דף הבית » תרופות סבתא » מעלית חזה – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואורגנית
dedadcddaa ddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad d

מעלית חזה – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואורגנית

היופי של הרמת חזה טבעית

כולנו רוצים להיראות ולהרגיש במיטבנו, ואחת הדרכים בהן אנו יכולים להשיג זאת היא על ידי הרמת חזה.עם גיל, הריון וגורמים אחרים, השדיים שלנו יכולים להיות שקועים ופחות מצורתם ומראהם הצעיר.עם זאת, ישנן כמה דרכים פשוטות להרים את השדיים שלנו ללא צורך בניתוח יקר ופולשני.

בעזרת מרכיבים טבעיים ואורגניים, סבתות מבצעות מעליות חזה במשך מאות שנים.להלן 13 תרופות שנבדקו בזמן בהן תוכלו להשתמש כדי להרים באופן טבעי את השדיים שלכם.

H2 – הכנה

לפני שתתחיל את הטיפול הטבעי במעלית השד שלך, ישנם כמה דברים שעליך לעשות.ראשית, הקפד להסיר כל איפור או קרם שיש לך על השדיים שלך, וגם לנקות ולייבש את האזור.חשוב גם ללבוש בגדים רופפים כך שתוכלו לנוע בחופשיות ובקלות במהלך הטיפול.

H2 – החלת הסעדים

עכשיו כשאתה מוכן, הגיע הזמן ליישם את הסעדים.

1. מסכה לבנה ביצה – קח לבן ביצה והחל אותה על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר ללבן הביצה להתייבש ואז לשטוף אותו במים חמים.

2. שמן זית ודבש – מערבבים יחד חלקים שווים של שמן זית ודבש ומורחים אותו על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

3. מיץ לימון – עיסוי קצת מיץ לימון סחוט טרי לשדיים שלך למשך מספר דקות ואז לשטוף אותו במים חמים.

4. אלוורה – מרחו קצת ג’ל אלוורה על השדיים שלכם ועחו אותו בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

5. יוגורט – עיסוי קצת יוגורט רגיל על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

6. לוז מכשפה – החל קצת לוז מכשפה על השדיים שלך ועסה אותו בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

7. מלפפון – חותכים מלפפון לפרוסות ושפשפו אותו על השדיים שלכם בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

8. שמן קוקוס – עיסוי שמן קוקוס על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

9. שמן שקדים – עיסוי שמן שקדים על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

10. אבוקדו – מעיסים מעט אבוקדו ומורחים אותו על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

11. חלמון ביצה – קח את החלמון של ביצה והחל אותה על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לחלמון להתייבש ואז לשטוף אותו במים חמים.

12. שמן קיק – עיסוי קצת שמן קיק על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

13. עגבנייה – חותכים עגבנייה לפרוסות ושפשפו אותה על השדיים שלך בתנועה סיבובית.אפשר לו לשבת בערך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בצע את תרופות הרמת השד על בסיס קבוע ושלב אותם עם פעילות גופנית קבועה ותזונה בריאה.זה יעזור לטון ולהרים את השדיים שלך, כמו גם לשפר את המראה הכללי שלהם.

הסעדים של סבתא להכנת הרמת חזה מהירה ואורגנית

זה לא סוד שנשים מחפשות זה מכבר שיטות בטוחות ויעילות להרמת השדיים.למרבה המזל פותחו מגוון מוצרים טבעיים ואורגניים שיכולים לעזור לנשים להשיג מראה מורם וצעיר יותר.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר שנים, והן עדיין יעילות באותה מידה כיום.להלן 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואורגנית של מעלית חזה.

1.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לעור וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהצגת השדיים ולהרים את השדיים.מרח קצת ג’ל אלוורה על האזור ועסה אותו בעור in תנועות מעגליות.זה יעזור לעורר את זרימת הדם ולשפר את יציבות העור.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי מצוין שיכול לעזור בשיפור גמישות העור.לעסות מעט שמן קוקוס לאזור בתנועות עגולות עדינות.זה יעזור לשפר את הטון והמרקם של העור ויכול לעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

3.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם תרופה טבעית נהדרת לשיפור מראה השדיים.פשוט להקציף יחד כמה חלבוני ביצה ולמחיש אותם על האזור.אפשר לחלבון הביצה להתייבש ולשטוף במים חמים.זה יעזור להדק את העור ולשפר את המראה הכללי של השדיים.

4.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונות הלחות והריפוי שלו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למעלית חזה.לעסות קצת שמן זית לאזור ולהשאיר אותו על לילה.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

5.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור בשיפור גמישות העור.לעסות מעט שמן ויטמין E לאזור ולהשאיר אותו על לילה.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

6.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים ויטמינים בריאים שיכולים לעזור בשיפור גמישות העור.מעיסים אבוקדו ומורחים אותו על האזור.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בשיפור גמישות העור.לעסות קצת שמן קיק לאזור ולהשאיר אותו על לילה.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

8.חלמון ביצה

חלמון ביצה הוא תרופה טבעית נהדרת לשיפור המראה של השדיים.להקציף יחד חלמון ביצה ומורחים אותו על האזור.אפשר לחלמון הביצה להתייבש ולשטוף במים חמים.זה יעזור להדק את העור ולשפר את המראה הכללי של השדיים.

9.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונות זנות העור שלהם וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהרמת השדיים.משרים קומץ זרעי חילבה במים לילה ומרחים את התערובת על האזור.אפשר לו לשבת 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

10.מיץ סלק

מיץ סלק הוא תרופה טבעית נהדרת לשיפור מראה השדיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב מעט מיץ סלק ומרוח אותו על האזור.אפשר למיץ להתייבש ולשטוף במים חמים.זה יעזור להדק את העור ולשפר את המראה הכללי של השדיים.

11.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה טבעית נהדרת לשיפור המראה של השדיים.פשוט מערבבים מעט מיץ מלפפונים והחל אותו על האזור.אפשר למיץ להתייבש ולשטוף במים חמים.זה יעזור להדק את העור ולשפר את המראה הכללי של השדיים.

12.שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה טבעית נהדרת לשיפור מראה השדיים.לעסות קצת שמן שקדים לאזור ולהשאיר אותו לילה.זה יעזור להזין את העור ולעזור להעניק לשדיים מראה מורם יותר.

13.חומץ תפוחים </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן