דף הבית » תרופות סבתא » פצעי בשר בחלל הפה – 9 תרופות סבתות אורגניות ומוסמכות
dadadad ddada dddcdc ddad  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddad

פצעי בשר בחלל הפה – 9 תרופות סבתות אורגניות ומוסמכות

חלל הפה ופצעי בשר

בין אם מדובר בפצעים כואבים, פצעים קרים או סוגים אחרים של פצעים, שיש להם סוג של כאב בחלל הפה יכול להיות לא נוח ומעצבן.חשוב לציין שרבים מהפצעים המתרחשים בחלל הפה אינם מזיקים וניתן לנהל אותם באמצעות תרופות ביתיות.

פצעי בשר בחלל הפה נגרמים על ידי מגוון גורמים, כולל לחץ, אלרגיות, שינויים הורמונליים, ליקויים בוויטמין וגירוי ממזונות או משקאות מסוימים.למרות שקשה למנוע פצעי בשר, ניתן לנהל אותם באמצעות כמה צעדים פשוטים.

9 התרופות של סבתא לפצעי בשר

1. שטיפת מלח ומים: ממיסים 1 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.השתמש בפתרון זה כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב הקשור לפצעים.

2. דבש: החלת דבש על הכואבת יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוי.

3. קרח: החלת קרח על הכואב יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולהעניק הקלה מהכאב.

4. אלוורה: אלוורה ורה ג’ל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולקדם ריפוי.

5. כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לפצעים.

6. יוגורט: יישום יוגורט על הכואב יכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

7. חלב מגנזיה: חלב מגנזיה הוא בעל תכונות נגד פטריות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

8. שום: לשום יש תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

9. סודה לשתייה: לסודה לשתייה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולקדם ריפוי.

טיפ: חשוב לזכור לעולם לא לבחור בפצעים או לנסות להקפיץ אותם.זה יכול לגרום לפצעים להידבק ולקח זמן רב יותר לרפא.

סיכום

פצעי בשר בחלל הפה יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אבל הם לא חייבים להיות.ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.חשוב לזכור לעולם לא לבחור בפצעים או לנסות להקפיץ אותם, מכיוון שזה יכול לגרום לפצעים להידבק ולקח זמן רב יותר לרפא.

תרופות להרגיע את פצעי הבשר בחלל הפה

פצעי בשר בחלל הפה יכולים להיות כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות שיכולות לעזור לספק הקלה.להלן תשעה תרופות סבתות אורגניות ומוסמכות שהוכחו כיעילות בטיפול בפצעי בשר בחלל הפה:

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד הטיפולים הנפוצים והמקובלים ביותר לפצעי בשר בחלל הפה.זה עוזר להפחתת דלקת וגירוי, ויכול לעזור לקדם ריפוי.כדי להשתמש במי מלח לטיפול בפצעי בשר בחלל הפה, הוסף כפית מלח ים אחד לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.יש לשטוף את הפה עם הפיתרון למשך 30-60 שניות, ואז ירק אותו.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל כמות קטנה של דבש גולמי ישירות על הכאבים ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית מים אחת כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על הכאבים ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום עבור הכי טובסולטס.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על הכאבים ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על הכאב ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ עם כפית מים אחת.החל את העיסה ישירות על הכאבים ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הכאב ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה במים חמים אחר כך.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת החומץ.יש לשטוף את הפה עם הפיתרון למשך 30-60 שניות, ואז ירק אותו.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר טבעי אנטי-דלקתי וחיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לפצעי בשר בחלל הפה.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה, תלולה כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן