דף הבית » תרופות סבתא » כואב פה – 11 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת
dbddd dad  dcdcd dedadadd ddadadddd dadc daddaad dedddddaa

כואב פה – 11 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת

מה זה כואב בפה?

פצעי פה, או כיבים דרך הפה, הם נגעים כואבים שיכולים להופיע על החניכיים, השפתיים, הלשון, בתוך הלחיים וגג הפה.הם בדרך כלל נגרמים על ידי זיהום, גירוי או טראומה, והם יכולים לנוע בגודל מקטן לגדול.פצעים אלה יכולים להיות מאוד לא נוחים ועלולים להקשות על אכילה ושתייה.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות או ביתיות כדי להרגיע את פצעי הפה שלהם.

11 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת לפצעי פה

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחד התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לפצעי הפה.ההערכה היא כי היא יעילה להפחתת הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך למשך 30 שניות.עשה זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.על פי ההערכה, הוא יעיל בטיפול בפצעי בפה.כל שעליך לעשות הוא למרוח דבש ישירות על הכואב והשאיר אותו למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על מספר פעמים ביום.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות העשויות לעזור להפחית את הכאב, הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לפצעי הפה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קוקוס ישירות על הכאב והשאיר אותו מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על מספר פעמים ביום.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שלפי ההערכה היא יעילה בטיפול בפצעי בפה.פשוט מרחי ג’ל אלוורה ישירות על הכאבים והשאיר אותו למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על מספר פעמים ביום.

5.שקיות תה

על פי ההערכה, שקיות תה יעילות להפחתת הכאב והדלקת הקשורה לפצעי הפה.פשוט טובלים שקית תה במים חמים והניחו אותו ישירות על הכאב.השאר אותו לכמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על כמה פעמים ביום.

6.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שעלולות להועיל בטיפול בפצעי בפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך למשך 30 שניות.עשה זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום.

7.חלב מגנזיה

על פי ההערכה, חלב מגנזיה יעיל בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לפצעי הפה.פשוט טבלו כדור כותנה בחלב מגנזיה ומורחים אותו ישירות על הכאב.השאר אותו לכמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על כמה פעמים ביום.

8.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות העלולות להועיל בטיפול בפצעי הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך למשך 30 שניות.עשה זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום.

9.שום

על פי ההערכה, שום יעיל בטיפול בפצעי בפה.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על הכאב.השאר אותו לכמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על כמה פעמים ביום.

10.קומפרס קר

על פי ההערכה, קומפרס קר יעיל בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לפצעי הפה.פשוט טובלים מטלית נקייה במים קרים והניחו אותו ישירות על הכאבים.השאר אותו לכמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על כמה פעמים ביום.

11.עלי מרווה

על פי ההערכה, עלי מרווה יעילים בטיפול בפצעי בפה.פשוט מרתיחים כמה עלי מרווה במים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה ארבע פעמים ביום.

טיפ

חשוב לזכור שתרופות טבעיות עשויות להיות לא יעילות כמו טיפולים ללא מרשם.לכן עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות טבעיות.

טיפול בפצעי פה עם תרופות ביתיות

פצעי פה יכולים להיות כואבים ולא נוחים, ומקשים על האכילה, המנהליםk, ואפילו לדבר.אמנם קיימות תרופות רבות העומדות לטיפול בפצעים בפה, אך ישנם גם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות.להלן 11 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול בפצעי בפה.

1.אבקת אלום

אבקת אלום היא עיקרית טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לפצעי הפה.לשימוש, מערבבים כמות קטנה של אבקת אלום עם מים או חלב ומורחים אותה ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה ביסודיות.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית נפוצה לפצעי בפה.מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.חשוב לשטוף היטב לאחר השימוש כדי למנוע גירוי.

3.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש ישירות על הכאב והשאיר אותו מספר דקות לפני השטיפה.

4.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בנטרול החומצות בפה העלולות לגרום לגירוי.לשימוש, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על הכאבים.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה ביסודיות.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

6.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של יוגורט ישירות על הכאבים והשאיר אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

7.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, פשוט לעטוף כמה קוביות קרח בבד והחל אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות לפני הסרתם.

8.שקיות תה

תה מכיל טאנינים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, פשוט סבל שקית תה במים חמים למשך מספר דקות ואז למרוח אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

9.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, פשוט מערבבים כפית חלב של מגנזיה עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

10.מי חמצן

מי חמצן יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מערבבים כפית מי חמצן עם כמה טיפות מים ומורחים אותם ישירות על הכאבים.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מערבבים כפית לוז מכשפה עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על הכאבים.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

מסקנה

פצעי פה יכולים להיות כואבים ולא נוחים, ומקשה על אכילה, שתיה ואפילו לדבר.אמנם קיימות תרופות רבות העומדות לטיפול בפצעים בפה, אך ישנם גם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות.ניתן להשתמש ב -11 ללא מרשם וסבתות מיוחדות אלה כדי לסייע בטיפול בפצעי בפה ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות.

שאלות נפוצות

ש: מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לפצעי הפה?

א: התרופות הביתיות הטובות ביותר לפצעי בפה כוללים אבקת אלום, מי מלח, דבש, סודה לשתייה, חומץ תפוחים, יוגורט, קומפרסים קרים, שקיות תה, חלב מגנזיה, מי חמצן, ולוז מכשפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן