דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה מתחת לשד – 23 תרופות סבתות חשובות ומרגיעות
daddaddd dedaaddaa dcdad  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa d

פטרייה מתחת לשד – 23 תרופות סבתות חשובות ומרגיעות

השד הוא חלק רגיש בגוף והוא מועד לסוגים שונים של זיהומים, כמו זיהומים פטרייתיים.פטריה מתחת לשד עלולה לגרום לגירוי בעור אינטנסיבי ויכולים להוביל לפריחה לא נעימה.עדיף תמיד לפנות לעזרה רפואית אם אתם חושדים בזיהום פטרייתי, אך ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתית שיכולות לעזור להרגיע את המצב ולהעניק הקלה מהתסמינים.

פטרייה מתחת לשד – 23 תרופות של סבתא

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בבעיות עור.זה יכול לעזור להפחית דלקת ויכול אפילו לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והמרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

2.שום

לשום תכונות אנטי פטרייתיות מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומים פטרייתיים.אתה יכול לאכול שום גולמי או להכין משחה על ידי ריסוק כמה ציפורן והוספת מים.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לטיפול בזיהומים פטרייתיים.יש לו תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מהזיהום.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים במים ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים קרים.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוי הנגרם על ידי הזיהום.החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לטיפול בזיהומים פטרייתיים ויכולים לעזור להפחית את הדלקת והגרד.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מעט מים לייצור משחה ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם מצבך אינו משתפר תוך מספר ימים מרגע ניסיון הסעדים הללו, עדיף לפנות לעזרה רפואית.

6.יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת לטיפול בזיהומים פטרייתיים שכן הוא מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בגוף.מרחו קצת יוגורט רגיל על האזור המושפע והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לזיהומים פטרייתיים שכן יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגרד.מרחו מעט שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מהזיהום.מרחו קצת דבש על האזור הפגוע והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

9.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא תרופה פופולרית לטיפול במצבי עור.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מהזיהום.מרחי קצת לוז מכשפות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לטיפול במצבי עור.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרם על ידי הזיהום.הכינו משחה על ידי ערבוב סודה לשתייה עם מים והמרחו אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה נהדרת לטיפול במצבי עור שכן יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מהזיהום.מדללים כמה טיפות של שמן אורגנו במים מסוימים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות בלכן שוטף במים קרים.

12.שמן זית

שמן זית הוא תרופה נהדרת לטיפול בזיהומים פטרייתיים שכן יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור ל

חלק 2: הסעדים של סבתא לפטרייה תחת השד

פטרייה שמתחת לשד היא מצב לא נוח ואף כואב שקשה לטפל בו.למרבה המזל, סבתות מעבירות טיפים וטריקים במשך דורות שיכולים לעזור להרגיע את המצב ולהקלה.להלן 23 תרופות סבתות חשובות ומרגיעות לפטרייה מתחת לשד.

1.שנה את החזייה שלך לעתים קרובות

סבתות המליצו לנו מזמן לשנות את החזיות שלנו לעתים קרובות, במיוחד אם אנו נוטים לפטרייה.לבישת אותה חזייה בכל יום עלולה לגרום לחיידקים ופטריות לצבור ולהגדיל את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.שינוי החזייה שלך מספר פעמים בשבוע יכול לעזור לשמור על השדיים בריאים ונטולי פטריות.

2.ללבוש בדים נושמים

סבתות ממליצות גם ללבוש בדים נושמים, כמו כותנה, כדי לשמור על שדיים יבש ולהפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.כותנה היא בד קליל ואוורירי המסייע להרחיק את הזיעה והלחות מהעור שלך, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור המועדים לפטרייה מתחת לשד.

3.ללבוש בגדים רופפים

הסבתות מציעות גם ללבוש בגדים רופפים בכל הזדמנות אפשרית.בגדים הדוקים עלולים לגרום לחיכוך ולהגדיל את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור לשמור על יבש השדיים שלך ולהפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.

4.ללבוש גרביים נקיים

סבתות מציעות לעתים קרובות ללבוש גרביים נקיים כדי למנוע פטרייה מתחת לשד.פטרייה משגשגת בסביבות לחות וחשוכות, ולכן חשוב לשמור על הגרביים נקייה ויבשה.שנה את הגרביים שלך באופן קבוע ולבש גרביים העשויים בדים נושמים כדי לשמור על כפות הרגליים יבשות ונטולות פטריות.

5.שוטפים את החזיות שלך באופן קבוע

הסבתות מציעות גם לשטוף את החזיות שלך באופן קבוע כדי לסייע במניעת פטריות מתחת לשד.פטרייה משגשגת בסביבות מלוכלכות ולחות, ולכן חשוב לשטוף את החזיות שלך באופן קבוע כדי לשמור עליהן נקייה ויבשה.

6.יבש את העור שלך לאחר המקלחת

סבתות מציעות לעתים קרובות לייבש את עורך ביסודיות לאחר המקלחת כדי להפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.זיהומים פטרייתיים משגשגים בסביבות לחות וחמות, לכן הקפידו לייבש את עורכם לחלוטין לאחר המקלחת כדי לשמור עליו יבש ונטול פטריות.

7.הימנע מבגדים הדוקים

הסבתות מציעות גם להימנע מבגדים צמודים, במיוחד סביב אזור השד.בגדים הדוקים עלולים לגרום לחיכוך ולהגדיל את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור לשמור על יבש השדיים שלך ולהפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.

8.ללבוש סיבים טבעיים

סבתות מציעות לעתים קרובות ללבוש סיבים טבעיים, כמו כותנה או פשתן, כדי לשמור על שדיים יבש ולהפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.סיבים טבעיים הם קלים ונושמים, כך שהם עוזרים להרחיק את הזיעה והלחות מעורך.

9.נסה חומץ תפוחים

סבתות המליצו על חומץ תפוחים במשך מאות שנים כתרופה טבעית לפטרייה תחת השד.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים והמרחו אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו במים.

10.למרוח שמן עץ התה

סבתות ממליצות גם להשתמש בשמן עץ התה לפטרייה מתחת לשד.לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בעזרת שמן נשא ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו במים.

11.נסה שום

סבתות מציעות לעתים קרובות להשתמש בשום כדי לסייע בטיפול בפטריות תחת השד.לשום יש תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להפחית את הסיכון של אינפיות פטרייתיותאמצעים.כדי להשתמש בו, מועכים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את זה במים.

12.החל שמן קוקוס

הסבתות מציעות גם להחיל שמן קוקוס על האזור המושפע כדי לסייע בטיפול בפטריות תחת השד.לשמן הקוקוס יש תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להפחית את הסיכון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן