דף הבית » תרופות סבתא » דלקות עיניים – 19 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות
ddcdaddaa daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa dd

דלקות עיניים – 19 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות

בעיניים יש את זה – 19 תרופות שאושרו על סבתא לטיפול בדלקות עיניים

העיניים הן ללא ספק האיברים החשובים ביותר בגופנו.אנו סומכים עליהם למראהנו, על היכולת שלנו להעריך את היופי ועל היכולת שלנו להבחין בסכנה.לרוע המזל, העיניים מועדות גם לזיהום.רבים מאיתנו סבלו מצורה כלשהי של דלקת עיניים בחיינו, החל מקלה לחמורה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות בטוחות ויעילות המשמשות במשך שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.להלן 19 מהתרופות הטובות ביותר שאושרו על סבתא לטיפול בזיהומים בעיניים.

לטפל בדחיסה חמה

דחיסה חמה היא אחת התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לטיפול בזיהומים בעיניים.החלת דחיסה חמה על העיניים יכולה לעזור להפחית אדמומיות, דלקת וגירוי.זה יכול גם לעזור לשחרר ולהסיר ריר, לכלוך ופסולת שיכולים לגרום לזיהומים בעיניים.כדי להכין דחיסה חמה, פשוט להשרות בד במים חמים ומורחים אותו על העיניים למשך מספר דקות.

השתמש בדבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה לזיהומי עיניים.יש לו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.דבש יכול גם לעזור לשחרר ולהסיר ריר מהעיניים.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט מרחו כמות קטנה של דבש על מטלית נקייה ומורחים אותו על העיניים למשך מספר דקות.

השתמש בעיניים

Eyebright הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בדלקות עיניים.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בעיניים כתרופה, פשוט תלול כפית העשב במים רותחים ומאמץ.אפשר לנוזל להתקרר ואז למרוח אותו על העיניים במטלית נקייה.

למרוח פרוסות תפוחי אדמה גולמיות

פרוסות תפוחי אדמה גולמיות יכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות בעיניים.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומורחים ישירות על העיניים למשך מספר דקות.העמילן בתפוח האדמה יכול לעזור להרגיע את העיניים ולהפחית את הדלקת.

השתמש בתה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה, פשוט תלול כפית קמומיל במים רותחים ומאמץ.אפשר לנוזל להתקרר ואז למרוח אותו על העיניים במטלית נקייה.

טיפ ייחודי: לאחר החלת הסעדים שלמעלה, הקפידו לשטוף את העיניים במים קרירים ונקיים כדי לסייע בהסרת כל שאריות.

השתמש באלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, פשוט חלץ את הג’ל מעלי הצמח והחל ישירות על העיניים בעזרת ספוגית כותנה.

החל מלפפון

מלפפונים משמשים זה מכבר לטיפול בדלקות עיניים.קרירות המלפפון יכולה לעזור להפחית את אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש במלפפון כתרופה, פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות ומורחים ישירות על העיניים למשך מספר דקות.

השתמש במי ורדים

מי ורדים משמשים זה מכבר לטיפול בזיהומים בעיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש במי ורדים כתרופה, פשוט החל כמה טיפות מי ורדים על מטלית נקייה ומרחי אותם על העיניים למשך מספר דקות.

למרוח קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות בעיניים.כדי ליצור קומפרס קר, פשוט להשרות מטלית במים קרים ומורחים אותו על העיניים למשך מספר דקות.

השתמש בכורכום

כורכום משמש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים חמים ליצירת משחה.החל את ה- PASישירות לעיניים עם ספוגית כותנה.

השתמש בשמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בשמן קיק כתרופה, פשוט מרחו כמה טיפות של שמן קיק על מטלית נקייה ומורחים אותו על העיניים למשך מספר דקות.

השתמש ב- CALENDULA

קלנדולה היא עשב ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.יש לו אנטי דלקתיות ו

כיצד לטפל בדלקות עיניים עם הסעדים של סבתא

דלקות עיניים יכולות לגרום למגוון תסמינים, כולל אדמומיות, גירוד, עיניים מימיות ורגישות לאור.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא בטוחים ויעילים שיכולים לעזור בטיפול בזיהומים אלה.להלן 19 תרופות של סבתא מצוינת ובטוחה שיכולים לעזור לטיפול בזיהומים בעיניים.

1.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על העין הנגועה יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.משרים מטלית נקייה במים חמים, סובבים אותו ואז החל אותו על העין המושפעת למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

2.שקיות תה

שימוש בשקית תה ספוגה במים חמים יכול לעזור להרגיע את העין הנגועה.אפשר לשקית התה לתלול במים חמים למשך חמש דקות ואז מניחים אותו על העין הנגועה למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

3.קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בעין הנגועה.משרים מטלית נקייה במים קרים, סובבים אותו ואז מורחים אותו על העין המושפעת למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

4.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות.מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ואז משתמשים בתערובת כדי לשטוף את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעין הנגועה.פשוט טבלו מטלית נקייה לאיזה שמן קיק ואז מרחו אותו על העין המושפעת למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

6.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ובעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-פטריאליות.חלץ את הג’ל מצמח אלוורה ואז השתמש בו כדי לעסות את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

7.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעין הנגועה.שקית תה קמומילית אחת תלולה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מאפשרת לתערובת להתקרר.השתמש בתערובת המקוררת כדי לשטוף את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

8.Goldenseal

Goldenseal הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-פטריאליות.הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של גולדנסיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז אפשרו לתערובת להתקרר.השתמש בתערובת המקוררת כדי לשטוף את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

9.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.משרים כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.השתמש בתערובת המקוררת כדי לשטוף את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

10.מלפפון

מלפפונים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעין הנגועה.חותכים מלפפון טרי לפרוסות דקות ואז מניחים את הפרוסות על העין הפגועה למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

11.קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ובעלת תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-פטרייתיות.הכינו תה על ידי תלול כפית קלנדולה בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.השתמש בתערובת המקוררתE לשטוף את העין הנגועה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעין הנגועה.משרים מטלית נקייה בלוז המכשפה ואז החל אותו על העין המושפעת למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

13.חומצה בורית

חומצה בורית היא חיטוי טבעי ויכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.כך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן