דף הבית » תרופות סבתא » הגדלת חזה ללא ניתוח – 9 תרופות של סבתא מרגיעה וחוויה

הגדלת חזה ללא ניתוח – 9 תרופות של סבתא מרגיעה וחוויה

נפלאות הסעדים של סבתא להגדלת השד ללא ניתוח

בין אם אנו מחפשים להגדיל את גודל השדיים שלנו, לחזק אותם או פשוט לגרום להם להיראות מושכים יותר, ניתוח הוא לא תמיד התשובה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.כאן נסתכל על כמה מהתרופות הטבעיות הטובות והיעילות ביותר להגדלת השד ללא ניתוח.

1.עיסוי

עיסוי הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והפשוטות ביותר להגדלת השד.זה מגדיל את זרימת הדם לאזור ומסייע לעורר את ייצור האסטרוגן, מה שיכול לעזור להגדיל את גודל השדיים.עיסוי יכול להיעשות באמצעות הידיים שלך או בכלי עיסוי, כמו מערוך או כדור טניס.

טיפ

בעת עיסוי השדיים שלך, התמקד בתנועות מעגליות והשתמש בלחץ בינוני אור.אל תעסו במרץ מדי, מכיוון שזה יכול לגרום נזק לרקמה העדינה באזור.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת להגדיל באופן טבעי את גודל השדיים שלך.ישנם מגוון תרגילים שיכולים לעזור לבנות את שרירי החזה, שיכולים לעזור לגרום לשדיים שלך להיראות גדולים יותר.שכיבות סמיכה, לחיצות בחזה וזבובי משקולת הם כולם תרגילים טובים לחזה.

טיפ

התמקדו בתרגילים שמכוונים לשרירי החזה, אך אל תשכחו לעשות גם איזשהו קרדיו, מכיוון שזה יעזור לשפר את רמת הבריאות והכושר הכללית שלכם.

3.חילבה

חילבה היא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים כדי להגדיל את גודל השדיים.על פי ההערכה, היא מכילה תרכובות שיכולות לעזור לעורר את ייצור האסטרוגן בגוף, שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או שניתן לצרוך אותו בתה או במזון.

טיפ

אם אתה לוקח תוספי חילבה, הקפד לקרוא את התווית בזהירות ופעל לפי הוראות המינון.

4.אוכל סויה

מזונות סויה הם מקור נהדר לפיטואסטרוגנים, שהם תרכובות שיכולות לעזור להגדיל את גודל השדיים.פולי סויה, אדממה וטופו הם כולם מקורות טובים לפיטואסטרוגנים.

טיפ

הקפידו לאכול מגוון מזונות סויה כדי להשיג את התועלת המרבית.

5.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר נוסף לפיטואסטרוגנים.ניתן לצרוך אותו בצורה של שמן, זרעי פשתן טחונים או ארוחה זרעי פשתן.

טיפ

זרעי פשתן עשירים גם בסיבים תזונתיים, לכן הקפידו להגדיל גם את צריכת הסיבים שלכם.

6.שומר

שומר הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים כדי להגדיל את גודל השדיים.על פי ההערכה, היא מכילה תרכובות שיכולות לעזור לעורר את ייצור האסטרוגן בגוף, שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או שניתן לצרוך אותו בתה או במזון.

טיפ

אם אתה לוקח תוספי שומר, הקפד לקרוא את התווית בזהירות ופעל לפי הוראות המינון.

7.תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים כדי להגדיל את גודל השדיים.על פי ההערכה, היא מכילה תרכובות שיכולות לעזור לעורר את ייצור האסטרוגן בגוף, שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או שניתן לצרוך אותו בתה או במזון.

טיפ

אם אתה לוקח תוספי תלתן אדומים, הקפד לקרוא את התווית בזהירות ופעל לפי הוראות המינון.

8.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים כדי להגדיל את גודל השדיים.על פי ההערכה, היא מכילה תרכובות שיכולות לעזור לעורר את ייצור האסטרוגן בגוף, שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או שניתן לצרוך אותו בתה או במזון.

טיפ

אם אתה נוטל תוספי שורש שן הארי, הקפד

הסעדים של סבתא

לסבתות לעיתים קרובות יש תרופות מבוססות ניסיון עבור אסוגים של מחלות ותנאים.זה נכון במיוחד כשמדובר בהגדלת שד טבעית ולא כירורגית.להלן 9 הסעדים של סבתא מרגיעים וניסיון כדי לעזור לך להשיג את התוצאות שאתה מחפש מבלי לעבור ניתוח.

עיסוי

עיסוי השדיים יכול להגביר את זרימת הדם ולעזור לעורר את בלוטות החלב המייצרות רקמת שד.עיסוי יכול גם לעזור למזער את סימני המתיחה ולמנוע שקיעה.כדי לעסות את השדיים שלך, השתמש בתנועה עדינה ומעגלית עם קצות האצבעות שלך או מטלית רכה.התחל בבסיס השדיים שלך ונקבע לאט לאט.עשו זאת במשך כמה דקות בכל יום כדי לראות תוצאות.

שימוש בשמנים

סבתות רבות נשבעים בשימוש בשמנים כדי לעזור בהגדלת השד.חלק מהשמנים הפופולריים ביותר הם שמן שקדים, זית ושמן קוקוס.לעסות כל שד עם השמן לפי בחירתך למשך 10-15 דקות ביום כדי לעזור לעורר צמיחה.

תוספי צמחים

תוספי צמחים הם תרופה פופולרית נוספת להגדלת השד.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים הם חילבה, דונג קוואי, וראו פלמטו.ידוע כי עשבי תיבול אלה מעוררים את ייצור ההורמונים שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים שלך.

דיאטה ופעילות גופנית

אכילת תזונה בריאה ופעילות גופנית באופן קבוע יכולה גם לעזור להגדיל את גודל השדיים שלך.אכילת מזונות עשירים בחלבון, כמו בשרים רזים, דגים ושעועית, יכולה לעזור להגדיל את גודל השדיים שלך.פעילות גופנית עוזרת גם להגברת זרימת הדם ויכולה לעזור לטון ולעצב את השדיים שלך.

טיפים אחרים

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם כמה טיפים אחרים שיכולים לעזור להגדיל את גודל השדיים שלך ללא ניתוח.לבישת חזייה תומכת יכולה לעזור להרים ולעצב את השדיים שלך.שתיית הרבה מים יכולה גם לעזור לשמור על לחות עורך ויכולה לעזור לקדם צמיחה.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות להגדלת השד?
    כמה תרופות טבעיות להגדלת השד כוללות עיסוי, שימוש בשמנים, תוספי צמחים, תזונה ופעילות גופנית ולבישת חזייה תומכת.
  • האם תרופות אלה בטוחות?
    כן, הסעדים הללו בדרך כלל בטוחים עבור רוב האנשים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל כל משטר חדש.

הגדלת חזה ללא ניתוח היא דרך טבעית ובטוחה להגדיל את גודל השדיים שלך.על ידי שימוש בסעדים שנדונו כאן, אתה יכול להימנע מהסיכונים של הניתוח ולקבל את התוצאות שאתה מחפש.עם השילוב הנכון של עיסוי, שמנים, תוספי מזון, תזונה ופעילות גופנית, אתה יכול להשיג את המראה שאתה רוצה מבלי לעבור ניתוח.

הגדלת השד ללא ניתוח היא בחירה פופולרית יותר ויותר עבור נשים המחפשות להגדיל את גודל השדיים שלהן.ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן כדי להשיג את התוצאות הרצויות ללא הסיכונים לניתוח.מעיסוי ושמנים לתוספי צמחים ותזונה ופעילות גופנית, תרופות אלה הן דרך בטוחה ויעילה להגדיל את גודל השדיים שלך מבלי לעבור ניתוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן