דף הבית » תרופות סבתא » כינים ערוותיות – 17 תרופות סבתות מועילות על בסיס מרכיבים טבעיים

כינים ערוותיות – 17 תרופות סבתות מועילות על בסיס מרכיבים טבעיים

מה הם כינים ערוות?

כינים ערוותיות, הידועות גם בשם סרטנים, הם חרקים זעירים וטפיליים החיים באזור השיער הערווה של בני אדם.הם גלויים לעין בלתי מזוינת והם בערך בגודל זרע שומשום.הם ניזונים מדם אנושי ומתפשטים באמצעות מגע פיזי קרוב, בדרך כלל במהלך פעילות מינית.ניתן לפרוס כינים ערוותיות גם דרך שיתוף בגדים, מגבות, מצעים ופריטים אישיים אחרים.

17 הסעדים של סבתא טבעית לכינים ערוות

להלן רשימה של תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע במאבק בכינים ערווה:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור, כולל כינים.נחשב שיש לו תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הנגוע.

2.שמן נים

שמן נם הוא שמן אתרי נוסף ששימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי העור.על פי ההערכה, היא מכילה תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מדללים כמה טיפות של שמן נם בשמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הנגוע.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית ששימשה במשך דורות לטיפול במצבי העור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, דללו כמה כפות חומץ תפוחים בכוס מים והמרחו על האזור המושפע.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, דללו כמה טיפות של ג’ל אלוורה בשמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הפגוע.

5.ציפורן

ציפורן הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי העור.הם חושבים שהם מכילים תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בהם, ריסקו כמה שיני ציפורן לאבקה עדינה ומערבבים עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הפגוע.

6.לבנדר

לבנדר הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, דללו כמה טיפות של שמן לבנדר בשמן נשא, כמו שמן זית, והפעילו על האזור הנגוע.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית ששימשה במשך דורות לטיפול במצבי העור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מדללים כמה כפות מיץ לימון בכוס מים והפעילו על האזור הפגוע.

8.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי העור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום לעיסה עדינה ומערבבים עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הפגוע.

9.בצל

בצל הוא תרופה טבעית ששימשה במשך דורות לטיפול במצבי העור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, לרסק כמה חתיכות בצל לעיסה עדינה ומערבבים עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הפגוע.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור.נחשב כי הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שעשוי לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, דללו כמה טיפות לוז מכשפה בכוס מים

חלק 2: התרופות של סבתא לכינים ערווה

כינים ערוותיות, הידועות גם בשם סרטנים, הם בעיה נפוצה עבור אנשים רבים.ואילו חובש מרשםאטיון יעיל בטיפול במצב, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול ולמנוע נגיעות בכירים ערווה.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.כאשר מיושמים באופן אקטואלי, זה יכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים 10 טיפות של השמן עם 2 כפות שמן זית.לעסות את התערובת לאזור הפגוע ולהשאיר אותה למשך שעה.יש לשטוף אותו במים חמים והשתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

2.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית להתפשטות כינים.כדי להשתמש בשום, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם שתי כפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה לפחות שעה אחת.יש לשטוף אותו במים חמים והשתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

3.חומץ לבן

חומץ לבן הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, ערבבו חלק אחד חומץ לבן עם מים חלק אחד והחל אותו על האזור הפגוע.השאר אותו למשך שעה ואז יש לשטוף אותו במים חמים.השתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

4.שמן נים

שמן נם הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, מערבבים 10 טיפות שמן נים עם שתי כפות שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאר אותו למשך שעה ואז יש לשטוף אותו במים חמים.השתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

5.שטיפת פה ליסטרין

שטיפת פה ליסטרין היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, מערבבים ליסטרין חלק אחד עם מים חלק אחד והחל אותם על האזור המושפע.השאר אותו למשך שעה ואז יש לשטוף אותו במים חמים.השתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

6.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא חומר סיכה טבעי שיכול לעזור לחנוק כינים.כדי להשתמש בו, החל ג’לי נפט על האזור המושפע והשאיר אותו בן לילה.יש לשטוף אותו במים חמים והשתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחנוק כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, החל שמן קוקוס על האזור המושפע והשאיר אותו על לילה.יש לשטוף אותו במים חמים והשתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, מערבבים 10 טיפות שמן לבנדר עם שתי כפות שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאר אותו למשך שעה ואז יש לשטוף אותו במים חמים.השתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים וביצותיהם.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ בצל אחד עם חלק אחד עם מים אחד והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך שעה ואז יש לשטוף אותו במים חמים.השתמש במסרק שיניים עדינות כדי להסיר את כל הכינים והביצים שנותרו.

סיכום

הסעדים של סבתא מספקים דרך יעילה וטבעית לטיפול בתנופויות בכינים ערווה.חלק מהתרופות היעילות ביותר כוללות שמן עץ התה, שום, חומץ לבן, שמן נם, ליסטרין, ג’לי נפט, שמן קוקוס, שמן לבנדר ומיץ בצל.ניתן להשתמש בכל הסעדים הללו באופן אקטואלי כדי לעזור להרוג כינים וביצים שלהם.בנוסף, שימוש במסרק שיניים עדינות לאחר יישום תרופות אלה יכול לעזור להבטיח כי כל הכינים והביצים יוסרו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן