דף הבית » תרופות סבתא » נגד הצטננות – 10 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה
dadd ddaddadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdaddaa d

נגד הצטננות – 10 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה

מניעת הצטננות

הצטננות הם אחת המחלות השכיחות ביותר שיכולות להשפיע על כל אחד מכל גיל.אמנם אין תרופה לצטננות, אך ישנן מספר דרכים להפחית את הסיכון שלך לתפוס אחד כזה.מניעה היא תמיד טובה יותר מריפוי, כך שהדרך הטובה ביותר להימנע מהתמודדות היא לנקוט כמה אמצעי מניעה פשוטים.להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להישאר בריאים ולהימנע מהתמודדות:

  • שוטפים את הידיים באופן קבוע עם סבון ומים.
  • הימנע ממגע הדוק עם אנשים עם הצטננות.
  • התרחק ממקומות צפופים.
  • קבל הרבה מנוחה.
  • לאכול תזונה בריאה ומאוזנת.

הסעדים של סבתא להצטננות

בנוסף לאמצעי מניעה אלה, ישנם גם כמה תרופות ביתיות פופולריות שהועברו מדור לדור.על פי ההערכה, על פי ההערכה כי “הסעדים של סבתא” אלה יעילים בסיוע להפחתת חומרת הצטננות.להלן 10 מהתרופות הפופולריות והבריאות ביותר של סבתא להצטננות:

  • תה ג’ינג’ר-על פי ההערכה, ג’ינג’ר הוא מגרש טבעי ואנטי דלקתי.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי למים רותחים ותן לתלול למשך 10 דקות.שתו תה זה 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • שום – שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בהצטננות.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט קוצצים כמה שיני שום והוסיפו אותם לסיר מים רותחים.תן לתלול למשך 10 דקות ואז לסנן את הנוזל.שתו את התה הזה 2-3 פעמים ביום.
  • מיץ דבש ומיץ לימון – על פי ההערכה, תערובת זו היא תרופה טבעית להצטננות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד 1 כף דבש עם 2 כפות מיץ לימון טרי.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • חומץ תפוחים – חומץ סיידר תפוחים הוא האמין כי הוא מכהן טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את העומס.
  • גרגר מי מלח – גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובמעברי האף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.עשה זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • שאיפת קיטור – שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית להצטננות.לשם כך, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, 3-4 פעמים ביום.
  • פלפל קאיין – פלפל קאיין הוא האמין כי הוא מכהן טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • בצל – על פי ההערכה, בצל הוא בעל משותף טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות בצל טרי בקערה והוסיפו מים רותחים.תן לתלול למשך 10 דקות ואז לסנן את הנוזל.שתו את התה הזה 2-3 פעמים ביום.
  • Elderberry – סמכי סמכרה היא תרופה טבעית להצטננות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית של סירופ סמאי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • כורכום-כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מהוות תחליף לייעוץ רפואי ואין להשתמש בהן במקום טיפול מקצועי.עליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה חווה תסמינים קור כלשהו.

היתרונות של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא להצטננות קיימים כבר מאות שנים ונאמינו על ידי דורות של אנשים.היתרונות של סעדים אלה הוכחו באמצעות תרגול וחזרה.לא עלהם סעדים אלה טבעיים ויעילים, אך הם גם קלים לשימוש וניתן למצוא אותם במשקי בית רבים.זה הופך אותם לבחירה נהדרת עבור כל מי שמחפש דרך יעילה לטפל בקור שלהם מבלי ללכת לרופא.תרופות אלה גם זולות בהרבה מתרופות ללא מרשם, שהם בונוס נוסף.

שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להצטננות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולעזור לגופך להילחם בקור.כדי להשתמש בשום כתרופה קרה, הכינו תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום במים למשך 10 דקות ואז שתיית התה.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור לגופך להילחם בנגיף הגורם לקור.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה קרה, הכינו תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר במים למשך 10 דקות ואז שתיית התה.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

דבש

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולעזור לגופך להילחם בקור.כדי להשתמש בדבש כתרופה קרה, מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.זה יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו כאב גרון וגודש.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה קרה, מערבבים כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי-ויראליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.זה יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו גודש וכאבי גרון.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס כתרופה קרה, מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כוס מים חמים ושאפו את הקיטור.

לימון

לימון הוא תרופה טבעית להצטננות שיכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף הגורם לקור.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו כאב גרון וגודש.כדי להשתמש בלימון כתרופה קרה, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית להצטננות שיכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו גודש וכאבי גרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה קרה, מערבבים כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית להצטננות שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה יכול לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור ויכול גם לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו גודש וכאבי גרון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה קרה, מערבבים כפית כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית להצטננות שיכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף הגורם לקור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור, כמו כאב גרון וגודש.כדי להשתמש ב- Echinacea כתרופה קרה, קח תוספי Echinacea על ידי הורה על ידי הרופא שלך.

סיכום

הסעדים של סבתא להצטננות קיימים כבר מאות שנים ונאמינו על ידי דורות של אנשים.משום לג’ינג’ר לדבש, תרופות טבעיות אלה קלות לשימוש וניתן למצוא במשקי בית רבים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן