דף הבית » תרופות סבתא » מגרד מתחת לשד – 22 תרופות סבתות טבעיות ואמיתיות
deddad dedaaddaa dcdad  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddde

מגרד מתחת לשד – 22 תרופות סבתות טבעיות ואמיתיות

האם אתה מגרד מתחת לשדיים שלך?נסה את 22 הסעדים של סבתא הטבעית האלה
האם יש לך עור מגרד מתחת לשדיים שלך?זו בעיה נפוצה, והיא יכולה להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות להקל על הסימפטומים שלכם.להלן 22 תרופות טבעיות שהועברו דרך דורות של סבתות.

H2 – שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי עם תכונות אנטיבקטריאליות.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע ולהגן על עור מגרד.פשוט מרחי כמות קטנה מהשמן ישירות על האזור ועסה אותו.

H2 – אלוורה
אלוורה הוא צמח טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זו אפשרות נהדרת לטיפול בעור מגרד תחת השדיים שלך.מרחו ג’ל אלוורה טרי ישירות על העור פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

H3 – טיפ: להקלה נוספת, שלב אלוורה עם כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות וגם אנטי -פטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בבקבוק ריסוס, ולשפר את התערובת ישירות על העור פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

H2 – שיבולת שועל
שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס שיבולת שועל עם מספיק מים כדי ליצור משחה עבה.מרחו את העיסה ישירות על העור והשאירו אותו למשך 10 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – סודה לשתייה
סודה לשתייה היא עוד תרופה טבעית מצוינת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – שקיות תה
שקיות תה הן תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.מניחים כמה שקיות תה בספל ושפכים עליהם מים רותחים.הרשו להם לתלול מספר דקות, ואז הניחו את שקיות התה ישירות לאזור הפגוע.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

H2 – לוז מכשפה
לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור המגרד.פשוט מרחי כמה טיפות ישירות על העור.זה יכול לשמש גם בקומפרס על ידי השריית כרית כותנה בלוז המכשפה ומריחתו ישירות על האזור המושפע.

H2 – יוגורט
יוגורט הוא מקור טבעי לפרוביוטיקה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור המגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל ישירות לאזור הפגוע ולהשאיר אותה למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – קמומיל
לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להרגיע את העור המגרד.הניחו כמה שקיות תה קמומיליות בספל ושפכו עליהם מים רותחים.הרשו להם לתלול מספר דקות, ואז הניחו את שקיות התה ישירות לאזור הפגוע.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

H2 – חלב קוקוס
חלב קוקוס הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע ולהגן על עור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלב קוקוס ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – שמן לבנדר
שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור המגרד.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת ישירות על האזור הנגוע.

H2 – מלפפון
למלפפון תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור המגרד.פשוט מגרד מלפפון והחל את המיץ ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

H2 – מלח אפסום
מלח אפסום הוא תרופה טבעית לעור מגרד.פשוט מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם מספיק מים בכדי להכין משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – כורכום
כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.אפליקציהאת הדבק ישירות לאזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

H2 – מותק
דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחיטוי שיכול לעזור כך

מה גורם לגירוד מתחת לשד?

גירוד מתחת לשד הוא בעיה נפוצה שחוו נשים רבות.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל גירוי בעור, זיהום, אלרגיות ושינויים הורמונליים.בנוסף, העור סביב השד עלול להיות מגרד בגלל ביגוד הדוק, עודף זיעה או חיכוך מפעילויות יומיומיות.

תסמינים שכיחים של גירוד מתחת לשד

הסימפטום השכיח ביותר של גירוד מתחת לשד הוא תחושת גירוד אינטנסיבית באזור.תסמינים אחרים עשויים לכלול אדמומיות, נפיחות ודלקת.במקרים מסוימים, פריחה עשויה להופיע.אם הגירוד נגרם כתוצאה מזיהום, יתכן שיש גם פריקה או ריח רע.

הסעדים של סבתא טבעית ואמיתית לגירוד מתחת לשד

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית ואמיתית שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תחושת הגירוד מתחת לשד.סעדים אלה בטוחים, טבעיים ויעילים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה מצוינת לגרד מתחת לשד.זהו חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי, מה שהופך אותו לאידיאלי לגירוי בעור והקלה על גירוד.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לגרד מתחת לשד.זהו חומר אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ועסה אותו.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להרגיע את העור הרגיז.לשימוש, ערבבו חלק אחד שיבולת שועל עם שני חלקים מים ומרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי.לשימוש, תבלו כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 10 דקות ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור הרגיז ולהפחית את הגירוד.לשימוש, יש למרוח שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור הפגוע ועסה אותה.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע אם יש לי זיהום?

ת: אם הגירוד מלווה בפריקה או בריח רע, סביר להניח שיש זיהום.אם זה המקרה, חשוב לפנות לרופא לטיפול.

ש: מה אני יכול לעשות כדי למנוע גירוד מתחת לשד?

ת: כדי לסייע במניעת גירוד מתחת לשד, חשוב לשמור על האזור יבש ונקי.ללבוש בגדים רופפים ונמנע מלבישת חזיות הדוקות או חזיות ספורט.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולהימנע משימוש בסבונים או חומרי ניקוי קשים.

גירוד מתחת לשד יכול להיות חוויה מתסכלת ולא נוחה עבור נשים רבות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית ואמיתית שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תחושת הגירוד.שמן קוקוס, אלוורה, חומץ סיידר תפוחים, שיבולת שועל, תה קמומיל, סודה לשתייה, ווז מכשפה הם כולם תרופות יעילות לגרד מתחת לשד.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולהימנע משימוש בכל סבונים קשים או קשיםrgents.אם הגירוד מלווה בשחרור או בריח רע, חשוב לפנות לרופא לטיפול.בסך הכל, הסעדים הטבעיים והסבתא האמיתית יכולים להיות דרך יעילה ובטוחה להקל על גירוד מתחת לשד.

<a href = "https: //en.wikipedia.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן