דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בזיהום בעיניים – 18 תרופות של סבתא זמינות בבית ועוזרות בהחלמה
dbddad dcddadc ddddddd ddaddadddd  daadaddaddaa dadc dad

כיצד לטפל בזיהום בעיניים – 18 תרופות של סבתא זמינות בבית ועוזרות בהחלמה

מהי דלקת עיניים?

דלקת עיניים היא דלקת או זיהום בעין או רקמתו הסובבת.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל חיידקים, וירוסים, פטריות וטפילים.דלקות עיניים עלולות לגרום לאדמומיות, כאב, פריקה וראייה מטושטשת.כמה דלקות עיניים יכולות להוביל לסיבוכים חמורים, כמו אובדן ראייה.

טיפול בדלקת עיניים בבית

טיפול בדלקת עיניים בבית ניתן לעשות עם כמה תרופות פשוטות.18 הסעדים של סבתא אלה זמינים בבית ויכולים לעזור בהחלמת זיהומי עיניים כאשר משתמשים בהם כראוי.

1.תמיסת מי מלח

ניתן להשתמש בתמיסת מי מלח כדי לשטוף את העין ולהסיר כל גירויים או חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1/2 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.הכניסו את הפיתרון לכוס או בקערה נקייה והשתמשו בספל טפטוף או בעין כדי להכניס את התמיסה בעין הנגועה.

2.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת דלקת ואי נוחות הקשורים לזיהום בעיניים.כדי להפוך את הדחיסה, משרים מטלית נקייה במים חמים ולסחוב את עודפי המים.הניחו את הבד על העין הנגועה למשך 10 דקות, וחזרו על התהליך לפי הצורך.

3.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי להפחית דלקת וגירוי הקשורים לזיהום בעיניים.כדי להשתמש בשקית תה, תלול שקית תה במים חמים למשך מספר דקות.ברגע שקית התה התקררה, הניחו אותו מעל העין הנגועה במשך 10 דקות.חזור על התהליך לפי הצורך.

4.דבש

לדבש תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בעיניים.כדי להשתמש בדבש, מרחו כמות קטנה של דבש על כדור כותנה וטיפלו בו בעין הנגועה.השאירו את הדבש במשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בעיניים.לשימוש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס 1/2 מים חמים.השתמש בכוס טפטפת או עיניים כדי להכניס את הפיתרון בעין הנגועה.

6.מלפפון

למלפפון יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בעיניים.כדי להשתמש במלפפון, חותכים מלפפון לפרוסות והניחו אותם על העין הנגועה למשך 10 דקות.

7.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בעיניים.כדי להשתמש בשמן קיק, מרחו כמות קטנה של שמן קיק על כדור כותנה וטיפלו בו בעין הנגועה.השאירו את שמן הקיק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בעיניים.כדי להשתמש בשום, מרסקים ציפורן שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות מים.מרחו את התערובת על כדור כותנה וטבלו אותה בעין הנגועה.השאירו את השום במשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בעיניים.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על כדור כותנה.טבלו את כדור הכותנה בעין הנגועה.השאירו את האלו ורה במשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.חומצה בורית

לחומצה בורית יש תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בעיניים.כדי להשתמש בחומצה בורית, ערבבו 1 כפית של חומצה בורית ב 8 אונקיות של מים חמים.השתמש בכוס טפטפת או עיניים כדי להכניס את הפיתרון בעין הנגועה.

11.כוסברה

לכוסברה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בעיניים.כדי להשתמש בכוסברה, הרתיחו 1 כפית זרעי כוסברה בארבע גרם מים למשך 10 דקות.מסננים את הפיתרון והשתמשו בספל טפטוף או בעין כדי להכניס אותו לעין הנגועה.

12.בזיל

לבזיליות יש תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בעיניים.

סבתות היו פאSsing תרופות ביתיות לזיהומים בעיניים במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום.מאמר זה יסביר כיצד לטפל בדלקת עיניים באמצעות 18 תרופות ביתיות נפוצות.זה ידון גם ביתרונות של סעדים אלה, כיצד להשתמש בהם בבטחה ולספק קטע שאלות נפוצות לקוראים להתייחס אליו.בנוסף, תיכלל קישור להגדרה של Wikipedia.org לגבי דלקות עיניים.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להאיץ את תהליך ההתאוששות ולהפחית את אי הנוחות.

H2: היתרונות של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לזיהומים בעיניים הם חלק מהטיפולים העתיקים ביותר שקיימים.תרופות אלה פשוטות, טבעיות וקלות לגישה.חלק מהיתרונות שלהם כוללים:

• עלות נמוכה: מרבית הסעדים הללו זמינים בבית, כך שלא תצטרך לרכוש מרכיבים או מוצרים מיוחדים.

• בטוח: הסעדים של סבתא הם טבעיים ובטוחים עבור רוב האנשים.

• יעיל: תרופות אלה שימשו במשך דורות והוכחו כיעילות בטיפול בזיהומים בעיניים.

H2: כיצד להשתמש בתרופות של סבתא

חשוב להשתמש בתרופות אלה בבטחה ובכינות על מנת להפיק מהם את המרב.להלן רשימת טיפים שכדאי לזכור בעת השימוש בתרופות של סבתא:

• תמיד שטפו את הידיים לפני שתפעילו תרופה כלשהי על העיניים.

• עקוב אחר ההוראות בזהירות;אל תסטה מהמתכון.

• אם יש לך תגובה אלרגית, הפסיק להשתמש בתרופה ופנה לטיפול רפואי.

• להבין את תופעות הלוואי הפוטנציאליות של התרופה לפני השימוש בה.

• שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה משתמש בסעד כלשהו אם יש לך מצב רפואי בסיסי.

H3: 1. אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לזיהומי עיניים שיכולים להפחית דלקת ולהרגיע את אי הנוחות.כדי להשתמש בו, חתוך עלה אלוורה וחילץ את הג’ל.החל את הג’ל על האזור המושפע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

H3: 2. תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.כדי להשתמש בו, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים.אפשר לתה להתקרר ואז להשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התה על העין המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

ת: תדירות השימוש תלויה בתרופה ובחומרת הזיהום.עדיף לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולא להשתמש בתרופה לעתים קרובות יותר ממה שמומלץ.אם הזיהום אינו משתפר, דבר עם הרופא שלך לקבלת עצות נוספות.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לילדים?

ת: רבים מהתרופות הללו בטוחים לילדים, אך עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.

לסיכום, הסעדים של סבתא לזיהומים בעיניים הם טיפולים פשוטים, טבעיים ויעילים.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את אי הנוחות ולהאיץ את תהליך ההחלמה.עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה.בנוסף, קישור להגדרה של Wikipedia.org לגבי זיהומי עיניים ניתן להתייחסות נוספת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן