דף הבית » תרופות סבתא » כינים בשיער – 3 תרופות של סבתא להרגיע וותיקים

כינים בשיער – 3 תרופות של סבתא להרגיע וותיקים

כינים בשיער – 3 תרופות של סבתא להרגיע

המחשבה על כינים בשיער שלך יכולה להיות מציקה להפליא עבור כל אחד.אמנם קיימים מספר טיפולים העומדים לרשותם למיגור כינים, אך אנשים רבים נזהרים מתופעות הלוואי הפוטנציאליות שיכולות להגיע עם טיפולים אלה.למרבה המזל, ישנן כמה שיטות מנוסות ואמינה שהועברו מדור לדור, המכונות תרופות של סבתא, שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את הגירוי שנגרם כתוצאה מכך.להלן שלוש מהתרופות הפופולריות ביותר לכינים ששימשו את הסבתות בכל רחבי העולם.

שטיפת חומץ

חומץ הוא אחד התרופות הביתיות החזקות ביותר לכינים, והוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בקרקפת המגרדת והגוערת הנגרמת על ידי כינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חומץ לבן אחד עם מים עם מים אחד בקערה.ברגע שהתערובת מוכנה, מרחי אותה על הקרקפת ועסה אותה למשך מספר דקות.לאחר מכן, אפשרו לו לשבת כרבע שעה לפני שטיפתו במים חמים.תרופה זו עוזרת להרגיע את הגירוד הנגרם על ידי כינים, וגם עוזרת לשחרר את ביצי הכינים מפיר השיער.

טיפול בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה נפלאה לכינים, מכיוון שהוא עוזר לחנוק את הכינים ולשחרר את הביצים מפיר השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו כמה כפות שמן קוקוס ועסה אותו לקרקפת.אפשר לו לשבת כ -30 דקות לפני השטיפה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי

כשאתה משתמש בתרופה ביתית לכינים, חשוב לוודא שאתה משתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים מהשיער.לשם כך, סעו באזורים קטנים של השיער והשתמשו במסרק כדי לסרק בעדינות בכל קטע.זה עוזר להבטיח כי כל הכינים והביצים יוסרו.

שום ושמן מינרלי

שום ידוע בתכונותיו הרפואיות, והוא יכול לשמש גם כדי לסייע בטיפול בכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של שום ושמן מינרלי ומורחים אותה על הקרקפת.אפשר לו לשבת כ -30 דקות לפני השטיפה במים חמים.תרופה זו עוזרת לחנוק את הכינים ולשחרר את הביצים מפיר השיער.

שלושת הסעדים של שלוש הסבתות הללו הם דרך נהדרת להרגיע את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי כינים, וניתן להשתמש בהן לצד טיפולי כינים מסורתיים כדי להבטיח שהכינים מיוחלים לחלוטין.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי נכון.אם אתה עדיין חווה כינים לאחר השימוש בתרופות אלה, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לדון באפשרויות טיפול אחרות.

הסעדים של סבתא לכינים

כינים יכולות להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להרגיע ולהגן מפני התפשטות כינים.תרופות אלה פשוטות לשימוש ויעילות בטיפול בכינים, ולכן כדאי לנסות להם.

שטיפת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לכינים.האופי החומצי של החומץ יכול לעזור לפרק את הדבק בו משתמשים הכינים כדי לחבר לשיער.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת, ומקפיד לכסות את כל אזורי הראש.השאירו את התערובת למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

טיפול במיונז

מיונז משמש כתרופה לכינים מזה זמן רב.נהוג לחשוב שחומצות השומן במיונז עוזרות לחנוק את הכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של מיונז על הקרקפת והשיער.מכסים את הראש בכובע מקלחת או שקית ניילון והשאירו אותו למשך 3-4 שעות.לאחר מכן, יש לשטוף את המיונז במים חמים ושמפו.

טיפול בשום

שום הוא תרופה עוצמתית נגד ליזרים.הוא מכיל תרכובות המכילות גופרית שיכולות לעזור להדוף כינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסוק 2-3 ציפורןשל שום ומערבבים עם כמות קטנה של שמן זית.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה לפחות שעה לפני שטיפה אותה במים חמים.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

ניתן להשתמש בתרופות אלה לפי הצורך, אך חשוב להשתמש בהן בעקביות לתוצאות הטובות ביותר.

האם תרופות אלה בטוחות לילדים?

כן, הסעדים הללו בטוחים לשימוש בילדים, אך חשוב לבדוק עם רופא לפני השימוש באחד מהם.

סיכום

טיפול בכינים יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות של סבתות שיכולות לעזור להרגיע ולהגן מפני התפשטות כינים.חומץ תפוחים, מיונז ושום הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים.יש להשתמש בתרופות אלה בעקביות לתוצאות הטובות ביותר וחשוב לבדוק עם רופא לפני השימוש בהם בילדים. הגדרת wikipedia.org לגבי כינים בשיער – 3 תרופות של סבתא להרגיע וותיקים יכולים לספק מידע נוסףעל כינים ואיך להתייחס אליהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן