דף הבית » תרופות סבתא » לימון טימין – 2 תרופות סבתות אורגניות וניסיון
dcddeddf dddeddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddadddaa dda

לימון טימין – 2 תרופות סבתות אורגניות וניסיון

מה זה טימין לימון?

טימין לימון הוא עשב הנמצא בשימוש נרחב בבישול לטעמו וניחונו.זהו עשב רב שנתי, יליד האזור הים התיכון, והוא בן למשפחת המנטה.העלים קטנים, סגלגלים וירוקים כהים בצבע, עם ניחוח לימון מובהק.העלים יכולים לשמש טריים או מיובשים, והטעם דומה ללימון ורבנה.טימין לימון משמש לרוב לטעום דגים, עופות, ירקות ומרקים.

הסעדים של סבתא אורגנית

הסעדים של סבתא אורגנית הם דרך נהדרת לנצל את היתרונות הבריאותיים הרבים של טימין לימון.משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, תרופות טבעיות אלה קלות לייצור וניתן להשתמש בהן במגוון דרכים.להלן שתי תרופות אורגניות באמצעות טימין לימון שסבתות השתמשו בהן שנים רבות:

תה טימין לימון

תה טימין לימון הוא תרופה פופולרית לטיפול בהצטננות ושפעת.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי טימין לימון מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה חם או קר, עד שלוש פעמים ביום.

סירופ טימין לימון

סירופ טימין לימון הוא דרך נהדרת להרגיע כאב גרון או שיעול.כדי להכין את הסירופ, מערבבים כף אחת של עלי טימין לימון מיובשים עם כוס מים חמים.אפשר לתערובת להתקרר, ואז מסננים אותה ומוסיפים כוס דבש אחת.אחסן את הסירופ בצנצנת אטומה ולקחת כפית אחת כל ארבע שעות לפי הצורך.

הסעדים של סבתא מבוססת חוויה

בנוסף לתרופות אורגניות, סבתות העבירו תרופות מבוססות ניסיון שהוכחו כעובדות.להלן שתי תרופות מבוססות ניסיון באמצעות טימין לימון:

דחיסת טימין לימון

ניתן להשתמש בדחיסת טימין לימון לטיפול בכאבי ראש, כאבי שרירים ולחץ.כדי להכין את הדחיסה, תלול כפית אחת של עלי טימין לימון מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומשרתים בתוכו מטלית כביסה.הניחו את מטלית הכביסה על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 20 דקות.

אמבטיה ללימון טימין

אמבטיה טימין לימון היא דרך נהדרת להירגע ולהתחדש.כדי להכין את האמבטיה, מערבבים כפית אחת של עלי טימין לימון מיובשים בכוס מים חמים.אפשר לתערובת להתקרר, ואז לשפוך אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 15-20 דקות ותיהנה מההשפעות המרגיעות.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים בטימין לימון באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור כי השמנים האתריים בעשב יכולים להיות חזקים מאוד.כדי להימנע מכל גירוי, עדיף לדלל את השמנים האתריים לפני השימוש בהם.לשם כך, מערבבים כפית אחת של שמן אתרי טימין לימון בכוס שמן נשא אחד כמו שקדים או שמן זית.זה יעזור להבטיח כי השמנים האתריים מדוללים כראוי ולא יגרמו לגירוי.

הסעדים של סבתא לתימין לימון

טימין לימון הוא עשב ריחני ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.יש לו טעם וארומה לימוני ומשמש בבישול, כמו גם בתרופות צמחיות לטיפול במגוון מחלות.סבתות השתמשו מזמן טימין לימון כתרופה צמחית להצטננות, שפעת ומחלות אחרות.להלן שתי התרופות של סבתא אורגנית מבוססת חוויה לתימין לימון:

תה טימין לימון

תה טימין לימון הוא תרופה ביתית קלה ויעילה להצטננות, שפעת ומחלות אחרות.להכנת התה, הוסף 1 כפית של עלי טימין לימון מיובשים או טריים לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים וממתיקים בדבש אם רוצים.שתו את התה פעמיים עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית תסמינים של הצטננות, שפעת ומחלות אחרות.

לימון טימין אדי שושן

סבתות השתמשו מזמן טימין לימון כדי ליצור שפשוף אדים שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני הצטננות, שפעת ומחלות אחרות.כדי לגרום לאדי לשפשף, מערבבים חלקים שווים של שמן אתרים לימון טימין ושמן קוקוס.שפשפו את התערובת על שטח החזה והצוואר כדי לעזור להפחית את העומס ולנקות את דרכי הנשימה.

מסקנה

טימין לימון הוא עשב ריחני עם טעם לימוני וארומה המשמשת במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.סבתות השתמשו מזמן טימין לימון כתרופה צמחית כדי לעזור להפחית את תסמיני הצטננות, שפעת ומחלות אחרות.תה טימין לימון ותחומי אדי טימין לימון הם שני תרופות אורגניות על בסיס סבתא מבוססות חוויה לתימין לימון שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת תסמיני הצטננות, שפעת ומחלות אחרות.

שאלות נפוצות

מה זה טימין לימון?

טימין לימון הוא עשב ריחני עם טעם לימוני וארומה המשמשת במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.

מהם שתי התרופות של סבתא אורגנית, מבוססת חוויה, לתימין לימון?

שתי התרופות של סבתא אורגנית מבוססת חוויה לתימין לימון הם תה טימין לימון ושפשוף אדי טימין לימון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן