דף הבית » תרופות סבתא » כתמים לבנים על העור – 2 תרופות סבתות פופולריות בין כל הגילאים והחום

כתמים לבנים על העור – 2 תרופות סבתות פופולריות בין כל הגילאים והחום

מהם כתמים לבנים על העור?

כתמים לבנים על העור יכולים להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל אקזמה, ויטיליגו וסרטן עור.הם יכולים להופיע בכל מקום בגוף, אך הם נראים לרוב על הפנים, הזרועות והרגליים.כתמים לבנים בדרך כלל אינם מזיקים וניתן לטפל בהם בתרופות ללא מרשם או בתרופות ביתיות.

2 תרופות סבתות פופולריות בין כל הגילאים

סבתות ידועות זה מכבר שיש להן כמה מהתרופות הטובות ביותר למחלות עור, וכתמים לבנים אינם יוצאים מן הכלל.להלן שתי סעדים פופולריים שרבים מהסבתות נשבעים עליהן.

1.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי פטרייה ואנטיבקטריאליות.זה עוזר להרגיע את העור, להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבטיה.ניתן לצרוך אותו דרך הפה כדי לעזור בשיפור הבריאות הכללית.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה עוזר להפחתת דלקת, לחות את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבטיה.ניתן לקחת זאת דרך הפה כדי לעזור בשיפור הבריאות הכללית.

חום ושימוש נכון

בעת שימוש בתרופות אלה, חשוב לזכור כי חום ושימוש נכון הם המפתח לתוצאות הטובות ביותר.לדוגמה, בעת החלת אלוורה, חיממו את ג’ל אלוורה לפני שמריחים אותו על העור.זה עוזר לפתוח את הנקבוביות ומאפשר לאלוורה לחדור עמוק יותר.כמו כן, חשוב להשתמש בסעדים באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב גם לזכור ללבוש קרם הגנה כשיוצאים לשמש.חשיפה לשמש יכולה להחמיר כתמים לבנים על העור ואף יכולה להוביל לסרטן העור.לבישת קרם הגנה יכולה לסייע בהגנה על העור ולהפחית את הסיכון לפגיעה בעור.

תרופות ביתיות למקומות לבנים על העור

כתמים לבנים על העור יכולים להיות מעצבנים ומביכים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות על ידי סבתות לטיפול במקומות אלה.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר שנמצאות עדיין בשימוש נרחב כיום.

מיץ לימון וחשיפה לשמש

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור להבהיר את המראה של כתמים לבנים על העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים לימון לשניים ושפשפו את המיץ על האזור הפגוע.השאירו את המיץ על העור במשך חמש עשרה עד עשרים דקות ואז שוטפים במים קרירים.חשוב למרוח קרם הגנה על האזור לאחר השימוש בתרופה זו, מכיוון שמיץ לימון יכול להפוך את העור לרגיש יותר לשמש.

אלוורה

על פי ההערכה, אלוורה סובלת מאפיינים אנטי-פטריים, אנטיבקטריאליים ואנטי-דלקתיים.ידוע גם שהוא מסייע בשינוי צבע העור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאר את הג’ל על העור למשך רבע שעה לפני השטיפה במים קרירים.ניתן לחזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום.

סיכום

כתמים לבנים על העור יכולים להיות מביכים וקשים לטיפול בהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות הפופולריות בין כל הגילאים ומשמשים במשך דורות.מיץ לימון וחשיפה לשמש ואלוורה הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בכתמים לבנים על העור.ניתן להשתמש בשני התרופות הללו פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

  • ש: האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות ביתיות אלה?

    ת: באופן כללי, תרופות ביתיות אלה בטוחות לשימוש ויש להן מעט, אם בכלל, תופעות לוואי.עם זאת, חשוב להשתמש בקרם הגנה בעת שימוש במיץ לימון, מכיוון שהוא יכול להפוך את העור לרגיש יותר לשמש.

כתמים לבנים על העור יכולים להיות קשים לטיפול, אך בעזרת שני התרופות הביתיות הפופולריות הללו, ניתן לצמצם את המראה שלהם.מיץ לימון וחשיפה לשמש ואלוורה הם שניהם בטוחים לשימוש והם שימשו במשך דורותלטפל בכתמים לבנים על העור.למידע נוסף, wikipedia.org מציע מבט מעמיק יותר על כתמים לבנים על העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן