דף הבית » תרופות סבתא » כאן – 19 הסעדים של סבתא נפלאה וסודית
dbddf  ddadadddd dadc daddaad dadadcdd ddaddddaa

כאן – 19 הסעדים של סבתא נפלאה וסודית

הסעדים של סבתא: 19 סודות שיעזרו לך להרגיש טוב יותר

לכולנו היו ימים שהרגשנו מתחת למזג האוויר, בין אם זה מהצטננות, באג בטן או כאב ראש.וככל שאנו מתבגרים, אנו רוצים להישאר בריאים ולמצוא דרכים טבעיות לטיפול במחלות שלנו.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לעשות בדיוק את זה.הם טבעיים, בטוחים ולעתים קרובות יעילים.להלן 19 מהתרופות והטיפים האהובים על סבתא בהם תוכלו להשתמש בכדי להרגיש טוב יותר.

לטפל בקור עם תה ג’ינג’ר

אחת המחלות הנפוצות ביותר שתרופותיה של סבתא יכולה לעזור בהן היא הצטננות.כוס תה ג’ינג’ר מרגיעה נהדרת להרגיע כאב גרון ולהגדיל את החסינות שלך.כדי להכין את התה, פשוט הרתיחו 1-2 כפיות של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד ב 8 אונקיות מים.תן לזה תלול במשך 10 דקות לפני מתאמץ ומוסיף מעט דבש למתיקות.תה זה הוא אנטי-ויראלי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת להילחם בקור.

להקל על כאב ראש עם שמן לבנדר

כאבי ראש יכולים להוות מטרד אמיתי, במיוחד כשהם פשוט לא ייעלמו.התרופה של סבתא לכאבי ראש היא לנסות שמן לבנדר.לשמן לבנדר יש תכונות מרגיעות וגם הקלה על כאבים, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי ראש.כל שעליך לעשות הוא לשפשף כמה טיפות של שמן לבנדר על המקדשים שלך ועל גב צווארך להקלה מיידית.

טיפ מועיל

אם אין לך שמן לבנדר בהישג יד, כוס תה קמומיל יכולה גם לעזור להקל על הכאב של כאב ראש.

הסעדים של סבתא יכולים לעזור בכל כך הרבה יותר מסתם הצטננות וכאבי ראש.מטיפול בשיעול עם דבש וכלה בהרגעת פריחה מגרדת עם שיבולת שועל, יש אינספור תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר.המשך לקרוא למידע נוסף על כל אחד מ -19 התרופות הללו וכיצד ניתן להשתמש בהם.

חלק 2 של כאן – 19 התרופות של סבתא נפלאה וסודית

סבתות ידועות זה מכבר שומרות הסודות – כמו גם נושאי החוכמה.אמנם לעתים קרובות מתעלמים מהם כמקורות לידע רפואי, אך לסבתות רבות יש שפע של תרופות וטיפולים שהועברו לאורך הדורות.במאמר זה נחקור 19 מהתרופות הללו, שרבים מהם אולי לא שמעתם עליהם קודם.

תרופה 1: כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים בהודו, והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת, כאבי מפרקים ואפילו דיכאון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום בכוס מים רותחים ושתו אותם פעמיים ביום.

תרופה 2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה למגוון מחלות, מבעיות עיכול ועד מצבי עור.כדי להפיק את המרב מהתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו פעמיים ביום.

תרופה 3: ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב רפואי רב עוצמה ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, מבחילות ועד כאבי שרירים.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר בכוס מים רותחים ושתה אותם פעמיים ביום.

תרופה 4: שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה ומשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיהומים, כולל הצטננות ושפעת.כדי להפיק ממנו את המרב, קח אחד לשתי שיני שום ליום, גולמי או מבושל.

תרופה 5: דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בכאבי גרון ומחלות אחרות.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים כף אחת של דבש גולמי בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

תרופה 6: קינמון

קינמון הוא תבלין עוצמתי המשמש לעתים קרובות לטיפול בבעיות עיכול, כולל קביעת עיכול ונפיחות.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים כפית קינמון אחת בכוס מים רותחים ושתה אותם פעמיים ביום.

תרופה 7: לימונים

לימונים הם מקור טבעי לוויטמין C ולעתים קרובות משמשים לטיפול בהצטננות ושפעת.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

תרופה 8: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקנה ואקזמה.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים והמרחו אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

תרופה 9: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל עור יבש ואקזמה.כדי להפיק ממנו את המרב, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע פעמיים ביום.

תרופה 10: אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל כוויות שמש וכוויות.כדי להפיק ממנו את המרב, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

תרופה 11: שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל צלקות וסימני מתיחה.כדי להפיק ממנו את המרב, מערבבים כף אחת של שמן קיק בכוס מים חמים והמרחו אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

תרופה 12: קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מחלות, החל מקלקוליות ועד נדודי שינה.כדי להפיק ממנו את המרב, תלול כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

תרופה 13: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקנה ואקזמה.כדי להפיק ממנו את המרב, ערבבו כפית אחת של שמן עץ התה ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן