דף הבית » תרופות סבתא » לבנדר – 20 תרופות סבתות אמיתיות ואיכותיות

לבנדר – 20 תרופות סבתות אמיתיות ואיכותיות

לבנדר – 20 תרופות של סבתא
לבנדר הוא עשב פופולרי ורב -תכליתי ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.עם תכונות הריפוי הרבות שלה, לבנדר שימש למגוון מחלות, החל חרדה ולחץ וכלה בבעיות עיכול ונדודי שינה.להלן 20 תרופות של סבתא באמצעות לבנדר שתוכלו להכין בבית.

תה לבנדר

תה לבנדר הוא משקה מרגיע ומרגיע שיכול לעזור להפחית לחץ וחרדה.להכנת תה לבנדר, פשוט תלול כפית פרחי לבנדר מיובשים בכוס מים חמים למשך 10-15 דקות.להתאמץ וליהנות.

סירופ לבנדר

סירופ לבנדר הוא דרך טעימה ליהנות מהטעם והיתרונות הבריאותיים של לבנדר.להכנת סירופ לבנדר, שלב 1 כוס דבש עם כוס מים וכפית פרחי לבנדר מיובשים בסיר קטן.מבשלים על אש נמוכה למשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.מסננים ומאחסנים את הסירופ במקרר עד שבועיים.הוסף כמה כפות מהסירופ לתה, קפה או שייקים לטעם מתוק ופרחוני.

טיפ ייחודי:

הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לסירופ הלבנדר שלך כדי להעניק לו דחיפה נוספת של יתרונות טעם ובריאות.

דבש מושך לבנדר

דבש עם ליבנדר הוא דרך טעימה להשיג את היתרונות של לבנדר ודבש כאחד.כדי להכין דבש עם הושחת לבנדר, שלב 1 כוס דבש עם כפית פרחי לבנדר מיובשים בסיר קטן.מבשלים על אש נמוכה למשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.מסננים ומאחסנים את הדבש במקרר עד שבועיים.תיהנו מכף דבש עם דבש עם לבנדר לבד, או הוסיפו אותו לתה או שייקים לטעם פרחוני מתוק.

שמן זית עם לבנדר

שמן זית המוחלט לבנדר הוא דרך נהדרת ליהנות מהטעם והיתרונות הבריאותיים של לבנדר.לייצור שמן זית עם לבנדר, שילב 1 כוס שמן זית עם כפית פרחי לבנדר מיובשים בסיר קטן.מבשלים על אש נמוכה למשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.מסננים ומאחסנים את השמן במקרר עד שבועיים.השתמש בשמן בתחבושות סלט או מטפטף אותו מעל ירקות או פסטה לטעם טעים וריחני.

לבנדר אמבט סופה

ספיגת אמבטיה לבנדר היא דרך נהדרת להירגע ולהירגע בסוף יום ארוך.כדי לספוג אמבטיה לבנדר, שלב 1 כוס מלח אפסום, 1/2 כוס סודה לשתייה, וכפית פרחי לבנדר מיובשים בקערה.מוסיפים את התערובת למי האמבט שלך וספגים לפחות 20 דקות.הלבנדר יעזור להרפות את השרירים שלך ולהרגיע את דעתך.

קרצוף גוף לבנדר

קרצוף גוף לבנדר הוא דרך נהדרת להפיל ולהצעיר את עורכם.כדי לגרום לשפשף גוף לבנדר, שלב 1 כוס סוכר עם 1/4 כוס שמן קוקוס וכפית שמן אתרי לבנדר בקערה.לעסות את השפשוף לעור שלך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.הלבנדר יסייע בהזנת ולהתייבש את עורך.

שמן קוקוס המוחזר לבנדר

שמן קוקוס המוחלט לבנדר הוא דרך נהדרת ליהנות מהטעם והיתרונות הבריאותיים של לבנדר.להכנת שמן קוקוס המוחלט לבנדר, שלב 1 כוס שמן קוקוס עם כפית פרחי לבנדר מיובשים בסיר קטן.מבשלים על אש נמוכה למשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.מסננים ומאחסנים את השמן במקרר עד שבועיים.תיהנו מכף כפית של שמן קוקוס המוחלט לבנדר בפני עצמה, או השתמשו בו במקום שמן קוקוס רגיל במתכונים.

חמאת גוף לבנדר

חמאת גוף לבנדר היא דרך נהדרת להזין ולהתייבש את עורכם.להכנת חמאת גוף לבנדר, שלב 1 כוס חמאת שיאה עם 1/4 כוס שמן שקדים וכפית שמן אתרי לבנדר בקערה.מקציפים את התערובת עד שהיא קלה ורכה.לעסות את חמאת הגוף לעורכם מספר דקות, ואז שוטפים במים חמים.הלבנדר יסייע בהזנת ולהתייבש את עורך.

שמן לבנדר לכאבי ראש

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית נהדרת

לבנדר: 20 תרופות שאושרו על סבתא

לבנדר הואעשב רב -תכליתי להפליא ששימש בסעדים במשך מאות שנים.בנוסף לתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, ידוע כי לבנדר יעיל בטיפול במגוון מחלות.מהקלה על מיגרנות לטיפול באקנה, לבנדר הוא תרופה טבעית עוצמתית.להלן 20 תרופות שאושרו על סבתא עבור עשב זה.

1.תה לבנדר

אחת הדרכים הפופולריות והקלות ביותר לנצל את התכונות הרפואיות של לבנדר היא להכין כוס תה לבנדר.פשוט תלול כפית לבנדר מיובש בכוס מים חמים במשך חמש דקות ותיהנה.יד ידוע כי תה לבנדר מסייע בחרדה, לחץ, כאבי ראש ונדודי שינה.

2.אמבטיות לבנדר

דרך נהדרת נוספת להשתמש בבנדר היא באמבטיה מרגיעה.פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבטיה חמה, או הוסף קומץ פרחי לבנדר מיובשים.זה יכול לעזור להרגיע שרירים כואבים ולהפחית חרדה ולחץ.

3.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אחד השימושים הפופולריים והמגוונים ביותר בלבנדר.זה יכול לשמש כתרופה טבעית לכאבי ראש, אקנה ואפילו כוויות שמש.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לשמן נשא ומרחי ישירות על העור.

4.קיטור פנים לבנדר

קיטור פנים לבנדר הוא דרך נהדרת להרגיע ולהרגיע את העור.פשוט מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.נשען מעל הסיר עם מגבת מעל הראש ונושם את הקיטור למשך 5-10 דקות.

5.דבש לבנדר

דבש לבנדר הוא דרך טעימה וקלה לנצל את התכונות הרפואיות של לבנדר.פשוט הוסף כפית לבנדר מיובש לצנצנת דבש.השתמש בדבש זה על טוסט, בתה, או כממתיק טבעי.

תרופות לבנדר נוספות שאושרו על סבתא

6.סירופ לבנדר

סירופ לבנדר הוא דרך נהדרת לעשות שימוש בתכונות המרגיעות והמרגיעות של לבנדר.פשוט מרתיחים כוס מים ומוסיפים כפית לבנדר מיובש.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים.הוסף דבש לפי טעם ותיהנה!

7.תמיסת לבנדר

תמיסת לבנדר היא דרך נהדרת לנצל את התכונות הרפואיות של לבנדר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של לבנדר מיובש עם כוס וודקה ולתת לתערובת תלולה למשך מספר שבועות.מסננים את התערובת וקח כמה טיפות מהתסמכה כמה פעמים ביום.

8.כריות לבנדר

כריות לבנדר הן דרך נהדרת לעשות שימוש בתכונות המרגיעות והמרגיעות של לבנדר.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לכרית ונהנה מהניחוח המרגיע לפני שאתה נסחף לישון.

9.דחיסת Lavender

קומפרס לבנדר הם דרך נהדרת להרגיע שרירים כואבים ולהפחית דלקת.פשוט משרים בד כותנה בתערובת של שמן אתרי לבנדר ומים חמים.החל את הדחיסה על האזור המושפע ותיהנה מהתחושה המרגיעה.

10.כרית עיניים לבנדר

כרית עיניים לבנדר היא דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.פשוט מלאו שקית בד קטנה עם לבנדר מיובש וכמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.הניחו את התיק מעל העיניים למשך 10-15 דקות ותיהנו מהניחוח המרגיע.

עוד תרופות לבנדר שאושרו על סבתא

11.Lavender Foot Soak

ספיגת כף רגל לבנדר היא דרך נהדרת להרגיע את כפות הרגליים הכואבות והעייפות.פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבט רגליים ותיהנה מהניחוח המרגיע.

12.שטיפת שיער לבנדר

ניתן להשתמש בבנדר גם כדי לסייע בטיפול בקשקשים ובתנאי קרקפת אחרים.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לכוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה אחרונה לאחר השמפו.

13.שקיית לבנדר

שקית לבנדר היא דרך קלה ויעילה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן