דף הבית » תרופות סבתא » ליחה בריאה – 3 תרופות מעולות מיושנות עם תוצאות מוכחות

ליחה בריאה – 3 תרופות מעולות מיושנות עם תוצאות מוכחות

ליחה-3 תרופות מעולות מיושנות עם תוצאות מוכחות
ליחה היא חומר עבה, דביק, דמוי ריר המיוצר בריאות ובדרכי הנשימה.זהו סימפטום של מגוון מחלות ויכול להוות סימן להצטננות, ברונכיטיס או אפילו דלקת ריאות.אמנם יש הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם המסייעות לטיפול בפלגם, אך ישנם גם כמה תרופות מיושנות שהוכחו כיעילות.

מה זה ליחה בריאה?

ליחה בריאה היא חומר עבה ורזה המורכב מריר, מים, חלבונים וחלקיקים אחרים.זה עוזר בהגנה על הריאות ודרכי הנשימה מפני זיהום ויכול לעזור לשמור עליהן על ידי לכידת חלקיקים זרים כמו אבק, אבקה וגירויים אחרים.ליחה בריאה ברורה, חסרת ריח ובדרך כלל אינה מטרידה.

3 תרופות מיושנות לליבה בריאה

כשמדובר בטיפול בפליגה, ישנם כמה תרופות מיושנות שהוכחו כיעילות.להלן שלושה מהפופולריים ביותר:

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות והוא בעל משותף יעיל, מה שאומר שהוא מסייע לשחרור ולפלחה דקה, כך שניתן יהיה להשתעל בקלות.כדי להשתמש בדבש לטיפול בפלגם, מערבבים שתי כפיות דבש גולמי בכוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

2.פלפל לימון וקאיין

פלפל לימון וקאיין ידועים בתכונותיהם האנטי -ויראליות, האנטי -פטרייתיות והאנטיבקטריאליות ומשמשות בדרך כלל לטיפול בפלה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם שתי כפיות של פלפל קאיין בכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שני תבלינים חזקים בעלי תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, וידוע גם כמסייעים לשחרר ולפלגה דקה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ינג’ר טחון וכפית כורכום טחון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ

חשוב לציין כי אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב גם לנקוט צעדים אחרים כדי להבטיח שגופך יוכל להילחם בזיהום הגורם לפליגה.הקפידו להשיג הרבה מנוחה, לאכול תזונה בריאה ומאוזנת ולשתות שפע נוזלים שיעזרו לגופכם להילחם בזיהום.

תרופות מסורתיות לליבה בריאה

ליחה היא ריר סמיך המיוצר על ידי הגוף כדי לעזור לשמור על הריאות ודרכי הנשימה ברוחות מגירויים.אמנם זה נורמלי כי ליחה מסוימת תהיה קיימת בריאות ובדרכי הנשימה, יותר מדי יכולה להוביל לסיכון מוגבר לזיהום ובעיות בריאות אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן לקידום רמות ליחה בריאות ולשמור על הריאות ודרכי הנשימה ברורות.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בקידום רמות ליחה בריאות.החומרים הפעילים של ג’ינג’ר, ג’ינג’רול ושוגול, הם בעלי תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליבה בריאות ובדרכי הנשימה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.הקפד לשתות את התה לפחות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לתנאים רבים, כולל רמות ליחה בריאות.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בריאות ובדרכי הנשימה.כדי להשתמש בדבש לרמות ליחה בריאות, פשוט הוסף כפית דבש אחת לכוס מים חמים.שתו את התערובת לפחות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לרמות ליחה בריאות.הקיטור עוזר לשחרר ולדק את הפליגה בריאות ובדרכי הנשימה, מה שמקל על השיעול והגירוש.כדי להשתמש בשאיפת קיטור,מלאו קערה או מיכל במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל המכולה, הקפידו לעצב את העיניים.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות לפני הסרת המגבת ונשיפה.הקפד לחזור על התהליך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

ש: האם זה בטוח להשתמש בתרופות אלה?

א: כן, התרופות הללו כולן טבעיות ובטוחות לשימוש כל עוד הן משמשות כמתכוונות.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו אם יש לך מצבים בריאותיים או נוטלים תרופות כלשהן.

ש: באיזו תדירות יש להשתמש בתרופות אלה?

א: תדירות השימוש תלויה בתרופה המסוימת.עבור תה ג’ינג’ר ודבש, מומלץ לשתות את התערובת לפחות פעמיים ביום.לצורך שאיפת קיטור, מומלץ לשאוף את הקיטור מספר פעמים ביום.הקפד לעקוב אחר ההוראות עבור כל תרופה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

רמות ליחה בריאות חשובות לשמירה על בריאות הריאה ודרכי הנשימה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן לקידום רמות ליחה בריאות ולשמור על הריאות ודרכי הנשימה ברורות.תה ג’ינג’ר, דבש ושאיפת קיטור הם כולם תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את כמות הליחה בריאות ובדרכי הנשימה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו אם יש לך מצבים בריאותיים או נוטלים תרופות כלשהן.למידע נוסף על רמות פלגם בריאות, הגדרת Wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן