דף הבית » תרופות סבתא » ליחה בגרון – 6 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית
dcddd dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa dd

ליחה בגרון – 6 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית

ליחה בגרון: 6 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית
אף אחד לא אוהב שיש ליחה בגרון.זה יכול להשאיר אותך מרגיש צפוף ולא נוח ולהקשות על הדיבור או הבליעה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות יעילות ואורגניות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לפנות ליחה בגרון.במאמר זה נדון ב -6 על הסעדים של סבתא אלה וכיצד תוכלו להשתמש בהם כדי למצוא הקלה.

דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר לליבה בגרון הוא דבש ולימון.דבש שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את ייצור הריר.לימון הוא מקור טבעי לוויטמין C ומסייע בהפחתת הדלקת ולשמור על מערכת החיסון שלך חזקה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם מיץ של חצי לימון.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לליחה בגרון.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ונמצא כי הוא יעיל להקלה על גודש.כדי להכין תרופה זו, הרתיחו כוס מים והוסיפו אליו כפית של ג’ינג’ר טרי מגורד.אפשר לו להתלול למשך 5 דקות ואז לסמן אותו.שתו את התה מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

טיפ:

הוספת כפית דבש לתה יכולה לעזור לטעום אותו טוב יותר ולהגדיל את היעילות של התרופה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לליחה בגרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.כדי להכין תרופה זו, קוצצים כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את תה השום מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת דלקת ולנקות ריר.כדי להכין תרופה זו, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהפלגה התבהרה.

6 הסעדים של סבתא אפקטיבית ואורגנית אלה יכולים לעזור לפנות ליחה בגרון ולספק הקלה מעומס.עם זאת, אם הפליגה נמשכת יותר מכמה ימים, עדיף להתייעץ עם רופא.

הסעדים של סבתא לליבה בגרון

ליחה בגרון יכולה להיות מצב לא נוח ומעצבן.למרות שבדרך כלל זה לא סימן למחלה קשה, זה יכול להפריע לפעילויות יומיומיות כמו דיבור ואכילה.סבתות משתמשות במגוון תרופות עממיות מזה מאות שנים כדי להקל על תסמיני הליחה בגרון.להלן כמה מהתרופות היעילות והאורגניות ביותר לליחה בגרון.

1.דבש ומיץ לימון

מיץ דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לליחה בגרון.השילוב של שני המרכיבים עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להכין את התרופה, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון סחוט טרי.קח כפית מהתערובת כל שעה כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

2.גרגר מי מלח

מי מלח משמשים זה מכבר כתרופה לליחה בגרון.כדי להכין את התרופה, מערבב כפית מלח עם GLהתחת של מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר את הפיתרון למשך 10-15 שניות וירוק אותו.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

3.תה ג’ינג’ר ודבש

תה ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה יעילה נוספת לליבה בגרון.הג’ינג’ר עוזר להפחית את הדלקת והדבש עוזר להרגיע את הגרון.להכנת התה, הוסף פרוסות ג’ינג’ר טריות לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 5 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

4.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה הודית מסורתית לליחה בגרון.זה מיוצר על ידי הוספת כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ועליבה עד שהוא מומס במלואו.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

5.מיץ שום ומיץ בצל

מיץ שום ובצל הוא תרופה פופולרית לליחה בגרון.כדי להכין את התרופה, לרסק שתי שיני שום ובצל אחד יחד ומסננים את המיץ.מערבבים את המיץ עם כפית דבש ושותים אותו פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לליחה בגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומערבבים עד שהחומץ מומס במלואו.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגרון.

מסקנה

ליחה בגרון יכולה להיות מצב מטריד ולא נוח.עם זאת, ישנם מגוון תרופות של סבתא טבעית ואורגנית שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הליחה בגרון.מיץ דבש ולימון, גרגר מי מלח, תה ג’ינג’ר ודבש, חלב כורכום, שום ושום בצל, וחומץ תפוחים הם כולם תרופות יעילות לליחה בגרון.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי לקחת את הסעדים לליבה בגרון?

יש לקחת את הסעדים פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש כל עוד הן נלקחות במתינות.אם יש לך חששות, התייעץ עם רופא לפני שאתה נוטל בסעדים.

לסיכום, ליחה בגרון יכולה להיות מצב מעצבן ולא נוח.עם זאת, ישנם מגוון תרופות של סבתא טבעית ואורגנית שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הליחה בגרון.מיץ דבש ולימון, גרגר מי מלח, תה ג’ינג’ר ודבש, חלב כורכום, שום ושום בצל, וחומץ תפוחים הם כולם תרופות יעילות לליחה בגרון.חשוב לזכור לקחת את הסעדים במתינות ולהתייעץ עם רופא אם יש לך חששות. plegm הוא סוג של ריר המיוצר על ידי הגוף כדי לסייע בהגנה ושומן של מערכת הנשימה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן