דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בזיהום עיניים – 16 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ואיכות
dddaddc ddddddd daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc

טיפול בזיהום עיניים – 16 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ואיכות

מה זה זיהום בעיניים?

זיהום עיניים, המכונה גם זיהום עיניים, הוא זיהום המשפיע על העין או על הרקמה הסובבת אותה.זה עלול להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים, פטריות או טפילים.תסמינים שכיחים של זיהום בעיניים כוללים אדמומיות, נפיחות, כאב, פריקה וראייה מטושטשת.ניתן לטפל בדלקות עיניים באנטיביוטיקה, אנטי -ויראלים, אנטי -פטריות ותרופות אחרות.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.

16 הסעדים של סבתא לטיפול בזיהום עיניים

1. אלוורה: ג’ל אלוורה שימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים ולהפחתת דלקת.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

2. דבש: דבש שימש מאז ימי קדם לטיפול בדלקות עיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

3. כורכום: כורכום שימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

4. שמן קוקוס: שמן קוקוס משמש מאז ימי קדם לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.החל כמה טיפות של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום לצורך הקלה.

5. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע מספר פעמים ביום להקלה.

6. קמומיל: קמומיל שימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.תלול כפית פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך עשר דקות, ואז מסננים את התה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע מספר פעמים ביום להקלה.

7. שקיות תה: שקיות תה שימשו מאז ימי קדם לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע כי הטאנינים בתה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.משרים שקית תה במים חמים למשך עשר דקות, ואז הניחו את שקית התה ישירות על האזור הפגוע במשך חמש עשרה דקות מספר פעמים ביום להקלה.

8. זרעי כוסברה: זרעי כוסברה שימשו ברפואה מסורתית במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.טוחנים כף של זרעי כוסברה עם מים לייצור משחה, ואז החל את העיסה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

9. קלנדולה: קלנדולה שימשה ברפואה מסורתית במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.טוחנים כף של פרחי קלנדולה עם מים לייצור משחה, ואז החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע מספר פעמים ביום להקלה.

10. Goldenseal: Goldenseal שימש מאז ימי קדם לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כפית אחת של אבקת זהב עם כוס מים אחת ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע מספר פעמים ביום עבור Rאליף.

11. לוז מכשפה: לוז מכשפה משמש מאז ימי קדם לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים אחת ומרחים את התערובת ישירות על האזור הנגוע מספר פעמים ביום להקלה.

12. עיניים: עיניים משמשות מאז ימי קדם לטיפול בזיהומים בעיניים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.תלול כפית עשבי תיבול עין בכוס מים חמים למשך עשר דקות, ואז מסננים את התה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע מספר פעמים ביום להקלה.

13. שמן לבנדר: נעשה שימוש בשמן לבנדר

תרופות ביתיות פשוטות לזיהום בעיניים

דלקות עיניים יכולות להיות מאוד לא נוחות, אך ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.להלן 16 תרופות מנוסות ואמויות שהועברו מסבתות לאורך השנים.

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית כל דלקת ולהרגיע את העין.פשוט קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים, ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.

2.תמיסת מלח

שימוש בתמיסת מלח הוא דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.פשוט מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את העין הנגועה.

3.שקיות תה

הנחת שקית תה לחה על העין יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את האזור.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז תן לו להתקרר לפני שמריחה אותו על העין.

4.דבש

לדבש יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש על העין הנגועה ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.כורכום

כורכום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בו לזיהום בעיניים, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם והשתמשו בו כסיסה.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לחלץ כמה ג’ל אלוורה טרי ומרחי אותו על האזור הנגוע.

7.תפוח אדמה

ניתן להשתמש בסורג תפוח אדמה וחילוץ את המיץ לטיפול בזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח את המיץ על האזור הנגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.בזיל

בזיליקום יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.פשוט מרסקים כמה עלי בזיליקום ומוציאים את המיץ.מרחו את המיץ על האזור הנגוע ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולהשתמש בו כעופרת.

10.קמומיל

לקמומיל יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות, ואז תן לו להתקרר לפני שמריחה אותו על העין.

11.כוסברה

ניתן להשתמש בכוסברה לטיפול בזיהום בעיניים.פשוט מרסקים כמה עלי כוסברה ומוציאים את המיץ.מרחו את המיץ על האזור הנגוע ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

12.שמן זית

שמן זית כולל תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן זית על העין הנגועה ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

13.מלפפון

למלפפון ישתכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.פשוט פורסים מלפפון ומניחים את הפרוסות על העין הנגועה למשך מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

14.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בזיהום בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ולהשתמש בה כעיצוב.

15.שום

לשום תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לזיהום בעיניים.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומוציאים את המיץ.למרוח את המיץ

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן