דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להפוך חניכיים נסוגות – 22 תרופות של סבתא פופולרית וותיקה
dbddad dcddadda ddaddbdddd dadaddddaa  daadaddaddaa dadc da

כיצד להפוך חניכיים נסוגות – 22 תרופות של סבתא פופולרית וותיקה

מה גורם לחניכיים נסוגות וכיצד למנוע זאת

חניכיים נסוגות הן בעיית שיניים נפוצה העלולה להוביל לרגישות, נשימה רעה ובעיות בריאות אוראליות אחרות.זה נגרם על ידי מספר גורמים, כולל היגיינת דרך הפה לקויה, עישון ואפילו נטייה גנטית.למרבה המזל, ישנן כמה דרכים שונות למנוע ואף הפוך חניכיים נסוגות.

אחת הדרכים הטובות ביותר למניעת חניכיים נסוגות היא לתרגל היגיינת אוראלית טובה.זה כולל צחצוח פעמיים ביום, חוט דנטלי מדי יום ושימוש במגרד לשון.צעדים פשוטים אלה יכולים לעזור בהסרת רובד וחיידקים מהשיניים והחניכיים שלך, ולהפחית את הסיכוי למיתון חניכיים.

אם כבר יש לך חניכיים נסוגות, ישנם מספר טיפולים זמינים.אלה כוללים נהלי שיניים כמו שתלי חניכיים, הפחתת עומק הכיס וטיפול בלייזר.כל אחד מהנהלים הללו יכול לעזור להפחית את כמות מיתון החניכיים, ויכול גם לעזור במניעת מיתון נוסף.

22 הסעדים של סבתא ותיקה להפוך את החניכיים הסובבות

בנוסף לטיפולים המפורטים לעיל, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להפוך חניכיים נסוגות.להלן 22 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא הזקנה:

1.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול עתיק הכרוך בהסתובבות שמן בפה עד 20 דקות בכל פעם.זה עוזר להוציא חיידקים מהחניכיים שלך, ולהפחית את הסיכון למיתון מסטיק.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה, ומסייעים להפחית את הסיכון למיתון חניכיים.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה, וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי בחניכיים.כדי להשתמש באלוורה, מערבבים כפית הג’ל עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו לצורך חניכיים נסוגות, מערבבים 2 טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית דלקת בחניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, שיכולים לעזור להפחית את הסיכון למיתון חניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כוס מיץ חמוציות עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון למיתון חניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים 2 טיפות שמן ציפורן עם כף שמן קוקוס.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי בחניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הסיכון למיתון מסטיק.להשתמש בו, מערבבים כפית של מי חמצן עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חלק 2: תרופות טבעיות להיפוך חניכיים נסוגות

אמנם ישנם טיפולים רפואיים שיכולים לעזור להפוך חניכיים נסוגות, אך ישנם גם הרבה תרופות טבעיות או ביתיות ששימשו במשך דורות.סעדים אלה הם לרוב לא יקרים וניתן לעשות זאת בנוחות הבית שלך.

1.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק הכרוך בהפחתת שמן בפה עד 20 דקות.הוצע כי הדבר יכול לעזור להפוך חניכיים נסוגות על ידי הפחתת דלקת, קידום ייצור הרוק ואיזון בין pH של הפה.השמנים הנפוצים ביותר המשמשים למשיכת שמן הם שמן קוקוס וחמניות.

2.שטיפות מי מלח

שטיפות מי מלח משמשות זה מכבר כדי לסייע במגוון בעיות בריאות הפה, כולל חניכיים נסוגות.מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת, לקדם ייצור רוק ולהילחם בחיידקים.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וסובבים אותם בפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

3.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לסייע בהפוך חניכיים.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לכוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על החניכיים שלך באמצעות ספוגית כותנה.

4.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית למגוון בעיות בריאות בעור ובריאות הפה, כולל חניכיים נסוגות.אלוורה יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.אתה יכול להשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח אלוורה ישירות על החניכיים שלך או לערבב אותו במים ולהשתמש בו כשטיפה בפה.

5.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לסייע בהפוך חניכיים.אתה יכול למרוח אותו ישירות על החניכיים שלך עם ספוגית כותנה או לערבב אותו עם מים ולהשתמש בו כשטיפת פה.

סיכום

הפיכת חניכיים נסוגה אפשרית, ויש גם תרופות רפואיות וטבעיות שיכולות לעזור.תרופות טבעיות כוללות משיכת שמן, שטיפות מי מלח, שמן עץ התה, אלוורה ושמן קוקוס.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות יעילים כמו טיפולים רפואיים, אך לרוב הם יקרים הרבה יותר ויכולים להיעשות בנוחות הבית שלך.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות להיפוך חניכיים נסוגות?

א: כמה תרופות טבעיות להיפוך חניכיים נסוגות כוללות משיכת שמן, שטיפות מי מלח, שמן עץ התה, אלוורה ושמן קוקוס.

ש: כיצד אוכל ליישם את הסעדים האלה?

א: אתה יכול למרוח תרופות אלה ישירות על החניכיים שלך עם ספוגית כותנה או לערבב אותם עם מים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.

השימוש בתרופות טבעיות להיפוך חניכיים נסוגות קיים במשך מאות שנים, ובעוד שחלק מהתרופות הללו לא יכולות להיות יעילות כמו טיפולים רפואיים, הם לעתים קרובות יקרים הרבה יותר ויכולים להיעשות בנוחות הבית שלך. התייעץ תמיד עם הרופא שלך תחילה לפני שתנסה לאף אחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן