דף הבית » תרופות סבתא » כדי להפחית חום – 19 הסעדים של סבתא בטוחה ומסורתית

כדי להפחית חום – 19 הסעדים של סבתא בטוחה ומסורתית

מהו חום?

חום, המכונה גם פירקסיה, הוא עלייה בטמפרטורת הגוף מעל הטווח הרגיל שלו.בדרך כלל זה נגרם על ידי זיהום, כמו שפעת או נגיפים אחרים.כאשר קיים חום, הגוף פועל להילחם בזיהום ולהחזיר את חום הגוף הבריא.

הסעדים של סבתא מסורתית להפחתת חום

במשך מאות שנים סבתות מסורתיות משתמשות בתרופות טבעיות כדי להפחית חום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ולימון מזור, יכולים לעזור להפחית את החום.ניתן ליהנות מתה אלה חמים או קרים, וניתן לתיקו אותם בדבש או בסוכר.

2.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על המצח והצוואר יכולה לעזור להפחית את החום.הטמפרטורה הקרה עוזרת להוריד את טמפרטורת הגוף.חשוב לשמור על הדחיסה קר על ידי החלפתו בחדש כל כמה דקות.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים להפחתת חום.נחשב לסייע באיזון רמות החומציות של הגוף, שיכולים לעזור להפחית חום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

4.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בשום להקלה על חום, הכינו תה שום על ידי הרתחת כוס מים אחת עם שתי שיני שום.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים להפחתת חום.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חום.פשוט מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.

6.שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו לבנדר ואקליפטוס, יכולים לעזור להפחית חום.ניתן להשתמש בשמנים אלה במפזר או להוסיף לאמבט חם.

7.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את החום.פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

8.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בכורכום להקלה על חום, הכינו תה כורכום על ידי הרתחת כוס מים אחת עם כפית כורכום אחת.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

9.בזיל

בזיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בזיליקום להקלה על חום, הכינו תה בזיליקום על ידי הרתחת כוס מים אחת עם שתי כפות עלי בזיליקום.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

10.חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בחילבה להקלה על חום, הכינו תה חילבה על ידי הרתחת כוס מים אחת עם כפית אחת של זרעי חילבה.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

11.יוגורט

יוגורט משמש במשך מאות שנים להפחתת חום.נחשב לסייע באיזון רמות החומציות של הגוף, שיכולים לעזור להפחית חום.פשוט לאכול כוס יוגורט רגיל פעמיים ביום.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בשמן קוקוס להקלה על חום, פשוט לעסות כמה טיפות שמן קוקוס על החזה והצוואר.

13.דלעת מרה

דלעת מרה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בדלעת מרה להקלה על חום, הכינו תה דלעת מרה על ידי הרתחת כוס מים אחת עם כף אחת של אבקת דלעת מרה.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

14.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להשתמש בזרעי חילבה להקלה על חום, הכינו תה חילבה על ידי הרתחת כוס מים אחת עם כפית אחת של זרעי חילבה.זן

תרופות ביתיות להפחתת חום

חום הוא סימפטום שכיח של מחלה ותגובה טבעית של הגוף להילחם בהאפיהעַל.בעוד שבדרך כלל חום אינו מסוכן כשלעצמו, הוא יכול להוות סימן למצב חמור יותר.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות בטוחות ומסורתיות שניתן להשתמש בהן להפחתת חום.

נוזלי שתייה

שתיית שפע של נוזלים היא אחד הצעדים החשובים ביותר בהפחתת החום.נוזלים עוזרים לשמור על לחות ולעזור לשטוף רעלים.מים הם הבחירה הטובה ביותר להידרציה, אך נוזלים אחרים כמו מי קוקוס, מיצי פירות, מיצי ירקות ותה צמחים יכולים גם הם לעזור.

קח אמבטיה קרירה

לקיחת אמבטיה קרירה, לא קרה, יכולה לעזור להפחית את החום.הקפידו להימנע מתקררות מדי והוסיפו כמה מלחי אפסום או סודה לשתייה למי האמבט כדי להקלה נוספת.

השתמש בקומפרס קר

החלת דחיסה קרה על המצח ואזורים אחרים בגוף יכולה לעזור להפחית את החום.ניתן להכין דחיסה קרה עם מטלית לחה שספגה במים קרים או בקוביות קרח עטופות במגבת דקה.

לנוח ולהירגע

קבלת מנוחה רבה חיונית להתאוששות מחום.המנוחה עוזרת לגוף לרפא ועוזרת להפחית חום.פעילויות מרגיעות כמו האזנה למוזיקה, קריאה או מדיטציה יכולות גם לעזור.

תרופות צמחיות להפחתת חום

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים להפחתת חום.להלן כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים להפחתת חום:

  • בזיליקום – בזיליקום הוא עשב מצוין להפחתת חום.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לארוחות.
  • קינמון-קינמון הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית חום.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לארוחות.
  • ג’ינג’ר-ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית חום.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לארוחות.
  • אלדרברי – אלדרברי שימש במשך מאות שנים כדי להילחם בזיהום ולהפחתת חום.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לארוחות.
  • מנטה – מנטה הוא עשב קירור שיכול לעזור להפחית חום.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לארוחות.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של נוזלי שתייה כשיש לך חום?

שתיית נוזלים רבים עוזרת לשמור על התייבשותך ועוזרת לשטוף רעלים.זה גם עוזר להפחית חום.

האם תרופות צמחיות בטוחות לשימוש כדי להפחית חום?

תרופות צמחי מרפא בדרך כלל בטוחות לשימוש כדי להפחית חום, אך חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן.

לסיכום, ישנם מגוון של תרופות ביתיות בטוחות ומסורתיות שניתן להשתמש בהן להפחתת חום.שתיית שפע נוזלים, מתרחצים באמבטיה קרירה, שימוש בדחיסה קרה ומנוחה והרגיעה הם כולם שיטות יעילות להפחתת חום.ניתן להשתמש גם בתרופות צמחיות כמו בזיליקום, קינמון, ג’ינג’ר, סמכיות ופפרמינט.למידע נוסף על תרופות אלה, wikipedia.org הוא משאב גדול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן