דף הבית » תרופות סבתא » העין נפוחה – 16 סעדים סבתא זמינים בבית ומבוססים על ניסיון
ddaddf dadaddd  dadadddd daddaad ddeddaddd ddddaa dded

העין נפוחה – 16 סעדים סבתא זמינים בבית ומבוססים על ניסיון

כאב ונפיחות של העין יכולים להיות בעיה נפוצה שעומדים בפני אנשים רבים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו אלרגיות, זיהומים ואפילו מכה בעין.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות ויעילות ששימשו את הסבתות לאורך השנים לטיפול בנפיחות בעיניים.להלן, נדון ב -16 בסעדים שנבדקו בזמן וכיצד תוכל להשתמש בהם כדי להפחית את הנפיחות ולשפר את בריאות העיניים שלך.

1.קומפרסים קרים

השיטה המומלצת ביותר לטיפול בנפיחות בעיניים היא ליישם קומפרסים קרים.ניתן להכין אותם עם מטלית לחה או אפילו שקית ירקות קפואים.פשוט הניחו את הדחיסה על העין המושפעת למשך 10 דקות בכל פעם.חזור על טיפול זה כמה פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת והנפיחות.

2.מלפונים

תרופה ביתית פופולרית נוספת לנפיחות בעיניים היא להשתמש במלפפונים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות עבות ולהניח אותם מעל העין הפגועה.המלפפון יסייע בהפחתת הדלקת והשפעות הקירור שלו יכולות לעזור להפחית את הנפיחות.

3.שקיות תה

השריית שקיות תה במים ואז למרוח אותם על העין היא דרך נהדרת להפחית את הנפיחות.נוגדי החמצון בתה עוזרים להפחתת הדלקת והדחיסה החמה יכולים גם לעזור להרגיע את העין.

טיפ:

הקפידו להשתמש בשקית תה שחור ולא שקית תה ירוק.תה ירוק מכיל קפאין שיכול לעצבן את העין.

4.תה קמומיל

ניתן להשתמש בתה קמומיל גם לטיפול בנפיחות בעיניים.תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך כמה דקות ואז נותנים לו להתקרר.ברגע שהוא קריר מספיק, החל את שקית התה על העין המושפעת במשך 10 דקות.תה הקמומיל יסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העין.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לנפיחות בעיניים.פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על העין הפגועה באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.חומץ סיידר תפוחים יסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העין. קומרי: סבתות השתמשו בתרופות ביתיות במשך דורות רבים בטיפול בעיניים נפוחות.בעוד שסעדים מסוימים עשויים שלא להיות יעילים כמו הטיפולים התרופתיים המודרניים, הם עדיין כדאי לקחת בחשבון.מאמר זה דן ב -16 בסעדים אלה, יחד עם היתרונות והסיכונים הפוטנציאליים שלהם.בנוסף, יש קטע שאלות נפוצות לענות על שאלות נפוצות לגבי עיניים נפוחות.

תסמינים של עיניים נפוחות

הסימפטום השכיח ביותר לעין נפוחה הוא נפיחות ואדמומיות של האזור סביב העין.תסמינים אחרים עשויים לכלול כאבים, גירוד, יובש והפרשות מהעין.במקרים מסוימים, האזור עשוי להיות רך למגע.במקרים חמורים יותר, העין עלולה להיות נפוחה או הראייה עלולה להיפגע.

תרופות ביתיות לעיניים נפוחות

ישנם מגוון של תרופות ביתיות זמינות לטיפול בעיניים נפוחות.להלן 16 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על העין הפגועה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן לייצר אותו על ידי השריית מטלית נקייה במים קרים ומריחתו על העין.יש לשנות את הדחיסה באופן קבוע כדי לשמור על הקירור של האזור.

2.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי להפחית נפיחות ודלקת.מניחים שקית תה חם על העין המושפעת למשך 10-15 דקות.נוגדי החמצון והטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מניחים פרוסות מלפפון מצוננות מעל העין המושפעת במשך 20 דקות.תחושת הקירור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה יכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.חותכים תפוח אדמה לפרוסות ומניחים אותם על העין המושפעת למשך 10 דקות.העמילן בתפוח האדמה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

5.אלוורה

אלוורה יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיותומרחי ג’ל אלוורה ישירות על העין המושפעת והשאיר אותה למשך 10 דקות.תחושת הקירור יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפות יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מרחו כמה טיפות של לוז מכשפה ישירות על העין הפגועה והשאירו אותה למשך 10 דקות.המאפיינים המפוארים של לוז המכשפה יכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

7.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.משרים מטלית נקייה בתה קמומיל ומניחים אותו מעל העין הפגועה במשך 10 דקות.התכונות האנטי דלקתיות של קמומיל יכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

8.תה ירוק

תה ירוק יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.משרים מטלית נקייה בתה ירוק ומניחים אותו מעל העין הפגועה במשך 10 דקות.נוגדי החמצון בתה ירוק יכולים לעזור להפחית דלקת ואודם.

9.שמן לבנדר

שמן לבנדר יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על העין הפגועה והשאירו אותו למשך 10 דקות.התכונות האנטי -חיוביות של שמן לבנדר יכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

10.כורכום

כורכום יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית מים ומורחים את העיסה ישירות על העין המושפעת.התכונות האנטי דלקתיות של הכורכום יכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

11.דבש

דבש יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על העין המושפעת והשאירו אותה למשך 10 דקות.התכונות האנטי דלקתיות של דבש יכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

12.מלפפון ומיץ תפוחי אדמה

מלפפון ומיץ תפוחי אדמה יכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מערבבים חלקים שווים של מלפפון ומיץ תפוחי אדמה ומורחים ישירות על העין המושפעת.תחושת הקירור של המיץ יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

13.חלב

חלב יכול לעזור להפחית דלקת ואודם.משרים מטלית נקייה בחלב קר ומניחים אותו מעל העין הפגועה במשך 10 דקות.חומצת החלב בחלב יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

14.מי ורדים

מי ורדים יכולים לעזור להפחית דלקת ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן