דף הבית » תרופות סבתא » ליחת גרון כואבת – 10 תרופות של סבתא ללא מרשם המקובלות ברחבי העולם

ליחת גרון כואבת – 10 תרופות של סבתא ללא מרשם המקובלות ברחבי העולם

ליחת גרון כואבת: 10 הסעדים של סבתא ללא מרשם המקובלים ברחבי העולם
אין זה מפתיע שגרון כואב יכול להיות אחד התנאים המעצבנים והמעצבנים ביותר שיש.לא רק שזה כואב, זה גם יכול להיות מביך.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים ללא מרשם שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לליידת גרון כואבת.להלן 10 מהתרופות המקובלות והשימוש הנרחב ביותר ברחבי העולם בהן תוכלו להשתמש בכדי להקל על כאב גרונכם וקרובכם.

1.דבש, לימון ומים

אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאבי גרון וליחה הוא לשלב דבש, לימון ומים חמים.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב, ואילו לימון מסייע בהפחתת ייצור הריר.כדי להכין את התרופה, מערבבים 2 כפות דבש, 2 כפות מיץ לימון סחוט טרי, וכוס מים חמים בספל.מערבבים עד להמסת הדבש ושותה את התערובת מספר פעמים ביום להקלה.

2.גרגר מי מלח

תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון וליחה היא גרגר מים מלוחים.המלח עוזר להפחית נפיחות וגירוי, בעוד שהמים החמים עוזרים לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון.להכנת הגרגר, מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על התהליך מספר פעמים ביום.

3.תה צמחים

תה צמחים הוא דרך נהדרת לעזור להקל על כאב גרון ופיטל.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.ידוע כי עשבי תיבול כמו שורש ליקריץ ואלם חלקלקים מסייעים להפחית את העומס והדלקת.להכנת התה, תלול כפית של תערובת צמחים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון ופילה.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ובפרק ריר.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים ו -1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מחפשים דחיפה נוספת, נסו להוסיף לתערובת כמה טיפות של מנטה או אקליפטוס שמן אתרי.לשמנים אתריים אלה תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

5.תה כורכום וג’ינג’ר

כורכום וג’ינג’ר ידועים שניהם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאב הגרון והפלגה.להכנת התה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום וכפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות ואז מתאמץ לפני השתייה.

6.סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון ופיטל.ידוע כי הבצל מסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את הסירופ, מערבבים 1 בצל קצוץ, כוס דבש וכוס מים בסיר.מבשלים במשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.קח 1 כף מהסירופ מספר פעמים ביום להקלה.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע כתרופה עוצמתית לכאבי גרון ופיטל.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ובפרק ריר.כדי להכין את התרופה, תלולה 1 כפית של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

8.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור להפחית את כאב הגרון והפלגה.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את התרופה, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

9.שום

ידוע כי שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כאב הגרון והפלגה.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית שום טחון טחון עם 1 כף דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובתure מספר פעמים ביום להקלה.

10.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עוד סעדים פופולריים

מסורתיים עבור כאב גרון ליחה

ליחה של גרון כואב הוא סימפטום לא נוח ומעצבן שיכול להיות כואב.זה נגרם על ידי מגוון גורמים, כולל הצטננות, אלרגיות וזיהומים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים של ליחת גרון כואבת.תרופות אלה מתקבלות ברחבי העולם וניתן להשתמש בהן בבטחה ללא פחד מתופעות לוואי.

1.דבש

דבש שימש כתרופה טבעית לליחת גרון כאב במשך מאות שנים.הסוכרים הטבעיים בדבש עוזרים לציפוי הגרון, ואילו תכונותיו האנטי -מיקרוביאליות עוזרות להפחתת הדלקת הקשורה למצב.ניתן לקחת דבש ישירות או לערבב עם תה או מים חמים.זה משמש בדרך כלל גם כמרכיב במתכונים שונים לגרון.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לליחת גרון כואבת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול להרגיע את הגרון.ניתן לקחת אותו בצורת תה או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש ולימון.ניתן להוסיף ג’ינג’ר גם למזון לקבלת תכונות טעם נוספות וגרון.

3.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה יעילה לליחת גרון כואבת.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לספק הקלה מהכאב הקשור למצב.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.לקבלת הקלה נוספת, הוסף כמה טיפות מיץ לימון לתערובת.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מסורתית נוספת לליחת גרון כואבת.שאיפת קיטור מסייעת להפחתת הדלקת ויכולה לספק הקלה מהכאב הקשור למצב.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים והניחו מגבת מעל הראש.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.לקבלת יתרונות נוספים, הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לליחת גרון כאב.החומצה האצטית בחומץ סיידר תפוחים מסייעת להפחתת הדלקת ויכולה לספק הקלה מהכאב הקשור למצב.כדי להכין תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו.לקבלת יתרונות נוספים, הוסף כמה טיפות דבש או מיץ לימון לתערובת.

אמצעי זהירות

חשוב לציין כי התרופות המסורתיות הללו לליחת גרון כאב אינן נועדו להחליף טיפולים רפואיים קונבנציונליים.אם הסימפטומים שלך נמשכים, עליך לפנות לייעוץ רפואי.בנוסף, חשוב להבטיח שאתה משתמש במרכיבים בטוחים לצריכה.אם אינך בטוח, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • ש: האם זה בטוח להשתמש בתרופות מסורתיות לליחת גרון כואבת?
    ת: כן, התרופות המסורתיות הללו בדרך כלל בטוחות לשימוש אם אתה עוקב אחר ההוראות המסופקות.אם אינך בטוח, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

לסיכום, לסיכום, ליחת גרון כואבת יכולה להיות סימפטום לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים של ליחת גרון כואבת.תרופות אלה מתקבלות ברחבי העולם וניתן להשתמש בהן בבטחה ללא חשש לתופעות לוואי.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הסימפטומים שלך נמשכים ולהבטיח שאתה משתמש במרכיבים בטוחים לצריכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן