דף הבית » תרופות סבתא » פצעי פה – 24 הסעדים של סבתא נפלאה ומזינה
dadadad dad  ddadadddd dadc daddaad dadadcdd ddedddad

פצעי פה – 24 הסעדים של סבתא נפלאה ומזינה

מהם פצעי הפה?

פצעי פה, הידועים גם בשם פצעי קרם, הם כיבים קטנים שיכולים להופיע בפה, בתוך הלחיים, על הלשון או מתחת, גג הפה והחניכיים.הם יכולים להיות כואבים, מקשים על לאכול, לבלוע ואפילו לדבר.פצעי הפה יכולים להיות בעלי סיבות רבות ושונות, כולל לחץ, ליקויים תזונתיים, זיהומים נגיפיים או אפילו אלרגיות למזון.

הסעדים של סבתא לפצעי פה

ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול בפצעי בפה.להלן כמה מהטובים ביותר לנסות:

1.דבש

לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי פצעי בפה.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולעודד ריפוי.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה למשך כמה דקות.לירוק את זה לאחר התנשאות וחזור על מספר פעמים ביום.

3.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה, שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותים אותה מספר פעמים ביום.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים וסחפו אותה בפה במשך כמה דקות.לירוק את זה לאחר התנשאות וחזור על מספר פעמים ביום.

6.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי פצעים בפה.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

7.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות ואז השתמשו בתה כשטיפת פה.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים ושתה אותם מספר פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה למשך כמה דקות.לירוק את זה לאחר התנשאות וחזור על מספר פעמים ביום.

10.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, החל כמות קטנה של מיץ לימון טרי על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ושלטו אותו בפה למשך מספר דקות.לירוק את זה לאחר התנשאות וחזור על מספר פעמים ביום.

12.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית חלב של מגנזיה בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה למשך כמה דקות.לירוק את זה לאחר התנשאות וחזור על מספר פעמים ביום.

13.יוגורט

יוגורט עשיר בפרוביוטיקה, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, אכלו כוס של יוגורט רגיל מספר פעמים

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול בפצעי פה

פצעי פה יכולים להיות די לא נוחים ואפילו כואבים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות ששימשו להןדורות של סבתות לעזור להרגיע את פצעי הפה.ניתן להשתמש בתרופות אלה בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים.להלן 24 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה לפצעי פה.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית לפצעי בפה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות המסייעות להרגיע את האזור המושפע.לשימוש, תלול שקית תה של קמומיל במים רותחים למשך כעשר דקות.לאחר הקירור, השתמש בתה כששטיפה בפה או בגרגר.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית קלאסית לפצעי בפה.המלח עוזר להוציא כל נוזל או מוגלה שאולי הצטברו בכאבים.לשימוש, ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושימוש כשוטף או גרגר.חזור על זה מספר פעמים ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו כששטיפה או גרגר.חזור על זה מספר פעמים ביום.

4.ליקריץ

שורש ליקוריץ יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של פצעי הפה.לשימוש, תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, השתמש כשוטף בפה או בגרגר.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית לפצעי בפה.הג’ל ממפעל אלוורה עוזר להרגיע את האזור המושפע ולקדם ריפוי.לשימוש, החל את הג’ל ישירות על הכאב מספר פעמים ביום.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, החל כמות קטנה של דבש ישירות על הכאבים מספר פעמים ביום.

7.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה פופולרית לפצעי בפה.המגנזיום בחלב עוזר להרגיע את האזור המושפע ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כף חלב של מגנזיה בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפה או גרגר.

8.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים והשתמשו כששטיפה או גרגר.חזור על זה מספר פעמים ביום.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ושימוש כשוטף או גרגר.חזור על זה מספר פעמים ביום.

10.Echinacea

Echinacea הוא תרופה צמחית מסורתית לפצעי בפה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות המסייעות להרגיע את האזור המושפע.לשימוש, תלול שקית תה של Echinacea במים רותחים למשך כעשר דקות.לאחר הקירור, השתמש בתה כששטיפה בפה או בגרגר.

11.שום

שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, מועכים שן שום לעיסה ומורחים ישירות על הכאב מספר פעמים ביום.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לפצעי בפה.החומציות של החומץ מסייעת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי של הכאבים.לשימוש, מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים והשתמשו בשטיפה או גרגר.

13.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להרגיע את פצעי הפה.לשימוש, מערבבים כף לוז מכשפה בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפה או גרגר.

14.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא טבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן