דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהצטננות – 19 התרופות של סבתא סודית לטיפול מהיר

טיפול בהצטננות – 19 התרופות של סבתא סודית לטיפול מהיר

אחיו!הצטננות הם מבקר לא רצוי במשקי בית רבים בחודשי החורף.למרות העובדה שהצטננים הם נגע נפוץ, ישנם מגוון טיפולים שיעזרו לספק הקלה.מתרופות ללא מרשם לתרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות, ניתן לקבל טיפול.להלן 19 הסעדים של סבתא סודית שיעזרו להתייחס במהירות להצטננות.

1.ללגום תה חם

אין כמו כוס תה חמה של תה מרגיע כדי לעזור בתסמינים קרים.בין אם זה כוס תה קמומיל, תה ירוק או תה לימון, שתייתו חמה יכולה לעזור בפירוק גודש ולהרגיע את כאב הגרון.

2.מנוחה

כשמדובר בטיפול בהצטננות, מנוחה חיונית.לקחת קצת זמן להירגע ושינה יכול לעזור לתת למערכת החיסון שלך את האנרגיה הדרושה לה כדי להילחם בנגיף.

3.לשתות הרבה מים

להישאר לחות הוא חיוני בכל מה שקשור לטיפול בהצטננות.שתיית מים רבים יכולה לעזור לדלל ריר, מה שיכול לעזור להקל על העומס ולהקל על הנשימה.

4.השתמש במכונת אדים

אם האוויר יבש בביתך, מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על לחות באוויר.זה יכול לעזור להקל על העומס ולספק הקלה מכאבי גרון.

5.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולהקל על הנשימה.כדי ליצור את הפיתרון, פשוט הוסף כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים.

6.להתקלח חם

מקלחת חמה יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.הקיטור מהמקלחת יכול גם לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

7.השתמש בסיר נטי

סיר נטי הוא מכשיר המשמש להשקות מעברי האף עם תמיסת מלח.זה יכול לעזור לשטוף עודף ריר ולהקל על העומס.

8.נסה שמנים אתרים

שמנים אתריים, כמו אקליפטוס ופרמינט, יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הגודש.לשימוש, פשוט הוסיפו כמה טיפות של השמן לסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור.

9.שתו מי לימון חמים

לימון ארוז בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף.הוספת כמה טיפות מיץ לימון לכוס מים חמים יכולה לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

10.נסה מרק עוף

מרק עוף כבר מזמן הוצג כתרופה-הכל להצטננות.המרק החם יכול לעזור בפירוק העומס ולהפחית את הדלקת.

11.קח ויטמין C

נטילת תוסף ויטמין C יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף הקר.נטילת תוסף יומי יכולה לעזור גם במניעת הצטננות מלכתחילה.

12.אכלו אוכל חריף

אכילת אוכל חריף, כמו פלפלי צ’ילי או רוטב חם, יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס.הקפסאיצין בפלפלים יכול גם לעזור להפחית את הדלקת.

13.השתמש בקיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לדלל ריר ולהקל על הנשימה.הניחו את פניכם על סיר מים רותחים וכסו את ראשכם במגבת כדי ללכוד את האדים.

14.השתמש בקיטור צמחים

הוספת עשבי תיבול, כמו מנטה או אקליפטוס, לסיר מים רותחים יכולה לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

15.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את העומס ולספק הקלה מכאבי גרון.הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה, יכולה לעזור להגדיל את היתרונות.

16.השתמש בתרסיס לאף מלח

שימוש בתרסיס לאף מלח יכול לעזור לשטוף את עודפי הריר ולהפחית את העומס.זה יכול לעזור להקל על הנשימה ולספק הקלה מכאבי גרון.

17.נסה תרופת דבש ולימון

שילוב דבש ולימון יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.פשוט

תרופות טבעיות לטיפול בהצטננות

הצטננות יכולה להיות מצב מסובך ולא נוח להתמודד איתו, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהאיץ את הריפויתהליך.החל משתיית שפע נוזלים ועד אמבטיה חמה, ישנם מגוון טיפולים טבעיים שיכולים להביא הקלה מהכאב ואי הנוחות של הצטננות.להלן 19 תרופות של סבתא סודית לטיפול מהיר בהצטננות.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול להיות דרך יעילה להקל על כאב גרון הנגרם כתוצאה מהצטננות.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים חצי כפית מלח שולחן בכוס מים חמים וגרגר איתו למשך 10-15 שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום כדי לשמור על גרונכם להרגיש טוב יותר.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נוספת שיכולה לעזור להקל על העומס מהצטננות.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.הניחו את הראש מעל הקערה ומכסים אותה במגבת, ואז שאפו את הקיטור למשך חמש עד 10 דקות.זה יעזור לפתוח את מעברי האף שלך ולהקל על העומס.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון הנגרם בגלל הצטננות.נסה לערבב כף דבש אחת עם כוס מים חמים ולשתות אותו לאט.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.תה לימון חם

תה לימון חם הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להקל על תסמיני הצטננות.כדי לעשות זאת, תלול כפית של גלישת לימון מגוררת טרייה בכוס מים חמים ומוסיפים כפית דבש.שתו תה זה מספר פעמים ביום להקלה מהצטננות.

5.שום

שום מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בקור.נסה לאכול כמה שיני שום גולמיות ביום כדי לקבל הקלה מהתסמינים של הצטננות.אתה יכול גם להכין תה שום על ידי הרתחת כפית אחת של שום טחון בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

6.אכלו אוכל חריף

מזונות חריפים יכולים לעזור לפנות את העומס הנגרם כתוצאה מצד.נסה להוסיף מעט פלפל קאיין, אבקת צ’ילי או ג’ינג’ר לארוחות כדי לפנות את מעברי האף ולהקל על העומס.

7.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים יכולה לעזור להקל על כאב גרון ולהקל על העומס.נסה לשתות תה חם, מרק או מים חמים מספר פעמים ביום להקלה מהצטננות.

8.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בקור.נסה לאכול שפע של מזונות עשירים בוויטמין C כמו תפוזים, אשכוליות, קיווי ומנגואים.אתה יכול גם לקחת תוסף ויטמין C כדי לקבל הקלה מהתסמינים של הצטננות.

9.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, עץ תה, לבנדר ומנטה יכולים לעזור להקל על כאב גרון ולהקל על העומס.הוסף כמה טיפות של שמנים אלה למפזר או לאדה ושאיף את הקיטור כדי לקבל הקלה מהצטננות.

10.לשתות תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהקל על העומס.נסה לשתות כמה כוסות של תה אלה לאורך היום כדי לקבל הקלה מהצטננות.

11.לאכול אוכל עשיר באבץ

אכילת מזונות עשירים באבץ יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בקור.נסה לאכול מזונות כמו רכיכה, בקר, אגוזים וקטניות כדי לקבל הקלה מתסמיני הצטננות.

12.הימנע מסוכר

צריכת יותר מדי סוכר יכולה להחליש את מערכת החיסון שלך ולהקשות על גופך להילחם בקור.נסה להימנע מאוכלים ומשקאות ממותקים בזמן שאתה חולה לתת דחיפה של מערכת החיסון שלך.

13.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה חיונית כדי לעזור לגופך להתאושש מהצטננות.דאג לקבל לפחות שמונה שעות שינה בכל לילה ולקחת הפסקות במהלך היום לנוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן