיתית ובריאה לפליטים מסריחים

1.אכלו אוכלים מותססים יותר

אוכל מותסס, כמו יוגורט, קפיר, כרוב כבוש וקימצ’י, הם דרך נהדרת להפחית את ריח הפליטים שלך.מזונות אלה עשירים בחיידקים מועילים, שיכולים לעזור בשיפור העיכול שלך ולהפחית את ריח הפליטים שלך.כדי להשיג את התועלת המרבית, נסו לכלול מזון מותסס בתזונה כל יום.

2.לשתות יותר מים

שתיית מים רבים היא דרך פשוטה אך יעילה להפחית את ריח הפליטים שלך.מים עוזרים לשמור על מערכת העיכול שלך כראוי, מה שיכול לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.נסה לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.

3.קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בשיפור העיכול שלך ולהפחית את ריח הפליטים שלך.אתה יכול לקבל פרוביוטיקה ממזון מותסס, אבל אתה יכול גם ליטול תוספי מזון.חפש תוספי מזון המכילים זנים מרובים של חיידקים מועילים, כמו לקטובצילוס וביפידובקטריום.

שלוש התרופות הללו הן דרכים פשוטות וטבעיות להפחתת ריח הפליטים שלך.אמנם תרופות אלה עשויות לעזור, אך חשוב לשים לב לתזונה ולאורח החיים שלךואכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית באופן קבוע וניהול לחץ יכולה לעזור בשיפור העיכול שלך ולהפחית את ריח הפליטים שלך.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם הגורמים לפליטים מסריחים?

    א: הגורמים לפליטים מסריחים כוללים אכילת מזונות מסוימים, עיכול לקוי ובעל מצבים רפואיים מסוימים.

  • ש: האם יש תרופות טבעיות לפליטים מסריחים?

    ת: כן, ישנם תרופות טבעיות לפליטים מסריחים.אכילת מזונות מותססים יותר, שתיית מים יותר ונטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.

לסיכום, לסיכום, פריצות מסריחות יכולות להיות די מביכות ויכולות אפילו להוות סימן לבעיה בריאותית בסיסית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את ריח הפליטים שלך.אכילת מזונות מותססים יותר, שתיית מים יותר ולקיחת פרוביוטיקה הם כל הדרכים היעילות להפחתת הריח.חשוב גם לשים לב לתזונה ולאורח החיים שלך כדי להבטיח שמערכת העיכול שלך פועלת כראוי.

למידע נוסף על פריצות מסריחות, עיין במאמר זה מוויקיפדיה .p>

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן