דף הבית » תרופות סבתא » ליבידו – 5 תרופות סבתות שימושיות וזולות
dcddddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddeddadddaa ddddcddaa

ליבידו – 5 תרופות סבתות שימושיות וזולות

ליבידו: 5 הסעדים של סבתא שימושית וזולה
קיום ליבידו בריא הוא חלק חשוב מהרווחה הכללית ויכול להוות מקור נהדר להנאה וסיפוק.לרוע המזל, בעיות ליבידו יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, החל מהמתח וחוסר שינה ועד חוסר איזון הורמונלי ותרופות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בשיפור הליבידו.להלן חמש תרופות סבתות שימושיות ובמחיר סביר שתוכלו לנסות בבית.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להשיג את היתרונות המשפרים את העשבים של עשבי תיבול מבלי שתצטרך לקחת אותם בצורה תוספה.עשבי תיבול כמו ג’ינסנג, מאקה, צ’סטברי, תה ירוק ודמיאנה שימשו באופן מסורתי לשיפור הליבידו והבריאות המינית.ניתן למצוא את כולם בצורת תה, מה שמקל על היתרונות של עשבי התיבול הללו בצורה מהנה.

שמנים אתרים

שמנים אתריים משמשים זה מכבר לתכונות הטיפוליות והריפוי שלהם.כמה שמנים אתרים, כמו ילנג ילנג, אלמוג, יסמין ורוז, ידועים בתכונותיהם האפרודיזאקיות וניתן להשתמש בהן לשיפור הליבידו.פשוט הוסף כמה טיפות מהשמן האתרי לבחירתך למפזר ותיהנה מהניחוח בזמן שהוא משפר את הליבידו שלך.

טיפ:

לקבלת אפקט משפר ליבידו חזק עוד יותר, שלב כמה טיפות של שמנים אתרים עם שמן נשא כמו חוחובה או שמן שקדים ועסה אותו לעור שלך.

תוספי צמחים

תוספי צמחים הם דרך נהדרת נוספת להגביר את הליבידו שלך באופן טבעי.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשפרים את הליבידו כוללים את גינקו בילובה, ג’ינסנג ומאקה.עשבי תיבול אלה זמינים בצורה תוספה וניתן ליטול אותם מדי יום לקבלת אפקט מתמשך של ליבידו.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להשיג את היתרונות של שמנים אתרים מבלי שתצטרך להשתמש במפזר.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליך לאמבטיה חמה או לעסות שמן וליהנות מהניחוח בזמן שהוא מגביר את הליבידו שלך.

אוכלים

מזונות מסוימים ידועים בזכות תכונותיהם המשפרות את הליבידו.צדפות, למשל, עמוסות באבץ, מה שמסייע בהעלאת רמות הטסטוסטרון ולשפר את הליבידו.מאכלים אחרים המתגברים על ידי ליבידו כוללים שוקולד מריר, אגוזי מלך ואבוקדו.אכילת תזונה בריאה הכוללת את המזונות המתגייסים ליבידו אלה יכולה לעזור בשיפור הליבידו שלך באופן טבעי.

חמשת הסעדים של סבתות אלה יכולים לעזור בשיפור טבעי של הליבידו ואת הבריאות המינית.הם נוחים, קלים למצוא וניתן להשתמש בהם בבטחה וביעילות.לכן, אם אתם מחפשים דרך טבעית לשפר את הליבידו שלכם, נסה את הסעדים האלה!

הסעדים של סבתא לליבידו

ליבידו, או תשוקה מינית, הוא חלק חשוב בחיי מין בריאים.לרוע המזל, אנשים רבים נאבקים עם ליבידו נמוך בגלל מגוון גורמים, כולל לחץ, מצבים רפואיים ובחירות באורח החיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להגביר את הליבידו מבלי לשבור את הבנק.להלן חמש תרופות של סבתא לליבידו שהן יעילות ובמחיר סביר.

ג’ינסנג

ג’ינסנג הוא עשב פופולרי ששימש זה מכבר להגברת הליבידו.ההערכה היא כי היא משפרת את רמות האנרגיה, משפרת את מצב הרוח והגברת זרימת הדם לאיברי המין, שיכולים לעזור בשיפור התשוקה המינית.אנשים רבים לוקחים ג’ינסנג בצורת קפסולה או תה, אך ניתן להוסיף אותו גם למזון או להשתמש בו כשמן אקטואלי.

שורש מאקה

שורש מאקה הוא עוד ליבידו-מגבר פופולרי.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור האנרגיה והסיבולת, כמו גם בהגברת הליבידו.שורש מאקה זמין בצורת אבקה, קפסולה ונוזל, וניתן להוסיף אותו לשייקים, מיצים או מזונות אחרים.חשוב לציין כי שורש מאקה אינו מתאים לכולם, ולכן עדיף לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא לוקח אותו.

תוספי צמחים

תוספי צמחים הם דרך נהדרת להגדיל באופן טבעי את הליבידו.ניתן לקחת אותם בצורת קפסולה, טבליה או אבקה, ולרוב עשויים שילוב של עשבי תיבול, כמו Ashwagאנדהה, עשב עזים חרמן, וטונטקט עלי.ניתן לקחת תוספי צמחים בעצמם או בשילוב עם תרופות אחרות להשפעה מקסימאלית.

דיאטה ופעילות גופנית

מה שאתה אוכל וכמה אתה מתעמל יכול להשפיע מאוד על הליבידו שלך.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת העשירה בפירות, ירקות וחלבונים רזים יכולה לעזור בשיפור רמות האנרגיה ולהעצים את התשוקה המינית.בנוסף, פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ, מה שעלול להוביל גם לעלייה בליבידו.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ליום כדי להגביר את הליבידו שלך.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת נוספת להגביר באופן טבעי את הליבידו.שמנים אתרים מסוימים, כמו ילנג ילנג, יסמין ועץ אלמוג, מאמינים כי הם מסייעים בשיפור מצב הרוח, בהפחתת הלחץ ולהגדיל את הליבידו.ניתן להוסיף שמנים אתרים לעיסוי שמנים, קרמים או מפזרים, או פשוט לשאוף אותם ישירות מהבקבוק.חשוב לציין כי שמנים אתרים מסוימים יכולים להיות חזקים למדי, לכן הקפידו להשתמש בהם במתינות.

הסעדים של חמש הסבתות האלה לליבידו יכולים לעזור באופן טבעי להגביר את הליבידו מבלי לשבור את הבנק.מג’ינסנג ומאקה שורש לתוספי צמחים, תזונה ופעילות גופנית וארומתרפיה, ישנם המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור בשיפור התשוקה המינית.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תוספי מזון או לנסות את כל הסעדים הללו.

שאלות נפוצות

  • כיצד אוכל להגביר את הליבידו שלי באופן טבעי?
    ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להגביר את הליבידו, כמו ג’ינסנג, שורש מאקה, תוספי צמחים, תזונה ופעילות גופנית, וארומתרפיה.

  • האם הסעדים הללו בטוחים?
    סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים, אולם חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהם נוטלים תוספי מזון או לנסות את כל הסעדים הללו.

ליבידו הוא חלק חשוב מחיי מין בריאים, ויש מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להגביר אותם.מג’ינסנג ומאקה שורש לתוספי צמחים, תזונה ופעילות גופנית, וארומתרפיה, יש המון תרופות של סבתא לליבידו שהן יעילות ומשתלמות כאחד.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תוספי מזון או לנסות את כל הסעדים הללו. ההגדרה של Wikipedia של Libido היא משאב נהדר למי שמחפש מידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן